Kirjoittaja Aihe: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena  (Luettu 24287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #45 : 06.05.10 - klo:11:01 »
Voi v-ttu!
Myyräparka, ei se tunnu niin pahalta kuin eeltäkäsin luulisi!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #46 : 06.05.10 - klo:12:28 »
Lainaus
Ota rusina ja hyppää yli. Niin minä teen.  En tiedä miksi juuri rusina. Pinttyneitä tapoja

:017: nyt tipahdin kyllä kärryiltä...
Herra armahda.

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #47 : 06.05.10 - klo:12:53 »
Sama täällä. Ikävöivä oli mies. Nyt hän on siis muuttanut sukupuolta. Sehän sopii meille lipilaarikörteille.

Jos oikein karkea olisi, sanoisit patkulikörtti.  :003:
Acta, non verba.

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #48 : 06.05.10 - klo:12:59 »
Mutta kai Salis sentään on mies? Se on päähänpinttymä jonka osaan jäljittää, johtuu tuosta "Silas nurinpäin" ajatuksestani. Ja kun alkuperäinen Silas käsittääkseni ilman epäselvyyttä oli mies.

Arvasi minut oikein,  monin tavoin kuvaus osuu kohdalleen. Livenä hiljaisempi, kerrotaan tämäkin.

As far as I know olen hetero ja maskuliini. :003:
Ja nimimerkki tulee latinankielisestä suolan sijamuodosta, ei Silas, ei Siilas, ei Silvanus, joka oli Paavalin seurana lähetysmatkoilla.   
Acta, non verba.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #49 : 06.05.10 - klo:14:16 »
:017: nyt tipahdin kyllä kärryiltä...
[/quote

Älä sure.
Min en ehkä edes päässyt niin pitkälle että olisin voinut pudota.
Jos jollakulla näyttää olevan..no vaikka... kihtikohtaus täällä niin itse otan rusinan. Ja hyppään vähän aikaa hänen tekstiensä ylitse. Siis - minusta ei näyttänyt että sinulla olisi kihtikohtaus vaan että rusinat maistuvat hyviltä ja...tuota...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #50 : 06.05.10 - klo:14:18 »
Ja taas sisällytin tekstiä toisen tekstiin. Huomaan nyt missä se vika on mutta en osaa korjata. Pyyhin vahingossa tiivistäessäni tekstiä quotan jälkeen hakasulun pois.

Seppos, kun näppäimistössä ei ole hakasulkuja miten menetellään?

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #51 : 06.05.10 - klo:14:22 »
As far as I know olen hetero ja maskuliini. :003:

Tarkista nyt kumminkin. On kauheata jos identiteettiin jää epäselvyyksiä. Katso vaikka minun passiokertomukseni naapuriketjussa niin huomaat.
Kärsijöihin on ilmoittautunut jo ainakin Satman... tosin luin huonosti ... :003: :003:

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #52 : 06.05.10 - klo:14:45 »
Tarkista nyt kumminkin. On kauheata jos identiteettiin jää epäselvyyksiä. Katso vaikka minun passiokertomukseni naapuriketjussa niin huomaat.
Kärsijöihin on ilmoittautunut jo ainakin Satman... tosin luin huonosti ... :003: :003:

Mistä pitäis nyt kärsiä? Epäselvästä identiteetistä vai huonosti kirjoitetusta passiosta?
Identiteettini on suola. Välttämätön elintarvike, mutta liiallisesti käytettynä aiheuttaa sammumattoman ja intohimoisen janon.  :003:
Acta, non verba.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #53 : 06.05.10 - klo:17:04 »
Mistä pitäis nyt kärsiä? Epäselvästä identiteetistä vai huonosti kirjoitetusta passiosta?
Identiteettini on suola. Välttämätön elintarvike, mutta liiallisesti käytettynä aiheuttaa sammumattoman ja intohimoisen janon.  :003:
Noh, kuka kärsii  mistäkin. Passio täällä ollut vallan tavoitteellinen julkaisukelpoinen teos,  :003:mutta epäilemättä tuotti tuskaa :003: ainakin lopputulos  :003: itselleni  :003:.  Ei pitäisi kirjoittaa ennen kuin osaa tehdä sen lyhyesti. Ennen kuin osaa lyhyesti, pitää miettiä. Kun on miettinyt niin että homma ei ole kesken miettimisen, on ketju kadonnut menneisyyden hämärään eikä sitä enää edes löydä. Pulmallista. Toisaalta miettiminen sujuu kun joku toinen kysyy. Onkohan se hyväksikäyttöä? Ehkä.

Suolaa tulee käyttää kohtuudella, ellei tahdo menehtyä verenpainetautiin :003:

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #54 : 06.05.10 - klo:17:10 »
Vanha kansa uskoi suolan terveellisyyteen. Vaimoni antoi siihen uskomukseen luvan tsaarin aikana syntyneelle rovastille, joka oli iästään huolimatta vielä kovasti elossa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #55 : 06.05.10 - klo:17:26 »
Vanha kansa uskoi suolan terveellisyyteen. Vaimoni antoi siihen uskomukseen luvan tsaarin aikana syntyneelle rovastille, joka oli iästään huolimatta vielä kovasti elossa.
Viisas teko, rovasti olisi kuollut huolestumiseen muten ja suotta kun vielä eli  :003:

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #56 : 06.05.10 - klo:19:37 »
Voi v-ttu!

Vatut kypsyvät vasta kesemmällä  :003:

Taitaa olla vähän niinkin, että jos nimimerkki on "sukupuoleton", on aika todennäköistäkin että jollekin syntyy väärä mielikuva.

Ja liekö tuo nyt niin vaarallista  :102:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa mt

• ystäväkansaa
« Vastaus #57 : 06.05.10 - klo:20:15 »
Ja taas sisällytin tekstiä toisen tekstiin. Huomaan nyt missä se vika on mutta en osaa korjata. Pyyhin vahingossa tiivistäessäni tekstiä quotan jälkeen hakasulun pois.

Kyllä sieltä ne hakasulut varmasti löytyvät, vaan en nyt muista ulkoa, miten. Mutta kas tässä epäkäytännöllinen ja muutenkin naurettava konsti, joka kuitenkin toimii:

1. Avaa joku kirjoitusohjelma, vaikkapa Muistio, Word tai mikä tahansa millä saa tallennetuksi tekstin.
2. Kopioi tästä sinne hakasulkuja muutaman viikon tarpeisiin:
[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
3. Tallenna tiedosto.
4. Ota sieltä hakasulkuja tarvittaessa, mutta vain ulkoisesti, eivät sovi nautittavaksi.

Mt

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #58 : 06.05.10 - klo:20:20 »

Kun lainaat toisen tekstiä, niin ala kirjoittaa omaa vastaustasi vasta [/quote] -merkinnän jälkeen. Jos vahingoissa poistat em. merkinnän, niin mene nuolesta takaisin ja ota uudestaan sama lainaus.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #59 : 07.05.10 - klo:00:10 »
Kun lainaat toisen tekstiä, niin ala kirjoittaa omaa vastaustasi vasta  -merkinnän jälkeen. Jos vahingoissa poistat em. merkinnän, niin mene nuolesta takaisin ja ota uudestaan sama lainaus.
Mistä nuolesta?