Kirjoittaja Aihe: Onni?  (Luettu 32756 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Aallotar

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 42
Vs: Onni?
« Vastaus #90 : 10.05.10 - klo:14:02 »
Minäkin olen bongannut ihailemani Juha Tapion biisistä kyselyn onnesta, johon Hippiäinen viittasi. Se on lohdullinen lause.

ps. En huomannutkaan tuota Leenan yhteenvetoa fyysis-psyykkis-sosiaalisesta onnen määritelmästä silloin kun kirjoitin omaa ajatuksen virtaa. En itse nimittäin ajatellut listaani minään loogisena kokonaisuutena. Kunhan heittelin ajatuksia.

On muuten mielenkiintoista ja kivaa lukea teidän ajatuksia onnesta :)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Onni?
« Vastaus #91 : 11.05.10 - klo:20:25 »
Täällä voipi testata onnellisuuttaan: http://www.yle.fi/elamapelissa/onnellisuustesti/onni.htm
Siellä myös vastaajien perusteella mittaillaan että miten onnellisia suomalaiset on.

Mä sain 95 onnellisuuspistettä, 95 elämäntyytyväisyyspistettä ja 97 onnentaitopistettä. Kyllä musta tuntuuki että just nyt elän elämäni tähän asti parasta aikaa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Onni?
« Vastaus #92 : 12.05.10 - klo:08:28 »
Täällä voipi testata onnellisuuttaan: http://www.yle.fi/elamapelissa/onnellisuustesti/onni.htm
Siellä myös vastaajien perusteella mittaillaan että miten onnellisia suomalaiset on.

Mä sain 95 onnellisuuspistettä, 95 elämäntyytyväisyyspistettä ja 97 onnentaitopistettä. Kyllä musta tuntuuki että just nyt elän elämäni tähän asti parasta aikaa.

Eläminen on ihmisen parasta aikaa.  :003:
Acta, non verba.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Onni?
« Vastaus #93 : 12.05.10 - klo:08:35 »
Elä ihmeessä!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Onni?
« Vastaus #94 : 12.05.10 - klo:08:36 »
Elä ihmeessä!

Ei ole elämässäni ihmettä vaan ihan tavallista menoa vaan :003:
Acta, non verba.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Onni?
« Vastaus #95 : 12.05.10 - klo:08:37 »
Elämä on ihme.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Onni?
« Vastaus #96 : 12.05.10 - klo:08:54 »
Elämä on ihme.

Elämä ja onni ovat ihmeellisiä.
Acta, non verba.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Onni?
« Vastaus #97 : 12.05.10 - klo:09:03 »
On se niinnii.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Onni?
« Vastaus #98 : 12.05.10 - klo:14:36 »
On se niinnii.

Myös tekniikka on ihmeellistä. Ja lakkaus.
Acta, non verba.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Onni?
« Vastaus #99 : 12.05.10 - klo:15:46 »
Onni-Mannista matikka. Matikka ei todellakaan ollut onnellistuttajani koulussa, mutta matikka-keitto on.
Eilen saatu made syötiin tänään matikka-keittona.
Hauki on kala, mutta matikka on onnikka.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22114
Vs: Onni?
« Vastaus #100 : 12.05.10 - klo:16:07 »
Made in Finland.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Onni?
« Vastaus #101 : 12.05.10 - klo:19:38 »
Täällä voipi testata onnellisuuttaan: http://www.yle.fi/elamapelissa/onnellisuustesti/onni.htm
Siellä myös vastaajien perusteella mittaillaan että miten onnellisia suomalaiset on.

Mä sain 95 onnellisuuspistettä, 95 elämäntyytyväisyyspistettä ja 97 onnentaitopistettä. Kyllä musta tuntuuki että just nyt elän elämäni tähän asti parasta aikaa.
Onnea Sanneli! 
En nyt kerro omia pisteitäni, mutta yllättiväthän ne. Tuo onnentaito jäi vielä testaamatta, kiitos linkistä, se on hauska ja varmaan hyödyllinenkin. Ei ole pahaksi joskus katsoa peiliin ja tämäkin on eräänlainen. Näetkö onnellisen ihmisen? No, kiitettäisiinkö? Sillai...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Onni?
« Vastaus #102 : 12.05.10 - klo:19:48 »
Ihmeistä puheenollen mistä ihmeestä löysit nuo onnentaitopisteet? Masiina antaa minulle vain kaksi edellistä. Jätin kyllä selvittämättä pituuden painon kolesterolin...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Onni?
« Vastaus #103 : 12.05.10 - klo:21:27 »
Se on tuo C-osa mistä saa niitä onnentaitopisteitä.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Onni?
« Vastaus #104 : 12.05.10 - klo:21:53 »
Onni-Mannista matikka. Matikka ei todellakaan ollut onnellistuttajani koulussa, mutta matikka-keitto on.
Eilen saatu made syötiin tänään matikka-keittona.
Hauki on kala, mutta matikka on onnikka.

Onnikka on Oulussa  = nysse Tampereella = dösä Hesassa = linis Turussa.
Acta, non verba.