Kirjoittaja Aihe: Tänään 4  (Luettu 50915 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

• Vieras
Vs: Tänään 4
« Vastaus #105 : 22.05.10 - klo:18:53 »
oho, rupespa satamaan kovasti ja ukkostamaan :107: - täällä Malmilla,
kohta pitäis lähteä ajelemaaan kotiin...

Varovaista ajelua ukkossateessa. :icon_wink:

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #106 : 22.05.10 - klo:18:55 »
Varovaista ajelua ukkossateessa. :icon_wink:

Se sataa vain Uudellamaalla ei siis montaakaan kilometriä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

• Vieras
« Vastaus #107 : 22.05.10 - klo:18:58 »
Tänään on koko maa pitkästä aikaa lumeton. Lapistakin näyttää Ilmatieteen laitoksen kartan mukaan viimeisetkin lumet sulaneet.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #108 : 22.05.10 - klo:22:04 »
Tänään on koko maa pitkästä aikaa lumeton. Lapistakin näyttää Ilmatieteen laitoksen kartan mukaan viimeisetkin lumet sulaneet.

Kunpa tämä pitäisi paikkansa vielä juhannuksenakin.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #109 : 22.05.10 - klo:22:19 »
Apuja tarttis...
KUN: 

Tänään tuon ukkosen jälkeen maalasin terassin sisämuurin Miranolilla, ja tietäisköhän täällä kukaan miten on, kun en tiedä kuin äkkiä se kuivuu??
Eli milloinkas saa asetella kukkalaatikot takaisin ja noin. Ja toisekseen että nyt siellä sataa, mitähän se siihen vaikuttaa... se ei ole vesiohenteista kylläkään...ja tuo on tihkua mutta vähän on tutinat että kohta pamahtaa ja tulee uusi ukkoskuuro. Mutta en kärsiny katsella sitä likajuovaisuutta e-nää-het-ke-ä-kään.

Siitä tulee talon terassi vailla vartaa!  Myivät lautaa...mutta kun rakentamista noin pidempään käsittelin kaupassa,  katseli se tyyppi vähän,  ja sanoi että tietäis kyllä yhden joka tekee luotettavasti ja sopuhintaan...se käy huomenna katsomassa...nyt tähän pitäis saada se tietty hymiö, se sininen kun pomppii. Bonhoefferin haamu, siis. Yritän hakea...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #110 : 22.05.10 - klo:22:51 »
:026: [/quote]

Näin siis.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #111 : 23.05.10 - klo:12:54 »
Tänään tuon ukkosen jälkeen maalasin terassin sisämuurin Miranolilla, ja tietäisköhän täällä kukaan miten on, kun en tiedä kuin äkkiä se kuivuu.

Päivä siinä menee ennenkuin kuivuu. Kostealla säällä odottaisin maanantaihin, että varmasti kuivuu.  :023:
Acta, non verba.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #112 : 23.05.10 - klo:13:57 »
Uh, minä jo ne siihen paiskasin. Jää nähtäväksi pitääkö maalata uudestaan. Vaikka eipä tuo ikävää puuhaa ollut. Se vain kun saa kyllä varoa vähän paremmin kuin talotalkoissa. Sitä on täällä vähän jo ympäriinsä, Miranolia. Mutta silmä lepää. Että osaa puhdas seinä olla kaunis.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #113 : 24.05.10 - klo:07:53 »
Tänään luonto saa kaipaamaansa vettä. Olikin jo pikkupojilla liikaa tulitikkuleikkejä
ympäri Suomea.
Nyt voi hiljentyä katsomaan kun maa huokaa ja vihreys yhä rehevöityy.

En mene pihatöihin, en kuivaa pyykkejä ulkona, ei ole mitään suunnitelmia.
Ehkä luen vuorotellen aloittamiani Venny Kontturin Ruukinkujaa ja Pekka Herlinistä kirjoitettua muisteloa.

Eilistä sorsasoosia ja riisiäkin on vielä ja hedelmäkarkkeja laatikon pohjalla.

Odotattelen mitä päivä tuo tullessaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #114 : 24.05.10 - klo:08:11 »
Eilistä sorsasoosia ja riisiäkin on vielä ja hedelmäkarkkeja laatikon pohjalla.

Lupaava päivän alku: Sorsasoosia, riisiä ja mikä tärkeintä Fazerin Passio hedelmäkarkkeja?
Acta, non verba.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #115 : 24.05.10 - klo:14:00 »
Taivas on taas niin kotoisesti pilvessä ja välillä tulee vettä niskaan. Hyvästi helteet!
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #116 : 24.05.10 - klo:14:03 »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #117 : 24.05.10 - klo:14:15 »
Jeeee!  :026:

Voihan itku. Minä tykkään lämpimistä ihmisistä ja ilmoista.  
« Viimeksi muokattu: 24.05.10 - klo:14:20 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #118 : 24.05.10 - klo:14:20 »
Inhosin helteitä ennen. Kummallista, en enää. Peräti merkillistä. Nyt ne sais palata.  :-\

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #119 : 24.05.10 - klo:14:40 »
Sain olla oireeton koko kevään. Tänään pamahti tyvivaltimospasmi kun olin menossa tiimien koulutuspäiville. Sattui oma tiimi ympärille - ne oli kuin muuri ympärillä.

Ja esimies joka sanoi että hiidessä, älä töitä murehdi, ja ylihoitaja joka säesti kun minä nyyhkin että kuin käy meidän hienojen suunnitelmien ja kuka tekee lähetteet ja lopparit ja reseptit ja lausunnot..,.tahtoo töihin, tahtoo!

Tapahtukoon Sinun tahtosi.
Kiitos keväästä. Ja niistä tyypeistä.
Katsele vähän sinne meillepäin - näethän Sinä kuin hyvä se paikka on...että sitä siunausta...

Enpäs kuollut tälläkään kerralla     :026:
Sitkeässä on henki.   :003:  

« Viimeksi muokattu: 24.05.10 - klo:14:43 kirjoittanut Leena »