Kirjoittaja Aihe: Urputustopic 9  (Luettu 43423 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #120 : 20.07.10 - klo:17:21 »
Hei lääkäri-hoitaja!

Teippasin koko varvasosaston yhteen nippuun hengittävällä haavateipillä. Tein kai liian tiukan paketin joten nelonen jäi puristukseen ja vihoitteli.

Ei ei ei Riitta, vaan viereiseen varpaaseen Viereiseen!  Nyt nimittäin sinun on joka tapauksessa liikutettava sitä murtunutta tai siis sehän liikkuu, sillä varpaisto kyllä liikkuu!   Ja tässä helteessä hiki tulehduttaa kaiken mikä on raollaan... no tai siis vähän viileni.

Tätä aavetta ei voi ampua, eikä Taivaan Isä ole vienyt sitä roskikseen vaikka pyydetty on. No, silloin on varmasti hyvä kysyä, mitä asiaa. Eiköhän se siitä. Kyllä se siitä. Kummituksetkin ovat joskus Taivaan Isän asialla. Ne saattavat vaikka sanoa: tutkipas sitä katumusta. Kerropas siitä katumuksesta. Se on muuta kuin jossittelua.

Se on jokin jossa lopulta seisot - jos pysyt jaloillasi - Jonkun edessä ja sanot: Kun minä. Eivät toiset. Minä. Armahda ja auta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #121 : 25.07.10 - klo:20:27 »
Minulta katosi junassa kirja joka oli kesken lukemisen. Hyvä kirja. Oletan sen jatkaneen matkaa kohti päärautatieasemaa. Havaitsin Tikkurilassa että se puuttuu minulta. Nukahdin ja se siis kai putosi niin, Niinnniinnniin.
On todella paras etten sano enempää siitä asiasta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #122 : 25.07.10 - klo:20:34 »
Minulta katosi junassa kirja joka oli kesken lukemisen. Hyvä kirja. Oletan sen jatkaneen matkaa kohti päärautatieasemaa. Havaitsin Tikkurilassa että se puuttuu minulta. Nukahdin ja se siis kai putosi niin, Niinnniinnniin.
On todella paras etten sano enempää siitä asiasta.

Jospa se odottelisi löytötavaroissa  :102:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #123 : 25.07.10 - klo:20:35 »
Jospa se odottelisi löytötavaroissa  :102:

Lohdutit minua, tätä itsekin ajattelin mutta on kuin asia olisi nyt hieman todennäköisempi...

Minulla oli kaksi kirjaa, siksi en huomannut että se puuttuu jota luen. Toista en lue.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #124 : 26.07.10 - klo:09:09 »
Minulla oli kaksi kirjaa, siksi en huomannut että se puuttuu jota luen. Toista en lue.

Tuosta tuli mieleen vitsi englantilaisesta herrasmiehestä autiolla saarella. Hän rakensi saarelleen kolme majaa, kotinsa, kerhonsa ja kerhon, jossa hän ei käy.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #125 : 26.07.10 - klo:10:30 »
Ymmärrän miestä.
Mutta Soneraa en ymmärrä.
Lopetamme yhteistyön, selvitämme: Kasikki on maksettu. Niin juuri. Mitään ei puutu.
Mikä saapuukaan?

Karhutaan "maksamatta jäänyttä laskua!"
Taivas, anna kärsivällisyyttä.
Taivas EI ANTANUT. Minä suutuin. Ja kunnolla. Kuka siellä ne rahat syö? Niinniiinniiin mutta ei näy suorituksissamme? Sitten tulee epävarmemmin: Miltähän tililtä... äää...ööö...

Tämä on juuri kuin Elisan kanssa oli. Kun huutaa, tarkastetaan; Kas ihmettä. Olemme, kas, tuota, velottaneet teiltä kaksinkertaisesti... oletimme että kaksi liitymääon aukio... äää.. ööö... niin totta kai saatte ne tuhatyhdeksänsataa euroa takaisin... toivottavasti tämä ei häiritse hyvää asiakassuhdettamme,.

Kyllä se kuulkaa häiritsi.
Miksi sitä ei voi tehdä, ennen kuin asiakas huutaa heille? Miksi pyyntö ei ole OK?  :065: :067: :071:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #126 : 27.07.10 - klo:22:36 »
Väsäsin Wordilla ilmoitusta kissanpennuista. Kun tulostin ilmoituksen, niin värit olivat aivan päin seiniä. Pentujen kuvista ei saa juuri mitään selvää. Olen vasta vaihtanut kaikki musteet tulostimeen.   :seina:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #127 : 29.07.10 - klo:23:08 »
Digiboksi ryppyili ja hukkasi teksti-tv:n sekä oman menunsa. Onneksi korjautui isolla bootilla eli stöpseli irti seinästä hetkeksi ja sitten takaisin. Liekkä hellevaivoja?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #128 : 01.08.10 - klo:07:17 »
Mikäs täällä nyt sitten on kun hellekin on ohi? Heräsin viiden pintaan ja lähdin haeskelemaan tiedostoja.
Ruutuun rävähtää, että olen täällä jollain tilapäisellä profiililla ja sitten kas kummaa, kaikki mennyttä, kyllä karmaisi kunnolla. Nyt jos ei olisi edes nettitikkua...!  Katson pääsisinkö vaikka tänne, no, en, ja postitili on kateissa.

Että sellainen mukava aamutosi.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #129 : 01.08.10 - klo:08:12 »
Ihan kamalaa. Tulin tsekkaamaan että onko kaikki OK.  Tiedostot löytyi mutta tarkistin tämän ja taas luki "tervetuloa vieras"  .  Minä sekoon... siis se loppu joka ei jo ole...

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #130 : 01.08.10 - klo:14:44 »
Lisää mukavia päivätosia.
Retorinen kysymys:   Miksihän  kirjoittaa, kun hän selvästikään ei osaa?
Miksi hän referoi vieraalle kielelle, kun hän ei omista asiallista sanakirjaa?
Onko hän keittänyt aivonsa jotenkin...pohjaan?

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #131 : 14.08.10 - klo:08:22 »

Harmi kun heräsin jo vaikka tänään piti nukkua piiiiitkään  :-\
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #132 : 16.08.10 - klo:20:27 »
Tekisi mieli urputtaa, olisi tilaisuus urputtaa, eikä ole urputettavaa. Että urputtaa.  :068: :068: :068:

Olen varmasti unohtanut jonkin tärkeän haittatekijän ihan todella.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #133 : 16.08.10 - klo:21:07 »
Harmi kun heräsin jo vaikka tänään piti nukkua piiiiitkään  :-\

Hauska tuo Hippiäisen harmi kun heräsin. Jos ymmärsin oikein hän ei tarkoittanut hengellistä heräämistä. Entäs jos ei olisi enää herännyt?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #134 : 17.08.10 - klo:11:04 »
Tekisi mieli urputtaa, olisi tilaisuus urputtaa, eikä ole urputettavaa. Että urputtaa.  :068: :068: :068:

Olen varmasti unohtanut jonkin tärkeän haittatekijän ihan todella.

No arvasinhan. Olen takuulla unohtanu antibiootit apteekkiin tai sitten farmaseutti unohti pakata ne kun ostin koko patterin taudintappajia joita ei sais käyttää, nuhatippaa, finrexiniä, vitamiinia... pääsin alkuun joillakin edellisten kuurien jämillä mutta nyt ne on syöty.
Minäminäminä...
enkä mene kipeänä mihkään. Menen kaapille  ja pengon vielä, löytyiskö jämiä... oli tunne että jokin on hupsulla tolalla, mutta kun on kuumeessa on vähän kuin pumpulia aivojen kohdalla.  Miellyttävä tunne, kieltämättä, mutta kun tartteis parantua.