Kirjoittaja Aihe: Tänään 2  (Luettu 35595 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #90 : 22.03.10 - klo:17:24 »
Varrelliset gore-texit vaikka. Niitä on naisille omia malleja. Mulla on ollu mustat/sinisomisteiset Pumat tosi kovassa käytössä vuosia ja hyvin on kestäneet. Nyt kyllä alkavat vähän rispaantua.


Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Vs: Tänään 2
« Vastaus #91 : 22.03.10 - klo:17:49 »
Kokeilin aamulla, olisiko ulkona ollut hankikantoa. Eilen oli lämmintä useampi aste, mutta aamulla mittarissa oli -15 astetta. Vaikka olin heti aamusta liikkeellä, niin ei siellä kantanut. Upposi reittä myöten hankeen.

Korjailin vähän narulla vanhoja halppislumikenkiäni uudelleen. Hienosti toimivat.  :icon_wink:
Harjulla olikin aivan uskomattoman hieno auringonpaiste.

Vasta nyt aurinko katoaa, kun se laskee puiden taakse.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään 2
« Vastaus #92 : 23.03.10 - klo:14:00 »
 Kalastajan saappaat olisivat olleet sopivat jalkineet Paul Saar in hautajaisissa....Hagerissa....
 Alpo ja Aarre edustivat yhteisöjään, soomepoisid   myös..... Viron kirkon pappeja pari tusinaa pitkissä lipereissään ja viitoissaan lapion varressa.....Oli meitä muitakin ystäviään  monesta maasta....

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 2
« Vastaus #93 : 23.03.10 - klo:15:30 »
Varrelliset gore-texit vaikka. Niitä on naisille omia malleja. Mulla on ollu mustat/sinisomisteiset Pumat tosi kovassa käytössä vuosia ja hyvin on kestäneet. Nyt kyllä alkavat vähän rispaantua.



Semmoiset. Ja nyt saa edullisesti hankittua luulen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Tänään 2
« Vastaus #94 : 24.03.10 - klo:09:13 »
Varrelliset gore-texit vaikka. Niitä on naisille omia malleja. Mulla on ollu mustat/sinisomisteiset Pumat tosi kovassa käytössä vuosia ja hyvin on kestäneet. Nyt kyllä alkavat vähän rispaantua.

Mulla on t (ei siis varrelliset) Ice Bug:sit. Ne on vedenpitävät, lenkkitossun tapaiset, alla on 16 joustavaa nastaa kuten autonrenkaissa. Mulla on ollut ne jo kaksi vuotta ja näyttää edelleen aivan uusilla vaikka olen käynyt ne jalassa lenkillä talvikuukausina. Pitää hyvin kirkkaalla jäällä. Kärjestä ylöspäin pitkän matkaa kumia, samoin kannasta. Kumipohja on sellainen, että pitäisi ilman piikkejäkin. Etuosa on hieman pystyssä, etteivät ensimmäiset piikit kaada kumoon. Ei sisäkäyttöön.
Acta, non verba.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Tänään 2
« Vastaus #95 : 28.03.10 - klo:08:21 »
Tänään jää menemättä Palmusunnuntain kirkkoon sen Hgin matkan takia. Jää myös kuulematta oopperalaulaja, ent. tangokuningas Mika Pohjosen laulut ja Juha Pessin mahtava messuääni ja jykevät saarnat.

Mutta pikku-ukkojen halit ja poronpaistin syöminen korvaavat menetyksen.

Perheyhteyden hoitaminen toispaikkakuntalaisiin jälkeläisiin ajaa nyt edelle.

Meillä on auto-ajelu pääkaupunkiin.
 Koetan muistaa Jeesuksen matkaa Jerusalemiin
laina-aasilla. Hoosianna, Daavidin pojalle. Ja viikon päästä: Ristiinnaulitse!

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 2
« Vastaus #96 : 28.03.10 - klo:11:27 »
Tänään jää menemättä Palmusunnuntain kirkkoon sen Hgin matkan takia. Jää myös kuulematta oopperalaulaja, ent. tangokuningas Mika Pohjosen laulut ja Juha Pessin mahtava messuääni ja jykevät saarnat.

Mutta pikku-ukkojen halit ja poronpaistin syöminen korvaavat menetyksen.

Perheyhteyden hoitaminen toispaikkakuntalaisiin jälkeläisiin ajaa nyt edelle.

Meillä on auto-ajelu pääkaupunkiin.
 Koetan muistaa Jeesuksen matkaa Jerusalemiin
laina-aasilla. Hoosianna, Daavidin pojalle. Ja viikon päästä: Ristiinnaulitse!



Onneksi on autoradio.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Tänään 2
« Vastaus #97 : 28.03.10 - klo:18:28 »
Eipä onnistunut, sillä olimme Herttoniemessä heti kohta klo.10 jälkeen.
 
Tervetuloremakan jälkeen alkoi ovikello soida. Kolme eri virpoja-porukkaa kävi eteisessä.
Ei olla Lahdessa moneen vuoteen niitä pikku pisamanaamoja nähtykään. Joukkoon oli eksynyt kaksi amerikkalaista Halloween asuistakin.

Kun alakerran pikkutytöt olivat virponeet minut, opetin heille sen hauskan lorun jonka panin foorumillekin.
Siinä menneinä köyhinä vuosina, ehkä jo 100 vuotta sitten toivotetaan isännälle isoa mahaa, emänälle pulskaa peräpuolta, tytölle riiareita ja nuorelle isännälle onnellista elämää.

Tuliaisina kotiin tuli laivapöytä. Meille kertyy tyttären vanha kama. Ollaan kuin 30-luvun kotimuseo. Mikäs siinä 40-lukulaisia ollaan ja Basso on ihmisiässä yli 90 v.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #98 : 28.03.10 - klo:23:20 »
... keskustelee itsensä kanssa.
Ymmärrän.  :icon_wink:

Tänäänkin tuli kuunneltua yksinpuhelua ihmisiltä joiden ikä on +60v.
Ettei se nyt niin selvää ole +60v. kuin nuorempienkaan ihmisten keskustelut  ryhmissä.
Sitä kun ei tiedä mitä huominen tuo tulleessan.

Siinä sitä voi sitten pohtia mitä ymmärtää omista keskusteluistaan.


Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Tänään 2
« Vastaus #99 : 29.03.10 - klo:08:48 »
Siinä sitä voi sitten pohtia mitä ymmärtää omista keskusteluistaan.

Kun olen itse +60v, en epäile, ettenko ymmärtäisi mitä kirjoitan,mitä näen ja mitä kuulen. Aivot toimivat hyvin vaikka fyysisesti vauhti hieman hidastuu, mutta kyllä minä poikieni perässä vielä pysyn.
Acta, non verba.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #100 : 29.03.10 - klo:15:14 »
Eilen pelasin "laivan upotusta" klo.23.20.
Tänään osu ja uppos klo.8.48  :icon_cool:

 
« Viimeksi muokattu: 29.03.10 - klo:15:22 kirjoittanut Benkku »

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Tänään 2
« Vastaus #101 : 29.03.10 - klo:16:40 »
Eilen pelasin "laivan upotusta" klo.23.20.
Tänään osu ja uppos klo.8.48  :icon_cool:

Pelinsä kullakin. Toivottavasti et revi pelipöksyjäsi.
Acta, non verba.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #102 : 29.03.10 - klo:18:54 »
Kun olen itse +60v, en epäile, ettenko ymmärtäisi mitä kirjoitan,mitä näen ja mitä kuulen. Aivot toimivat hyvin vaikka fyysisesti vauhti hieman hidastuu, mutta kyllä minä poikieni perässä vielä pysyn.

Lainaus
...ymmärtäisi mitä kirjoitan,mitä näen ja mitä kuulen.



Toivottavasti myös moni meistä pysyy lastensa(omaistensa) perässä tänään, eikä edellä "keskustellen" itsensä kanssa repimällä "pelihousuja" liikkuen jollain apuvälineellä, omaisten tukemana tai jonkun vieraan ihmisen.

Siksi on hyvä ymmärtää ettei tämä elämän jatkuminen terveenä ole niin selvää kuin moni uskoo, rintaansa lyöden.
Lainaus
Toivottavasti et revi "pelipöksyjäsi".
« Viimeksi muokattu: 29.03.10 - klo:18:56 kirjoittanut Benkku »

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään 2
« Vastaus #103 : 29.03.10 - klo:19:14 »
Nyt oli aivan pakko keittää kahvit
niin oli jo pää kipeä ja aivan sekava olo :icon_eek:

Kahvi on huume,
vieroitusoireet todistavat sen.

 :kahvi:
Herra armahda.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Tänään 2
« Vastaus #104 : 29.03.10 - klo:19:40 »
Olet vissiin paastonnut kahvista.

Tänään on meilläkin kulunut tavallista enemmän kahvia. Matalapaine nukuttaa ja päikkäreiltä herääminen vaatii vahvat kahvit. Matti on herännyt jo kolme kertaa tänään.

Ollaan luettu Hengellinen Kuukausilehti siinä torkkumisten välissä. Matti kertoi lukevansa sen aina kokonaan. En tiennytkään. Iloinen hetki.

Samoin eilen kun vein Hertsikan pikku-ukoille Penan sarjakuvakirjan, kohta Urho esitteli
Esra Elovainio-korttia jota jaetaan Lähetysmuseossa. Urho on käynyt Lähetysmuseossa!


                                         
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)