Kirjoittaja Aihe: Katso tv:stä  (Luettu 34964 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #105 : 26.05.10 - klo:20:04 »
Katoin äsken kun Eliott Nessinen päihitti Al Caponen.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10415
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #106 : 26.05.10 - klo:21:54 »
Rolando Vilazòn! Mikä taiteilija! Tenori.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #107 : 27.05.10 - klo:19:30 »
Tänään A-talk tv1 klo 21.05: Pedofiilit ripin suojissa
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #108 : 27.05.10 - klo:19:31 »
Tänään A-talk tv1 klo 21.05: Pedofiilit ripin suojissa

Hyvä keskusteluaihe. En ymmärrä kirkon kantaa.
Acta, non verba.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #109 : 27.05.10 - klo:20:05 »
Minä kyllä jotenkin sen ymmärrän, vaikka...

Terapiasuhteessakin on luottamuksellisuus ehdoton...paitsi jos
saadaan tietoa pahoinpitelystä... :icon_rolleyes:

mutta jos pedo-ripittäytyjä tietää,
että pappi menee kertomaan asian, niin tuskinpa siitä asiasta sitten ripittäytyy!
Joten   :102:

Elokuva Priest käsittelee mm. tätä teemaa.
Pappi on täynnä tuskaa yrittäessään saada insestin loppumaan,
puhumatta asiasta ääneen.
Hitsin hyvä leffa kaikinpuolin.
http://www.youtube.com/watch?v=NCLqqVXsNyI&feature=related
Herra armahda.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33901
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #110 : 29.05.10 - klo:16:05 »

   Katsoimme ko. ohjelman. Juontaja oli kova pitelemään poliitikkoja ruodussa.
   Oikealla aialla oltiin.  :018:

   Tänään meidän tyttöjen serkku voittaa hopeaa TV2:lla 17.45. Jaanasta tuli
   Suomen toiseksi vahvin nainen ja pikkusistosta 4. voimakkain. :icon_biggrin:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #111 : 19.06.10 - klo:11:50 »
Areenalla on vielä katsottavissa Matka halki Karjalan osa 1/2 - Ääniseltä Vienanmerelle. Mielenkiintoista historiaa ja kulttuurihistoriaa. Tuollaista leppoisaa ja kiireetöntä elämänmuotoa alkaa arvostamaan yhä enemmän.

http://areena.yle.fi/video/1059469

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #112 : 21.06.10 - klo:20:16 »
Mun suosikkisarja vuosien takaa: 'Saaristolaislääkäri' tulee fst5:ltä uusintana, just nu  :109:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33901
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #113 : 03.07.10 - klo:20:49 »
Jalkapallon välipalana meni kivasti TV1:n Mma Ramotswe turkii sarjan 1. jakso.

Olen lukenut kaikki suomennetut kirjat. Pidän Botswana-kuvauksista mutta kirjojen muu taso laskee sarjan edetessä.

Nyt nähty TV-sovitus oli alun jännittävimmistä tapauksista koottu, värikäs ja vauhdikas juttu. Mma:n esittäjä oli aivan kuin kirjassa, muut tyypit hienosti yliammuttuja, sehän sopii kyllä.

Kyllä Afrikka on upea kokemus vaikka vain kuvaruudussa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22151
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #114 : 04.07.10 - klo:17:54 »
On tämä Pohjois-Eurooppakin enimmäkseen myönteinen kokemus.

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #115 : 05.07.10 - klo:22:23 »
Katsoin mielenkiintoisen A-studion. Siinä haastateltiin muslimipilapiirrosten tekijöitä. Ohjelma herätti monenlaisia ajatuksia, mutta erityisesti sen, että miksi ihmisten uskonnollisia tunteita pitää varta vasten loukata. Ihmeellisiä selityksiä tuli; mm. länsimainen sananvapaus. Minusta sellaisella sananvapaudella ei tee mitään, joka loukkaa tuolla tavalla muslimeja. Piirrokset oli olevinaan suunnattu ääri-islamisteja vastaan, mutta jos itse olisin maltillinen muslimi niin minusta tulisi noiden kuvien jälkeen fundamentalisti.

Toinen asia on, miksi yleensäkin pitää pyrkiä loukkaamaan toisen tunteita?

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #116 : 05.07.10 - klo:22:45 »
Minulle tull samansuuntaisia ajatuksia kuin Myyrälle.
Ajattelin myös niitä piirtäjiä, jotka nyt elävät jatkuvan tappo- ja väkivallan uhan alla, että oliko niiden piirrosten julkaiseminen sen arvoista. Kaduttaako heitä.
Pyryharakka

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #117 : 05.07.10 - klo:23:13 »
Minulle tull samansuuntaisia ajatuksia kuin Myyrälle.
Ajattelin myös niitä piirtäjiä, jotka nyt elävät jatkuvan tappo- ja väkivallan uhan alla, että oliko niiden piirrosten julkaiseminen sen arvoista. Kaduttaako heitä.

Milloin marttyyrejä on kaduttanut. Marttyyreinä he itseään pitävät.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #118 : 06.07.10 - klo:10:28 »
Katsoin mielenkiintoisen A-studion. Siinä haastateltiin muslimipilapiirrosten tekijöitä. Ohjelma herätti monenlaisia ajatuksia, mutta erityisesti sen, että miksi ihmisten uskonnollisia tunteita pitää varta vasten loukata. Ihmeellisiä selityksiä tuli; mm. länsimainen sananvapaus. Minusta sellaisella sananvapaudella ei tee mitään, joka loukkaa tuolla tavalla muslimeja. Piirrokset oli olevinaan suunnattu ääri-islamisteja vastaan, mutta jos itse olisin maltillinen muslimi niin minusta tulisi noiden kuvien jälkeen fundamentalisti.

Toinen asia on, miksi yleensäkin pitää pyrkiä loukkaamaan toisen tunteita?
Ajattelin samaa. Ja niin, olkoon sanomisen vapaus, mutta kun sattuu olemaan vastaamisen vapauskin, ja sen laadusta saattaa olla vastapuolilla erilaisia näkemyksiä.

Ennen kaikkea:  Jos on ennakoitavissa että tästä joku pahoittaa mielensä, miksi ihmeessä toimia juuri siten?  Siksi toisekseen - miksi ei piirtää kuvaa terroristista, mutta miten toimia niin ettei teroristi kiihdy lopullisesti?  Huumori on hyvä ase, ilman muuta, mutta kun ihmisen olisi kai hyvä löytää se itsestänsä, toisen osoittelun tulisi olla aika taitavaa ja vastapuolen kuulolla, hyvänen aika, siihen ei voi pakottaa.  Voisiko konsultoida imaamia, jos niin haluaa tehdä?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #119 : 06.07.10 - klo:10:38 »
Milloin marttyyrejä on kaduttanut. Marttyyreinä he itseään pitävät.
Marttyyrius on tosi kliffaa niin pitkään kun siitä saa ihailua!  Minä suorastaan kadehdin marttyyreja... eikö olisi ihanaa... tiedoitusvälineet haastattelisivat...  selkääni läimäytetltäisiin... nimikirjoituksia pyydettäisiin...
Jaa... en taitaisi sentään tykätä, olen ujompi kuin luulisi, mutta noin teoriassa. Olla arvostettu ja arvostaa itsekin itseään... jäädä historiaan suoraselkäisenä totuuden puolustajana...
Kunhan ei minulle satu mitään haaveria, siis.

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.