Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta 2  (Luettu 41421 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #105 : 17.08.10 - klo:11:36 »
Mikä Leenalla on pipi?
🇫🇮

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #106 : 17.08.10 - klo:13:09 »
Hyvää iltaa Leenalle!

Sanotaan: Ilta on aamua viisaampi. Ei minulla,  tai minä ainakin olen aamulla virkeämpi.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #107 : 18.08.10 - klo:09:57 »

Tänään oli erityisen hyvä huomen - sain herätä aittamökissäni, eikä ollut yöllä kuuma; jossain vaiheessa vilkaisin sisälämpömittaria: näytti +9C  :109:

Nyt olen ollut jo tunnin kotona, ihan hassua. Näin kouluaikaan sinne ja sieltä pääsee bussilla ja vain yhdellä vaihdolla, matkaankaan ei mene kuin noin 1,5h. Mut vain yksi vuoro päivässä. Hyvä niinkin.

Näpsyttelen ihan pienesti ettei käsi hermostu  :icon_eek: Ei oikein voi muuta tehdä kuin olla vaan ja hengailla, jospa kuitenkin yrittäisin lueskella noita lehtiläjiä pienemmiks. Tietysti jumitan johonkin kirjaan, esim. Paavi Johannes Paavali II:n Uskalla toivoa ois tuossa käden ulottuvilla... Ja Marko Leinon Joulutarina  :icon_xmaswink:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #108 : 18.08.10 - klo:10:11 »
Tänään oli erityisen hyvä huomen - sain herätä aittamökissäni, eikä ollut yöllä kuuma; jossain vaiheessa vilkaisin sisälämpömittaria: näytti +9C  :109:

Nyt olen ollut jo tunnin kotona, ihan hassua. Näin kouluaikaan sinne ja sieltä pääsee bussilla ja vain yhdellä vaihdolla, matkaankaan ei mene kuin noin 1,5h. Mut vain yksi vuoro päivässä. Hyvä niinkin.

Näpsyttelen ihan pienesti ettei käsi hermostu  :icon_eek: Ei oikein voi muuta tehdä kuin olla vaan ja hengailla, jospa kuitenkin yrittäisin lueskella noita lehtiläjiä pienemmiks. Tietysti jumitan johonkin kirjaan, esim. Paavi Johannes Paavali II:n Uskalla toivoa ois tuossa käden ulottuvilla... Ja Marko Leinon Joulutarina  :icon_xmaswink:

Huomenta. Moomma ollunna jo monta tuntia heryksissä. Kätemme on vakaa eikä hermostu pienestä.  :003: Yksi liuska on jo tehty tekstiä. Farmipeli on päivitetty. Samoin facebook-roffiili. Ja nyt ollaa jo foorumilla. Aikast pitkä matka mökilles on. Minä ehtisin puolessatoistatunnissa Helsingistä Turkkusse moottoritietä pitkin ja juosta yli 10 kilomeetriä. Onneks on vielä lomaa ja kesä jäljellä. Hyvät lenkkikelit on ny myös. Terkut varsinaisesta suomesta. Ei oo pitkä aika, kun asustelen taas Helsinskissä.
Acta, non verba.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #109 : 18.08.10 - klo:10:34 »

Huomenta. Moomma ollunna jo monta tuntia heryksissä. Kätemme on vakaa eikä hermostu pienestä.  :003: Yksi liuska on jo tehty tekstiä. Farmipeli on päivitetty. Samoin facebook-roffiili. Ja nyt ollaa jo foorumilla. Aikast pitkä matka mökilles on. Minä ehtisin puolessatoistatunnissa Helsingistä Turkkusse moottoritietä pitkin ja juosta yli 10 kilomeetriä. Onneks on vielä lomaa ja kesä jäljellä. Hyvät lenkkikelit on ny myös. Terkut varsinaisesta suomesta. Ei oo pitkä aika, kun asustelen taas Helsinskissä.

Kun asut siellä päin niin autoile lauantaina körttiköröttelyyn Jokioisiin kapearaiteiselle museorautatieella ja tule moikaamaan. Siellä on silloin seurat ja Kaisa Rönkä. Jaakka Löytty ja Artturi Kivineva puhuvat ja veisaavat.
http://www.h-y.fi/museojuna.html Olimme viime vuonna ja tulemme taas.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #110 : 18.08.10 - klo:11:06 »

Aikast pitkä matka mökilles on. Minä ehtisin puolessatoistatunnissa Helsingistä Turkkusse moottoritietä pitkin ja juosta yli 10 kilomeetriä. Onneks on vielä lomaa ja kesä jäljellä. Hyvät lenkkikelit on ny myös. Terkut varsinaisesta suomesta. Ei oo pitkä aika, kun asustelen taas Helsinskissä.

Kahdella bussilla matkatessa menee tuo aika, pikkuautolla ajaa tuntiin.

Siis joku toinenkin onnellinen, jolla on vielä lomaa jäljellä, kesästä ei niin väliä  :)
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #111 : 19.08.10 - klo:08:52 »

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #112 : 20.08.10 - klo:08:00 »

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #113 : 24.08.10 - klo:06:19 »

Count your blessings!

P.s. aamun aamuhartaus

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #114 : 24.08.10 - klo:07:24 »
Come on, count your blissing. :003:
And have some blessing.
Not to talk about praying.
And some morning playing.
To finalize, I say: Good morning!
Acta, non verba.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #115 : 24.08.10 - klo:07:48 »
Good morning  ! :kahvi:

Täällä ollaan.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

• Vieras
« Vastaus #116 : 26.08.10 - klo:06:12 »
Huomenta!

Voi mahoton kun nukutti hyvin viileässä. Ja nyt kipin kapin muuttoa seuraamaan, tosi mielenkiintoista mitä taivaalla voi tänään nähdä? :051:

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #117 : 30.08.10 - klo:05:54 »

myyrä

• Vieras
« Vastaus #118 : 30.08.10 - klo:06:12 »
Hyvää huomenta!

Vähäsen tuntuu alaselkä olevan huono mutta toivottavasti ei estä tornissa seisomista. On siellä kyllä penkkejä. Odotettavissa hyvää petomuuttoa kun/jos ilma kirkastuu. Mehiläishaukalla on päämuutto menossa.

Ja ei kun menoksi!

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #119 : 02.09.10 - klo:09:36 »

Aurinkoista aamua