Kirjoittaja Aihe: Urputustopic 9  (Luettu 43400 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #60 : 26.05.10 - klo:20:36 »
Meillä päin sanotaan: "Voi että olisin tullut niin mielelläni, mutta kun..." ja tarkoitetaan, että EVVK.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #61 : 27.05.10 - klo:06:32 »
Toivoisin, minä ni-iiin, niin toi-voi-sin, että olis vähän vähemmän sateista.
On hyvä lopettaa tähän, minäminäminämi... >:(  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #62 : 27.05.10 - klo:08:39 »
Minä onneton olen yrittänyt viilentää asuntoa ja olin onnellinen kun mittari näytti enää +23.8C, mutta arvatkaas mitä; tänä aamuna huomasin että patterit on lämpimät!!!!!  >:(

Järkkyä ja kun tän talon patterit on sellaset ettei niitä pääse itse säätämään, siis uskokaa tai älkää, niitä ei siis saa pois päältä 

Käsikin yhä niin riivatun kipee, ei ainakaan vielä auta eilinen piikki yhtään.

Että 'hyvää' huomenta vaan, mulle.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #63 : 27.05.10 - klo:10:12 »
Siis patterit lämpimät eikä voi itse säätää. Apua! Siinähän tulee evakkoon lähtö.
Vielä sanas saarnataan.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #64 : 27.05.10 - klo:10:41 »
Siis patterit lämpimät eikä voi itse säätää. Apua! Siinähän tulee evakkoon lähtö.

Ainakin tulee iiiiso harmitus, taidankin lähteä ostamaan irtokarkkeja ja jos ostais torilta harmituksen kokoisen munkin  :-\

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #65 : 27.05.10 - klo:16:15 »
Minä onneton olen yrittänyt viilentää asuntoa ja olin onnellinen kun mittari näytti enää +23.8C, mutta arvatkaas mitä; tänä aamuna huomasin että patterit on lämpimät!!!!!  >:(

Järkkyä ja kun tän talon patterit on sellaset ettei niitä pääse itse säätämään, siis uskokaa tai älkää, niitä ei siis saa pois päältä 

Käsikin yhä niin riivatun kipee, ei ainakaan vielä auta eilinen piikki yhtään.

Että 'hyvää' huomenta vaan, mulle.
Tajutonta. Eiummarra. Osta monnnnta mnkkia hilloineen.

Jäitä pakastimesta isoon ämpäriin, kyllä viilenee.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #66 : 27.05.10 - klo:16:17 »
Täysin tärähtänyt lääkäri omalla terveysasemalla. Kahta vaille etten mennyt täräyttämään lisää.
 :070: :071: :075: :077:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #67 : 27.05.10 - klo:16:44 »
Siis...öh...taitaa vähän ohittaa netikettiä. Ei tehdä tästä ammattikuntien sättimäketjua. Siihen ei riitä mikään sivusto. Kävi kollegiaalisuus koville, kun tuntui että onko nyt tosi kyseessä, no sen kunniaksi soikoon http://www.youtube.com/watch?v=sDfau1cmAmE
 :003:
« Viimeksi muokattu: 27.05.10 - klo:16:47 kirjoittanut Leena »

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #68 : 31.05.10 - klo:19:23 »
Ärsyttää, kun pitää olla tekemisissä semmoisen tyypin kanssa, joka on psyykkisesti sairas ja vielä lisäksi luonnevikainen. Yritäppä semmoiselle kaverille selittää päivänselvää asiaa. Vaikka vääntäisi rautalangasta, niin tyyppi kääntää sen minua vastaan. Asia, joka hänelle on selitetty miljoona kertaa, ei viimeinkään mene perille. Hoitoon semmoinen pitäisi saada, mutta eihän se onnistu millään, kun hän itse kuvittelee olevansa täysin terve. Arrgghhh!

Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #69 : 01.06.10 - klo:07:05 »
Ihminen.

Niin mitätön, niin avuton
niin keinoton

tuomittu ikuiseen häviöön
tässä taistelussaan.

Nooa, Nooa, minä puhuttelen sinua vakavasti
tänä aamunraikkaana hetkenä minä kysyn
en katkerana - urhoollisena kentälle kaatuen jos on - kuten näyttää -
nyt tarvis
Mutta ah,
kerro harmiaan nielevälle
jotta hän edes ymmärtäisi syyn:

minkä tähden
otit jauhiaispariskunnan
arkkiin?

>:(

Poissa steal

• ystäväkansaa
« Vastaus #70 : 03.06.10 - klo:18:55 »
Mitättömiä me kaikki olemme mutta jokin tarkoitus kuitenkin.

Poissa steal

• ystäväkansaa
« Vastaus #71 : 03.06.10 - klo:19:07 »
Nyt risoo puhelinmyyjät !!
Vanhemmillleni oli soittanut Kuopiolainen pelastusalan yritys ja sanoneet että nyt on LAKISÄÄTEISTÄ OSTAA HÄLYTTIMET. Siis lakisääteistä ostaa heiltä hälyttimet nyt heti !  No vanhukset tilas kun se laki kerran vaatii.
No, hälyttimet tuli postista ja hinta nelinkertainen verrattuna normaaliin hintatasoon. Laskussa luki jotta KIITOS KUN OSTITTE YMPÄRISTÖYSTÄVÄLLISEN TUOTTEEN !
Siis ympäristöystävällisen, kun tuotteeseen ei voi edes vaihtaa särkemättä pattereita . Lupaavat lähettää uuden 5-vuoden välein, ompa ekologista.

Laskussa oli matkapuhelinnumero johon voi valittaa. mutta eihän se tietenkään vastaa vaan odottavat jotta urputtaja väsyy valittaan ja maksaa kiltisti.  Laillinen Bisnes jatkuu...................................

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #72 : 03.06.10 - klo:19:23 »
Hei, hanki ihmeessä niille soittokielto ainakin vanhemmillesi. En muista valitettavasti enää mistä sen saa tilata mutta sen saa. Eivät rimputa enää toista kertaa.

Poissa steal

• ystäväkansaa
« Vastaus #73 : 03.06.10 - klo:19:30 »
Kiitos mutta ei auta. Soitin kuluttajaneuvvontaan ja ne sanoi jotta soittokiellot menee puhelinmyynteihin listoina ja ne noudatta jos noudattaa.
Sanoivat myös suoraan sen tosiasian jotta kun puhelinmyyntifirma saa listan johon ei sa soittaa, niin ne tajuaa soitella niihin numeroihin vielä enemmän koska siellä on vanhuksia joita voi jymäyttää.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #74 : 03.06.10 - klo:19:34 »
Nyt risoo puhelinmyyjät !!
Vanhemmillleni oli soittanut Kuopiolainen pelastusalan yritys ja sanoneet että nyt on LAKISÄÄTEISTÄ OSTAA HÄLYTTIMET. Siis lakisääteistä ostaa heiltä hälyttimet nyt heti !  No vanhukset tilas kun se laki kerran vaatii.
No, hälyttimet tuli postista ja hinta nelinkertainen verrattuna normaaliin hintatasoon. Laskussa luki jotta KIITOS KUN OSTITTE YMPÄRISTÖYSTÄVÄLLISEN TUOTTEEN !
Siis ympäristöystävällisen, kun tuotteeseen ei voi edes vaihtaa särkemättä pattereita . Lupaavat lähettää uuden 5-vuoden välein, ompa ekologista.

Laskussa oli matkapuhelinnumero johon voi valittaa. mutta eihän se tietenkään vastaa vaan odottavat jotta urputtaja väsyy valittaan ja maksaa kiltisti.  Laillinen Bisnes jatkuu...................................

Ei ole laillista bisnestä. Kyseessä on selvä harhautus ja se on rikos. Lähetä hälyttimet takaisin ja ilmoita, että vanhempiasi on harhautettu. Puhelinmyynnissä on lakisääteinen viikon palautusoikeus ilman selitystä. Laki vaatii hälyttimen jokaista kerroksen 60 neliötä kohden, mutta sen voi ostaa mistä halvimmalla saa. Tässä on tietoa soittojen rajoituspalvelusta.
http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/kuluttajille/puhelintarjonnan_rajoituspalvelu Sen takana ovat kaikki suurimmat ja rehelliset toimijat. Nämä kiellot menevät toimeksiantajille ei puhelinmyyntifirmoille.

On myös maksullinen palvelu, mutta se on liiketoimintaa, eikä siitä ole mitään takeita.

Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi