Ymmärrän miestä.
Mutta Soneraa en ymmärrä.
Lopetamme yhteistyön, selvitämme: Kasikki on maksettu. Niin juuri. Mitään ei puutu.
Mikä saapuukaan?
Karhutaan "maksamatta jäänyttä laskua!"
Taivas, anna kärsivällisyyttä.
Taivas EI ANTANUT. Minä suutuin. Ja kunnolla. Kuka siellä ne rahat syö? Niinniiinniiin mutta ei näy suorituksissamme? Sitten tulee epävarmemmin: Miltähän tililtä... äää...ööö...
Tämä on juuri kuin Elisan kanssa oli. Kun huutaa, tarkastetaan; Kas ihmettä. Olemme, kas, tuota, velottaneet teiltä kaksinkertaisesti... oletimme että kaksi liitymääon aukio... äää.. ööö... niin totta kai saatte ne tuhatyhdeksänsataa euroa takaisin... toivottavasti tämä ei häiritse hyvää asiakassuhdettamme,.
Kyllä se kuulkaa häiritsi.
Miksi sitä ei voi tehdä, ennen kuin asiakas huutaa heille? Miksi
pyyntö ei ole OK?
