Kirjoittaja Aihe: Eilen  (Luettu 39778 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22154
Vs: Eilen
« Vastaus #90 : 24.05.11 - klo:14:48 »
Vaude, sinne!  Siellä saattaa olla vaariskankin näppäyksiä... tai sitten ei. Sjöblom oli hyvä valokuvaaja, ja vielä yllätyksekseni tämän päivän valokuvaajatkin tuntevat hänet. Tosin en ihan ole kartalla, mikä näyttely tämä on.

ARS11 on kansainvälinen nykytaiteen näyttely, jonka teemana on Afrikka. Lähetysseuran kuvia on vain mainitussa teoksessa ja ne ovat kaikki Afrikasta, enimmät kai Ambomaalta. Teokseen kuuluu myös kuvia, joissa esiintyy taiteilijatar itse nunnaksi pukeutuneena samantapaisissa tilanteissa kuin vanhojen kuvien lähetystyöntekijät.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Eilen
« Vastaus #91 : 24.05.11 - klo:17:56 »
ARS11 on kansainvälinen nykytaiteen näyttely, jonka teemana on Afrikka. Lähetysseuran kuvia on vain mainitussa teoksessa ja ne ovat kaikki Afrikasta, enimmät kai Ambomaalta. Teokseen kuuluu myös kuvia, joissa esiintyy taiteilijatar itse nunnaksi pukeutuneena samantapaisissa tilanteissa kuin vanhojen kuvien lähetystyöntekijät.

Kiitos! Minulta puuttuu kaikki syvempi sivistys,   mitä kuvataiteeseen tulee,  etenkin tuohon... hm... kiasmaattiseen. Mutta minä menen sinne niin voin leveillä että muuten, muuan hyvä ystäväni riippuu seinällä...   ja olen edennyt kulttuurituntemuksessa.  Ei tuo kana ole hyvä... otamme  :051:  

 Episcopus Martinus hen eritoten nämät ymmätdhäwäised owat? :026: :026: :026: :026:
« Viimeksi muokattu: 24.05.11 - klo:18:03 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen
« Vastaus #92 : 23.08.11 - klo:13:22 »
...illalla myöhään alkoi viluttamaan ja yskittämään...

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33911
Vs: Eilen
« Vastaus #93 : 24.08.11 - klo:11:32 »
Sateen jälkeen alkoi löytyä sieniä. Lähinnä punikkitatteja ja kanttarelleja.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22154
Vs: Eilen
« Vastaus #94 : 24.08.11 - klo:12:27 »
...illalla myöhään alkoi viluttamaan ja yskittämään...

Taitaa nousta kuume.

myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen
« Vastaus #95 : 24.08.11 - klo:14:02 »
Taitaa nousta kuume.

Kuume nousi ja olo on väsynyt. Tekee mieli vaan nukkua.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22154
Vs: Eilen
« Vastaus #96 : 24.08.11 - klo:16:07 »
Kuume nousi ja olo on väsynyt. Tekee mieli vaan nukkua.

Uni paras lääke on, sitä nauttikaamme.

myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen
« Vastaus #97 : 01.09.11 - klo:01:31 »
Olen kokenut suuria! Olen kaivannut lähes olemattomaan hengelliseen elämääni virvoittavaa muutosta ja olen sen kokenut! Ihmeellisen hyvä olo ja vapauttava rauha. On tehnyt mieli kiittää Herraa.

Kaikki tämä johtuu johdatuksesta kristillisen ympäristöjärjestön A Rochan sivuille ja sitä kautta Kansan Raamattuseuraan. Oudosti ovat asiat hoituneet  :icon_eek:

Kiitos Jumalalle elämästä! Kiitos elävästä Raamatun sanasta!

Siunausta, iloa ja valoa teille jokaiselle hämärtyviin syyspäiviin.

t. Heino-myyrä
« Viimeksi muokattu: 01.09.11 - klo:01:36 kirjoittanut myyrä »

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Eilen
« Vastaus #98 : 01.09.11 - klo:21:38 »
Kaikki tämä johtuu johdatuksesta kristillisen ympäristöjärjestön A Rochan sivuille ja sitä kautta Kansan Raamattuseuraan. Oudosti ovat asiat hoituneet  :icon_eek:

Raikkaantuntuiset sivut tuolla järjestöllä. Taitaa olla aktiivisin toiminta sinun kannaltasi vain vähän väärässä suunnassa eli Turun puolessa, mutta eiköhän sitä kristillistä ympäristötoimintaa tarvita vaaramaisemissakin.

Mt

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33911
Vs: Eilen
« Vastaus #99 : 02.09.11 - klo:08:49 »
Heino, ystäväni!

Hyvä kun kerroit avoimesti etsinnästäsi. On hienoa kun etsivä löytää. Löytyköön se missä ympyröissä hyvänsä. Sinulle se siis löytyi kristillisestä ympäristöjärjestöstä. Luonnollista.
Toivon että pääset lentämään nyt vapaana ja luottavaisena kuin taivaan linnut.

Sisäistä kaipausta on monenlaista.
 Omat tunne-usko, todistamis-usko, kännyttämis-usko sisällöt kääntyivät istu ja veisaa ja usko polulle.
Kaikelle on aikansa. Etsiminen jatkuu, se on e l ä m ä ä .    :058:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen
« Vastaus #100 : 02.09.11 - klo:21:00 »
Heino, ystäväni!

Hyvä kun kerroit avoimesti etsinnästäsi. On hienoa kun etsivä löytää. Löytyköön se missä ympyröissä hyvänsä. Sinulle se siis löytyi kristillisestä ympäristöjärjestöstä. Luonnollista.
Toivon että pääset lentämään nyt vapaana ja luottavaisena kuin taivaan linnut.

Sisäistä kaipausta on monenlaista.
 Omat tunne-usko, todistamis-usko, kännyttämis-usko sisällöt kääntyivät istu ja veisaa ja usko polulle.
Kaikelle on aikansa. Etsiminen jatkuu, se on e l ä m ä ä .    :058:

 :003:

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Eilen
« Vastaus #101 : 02.09.11 - klo:21:56 »
Toivon että pääset lentämään nyt vapaana ja luottavaisena kuin taivaan linnut.

Täälläkin on ruokintapaikka...

Mt

myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen
« Vastaus #102 : 02.09.11 - klo:23:15 »
Täälläkin on ruokintapaikka...

Mt

Niin, joillakin ruokintapaikoilla käy paljon lintuja, toisilla vähemmän ja joillakin ei ollenkaan. Tähän vaikuttavat ainakin tarjolla olevan ravinnon laatu ja määrä, onko paikka suojainen petoja vastaan ja suositaanko joitakin lajeja toisten kustannuksella yksipuolisella ravinnolla. Kaikki lajit eivät syö kaikkea, joskin kaikkiruokaisiakin löytyy.


myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen
« Vastaus #103 : 04.09.11 - klo:07:58 »
Raikkaantuntuiset sivut tuolla järjestöllä. Taitaa olla aktiivisin toiminta sinun kannaltasi vain vähän väärässä suunnassa eli Turun puolessa, mutta eiköhän sitä kristillistä ympäristötoimintaa tarvita vaaramaisemissakin.

Mt

Olen lähettänyt sinne spostia, mutta vastausta ei kuulu. Vähäsen epäilyttää koko homma kun järjestö on niin tuntematon Suomessa - jotain kolmisenkymmentä jäsentä vaan ja jäseneksi hyväksytään. Voi jäädä meikäläiseltä haaveeksi päästä "parempiin piireihin" jos ne tutkii taustat. Onkohan mulla rikosrekisteri  :eusa_think: ja jos niin onko menny vanhaksi?  Täytynee tyytyä körtteihin  :003:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22154
Vs: Eilen
« Vastaus #104 : 04.09.11 - klo:08:31 »
Olin eilen syntymäpäivillä, jotka aloitettiin ortodoksisella kiitospalveluksella. Sitten syötiin todella hyvin, olihan päivänsankari alan mestari, siis keittiösellainen. Lopuksi tanssittiin Kulkurin valssia ja Suklaasydäntä. Vieläkin on hyvä mieli. Kiitoksia Varkauden suuntaan!