sanoisin että heikot perustelut eli otatko sanasi takaisin? (ei, en ole ollut koskaan Soneralla, edes kesätöissä)
No minä hiklasin kun ne karhusivat viidettä kertaa semmoista laskua joka oli maksettu jo neljästi. Kuititkin oli, mutta kun inisin että kun tämä on maksettu niin ne sanoi että se ei näy heidän saatavissaan ja ellei rahaa tule katkeaa yhteys. Maksoin viivakoodinäytölllä pankin päätteellä, en kotoa. En ymmärtänyt asiaa joten vaihdoin pois. Olen laiska suuttumaan...siis, tai, suutun ihme viiveellä, ja olen hidas leppymään...mutta maksoin ja maksoin aikansa, liika on liikaa.
Minulla oli vastaava tapaus Elisan kanssa...sitä kesti vuoden...ehkä olen outo tyyppi kun en nopeammin reagoi, mutta olin kauhean kiireinen ja siirsin ja siirsin. Vuosilomalla otin asiakseni ja kas! He olivat jotenkin karhunneet KAHDESTA mukamas yhtä aikaa olemassaolevasta linjasta ja sainhan minä SITTEN sen toista tonnia takaisin...mutta oli kuulkaa työ ja tuska saada ne tarkistamaan se asia! Se tuli tarpeeseen, sain erinäiset vipit maksettua. Laskin kyllä koko ajan ja ihmettelin, miten maailmassa tämä voi olla näin kallista.
Vasta tämän suuttumuksen suututtuani kuulin että kyseinen sukulaisperhe oli polttanut hihat samasta syystä...niiltä saapui vain sellainen "sähköpostiosoitteemme on vaihtunut", johon en kiinnittänyt kamalasti huomiota, ajattelin että no, halvempi. Mutta sitten myöhemmin tämä tuli puheeksi. Yritin soittaa Soneralle ja ehdottaa että katsoisivat kuka ne rahat syö mutta eivät katso aiheelliseksi katsoa.
Nyt kun olen tyyntynyt voin selittää.
Nyt urputtaa jos en pääse Kiuruvedelle kuten vähän näyttää. En sano enempää siitä asiasta.