Kirjoittaja Aihe: Olkaamme positiivisia vol. 11  (Luettu 41500 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Vs: Olkaamme positiivisia vol. 11
« Vastaus #45 : 23.03.10 - klo:21:37 »
En tiedä onko tää nyt positiivista vai negatiivista... Tuli Ylihärmän ihimisiä ikävä. Ja nyt fiilistelen täällä kuunnellen harjottelun aikana oppimiani biisejä. :020: :010:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #46 : 23.03.10 - klo:22:32 »
Niinpä niin Sanneli, on vaikea päättää onko haikea ikävöinti fiilistely positiivista vai negatiivista....

Miun viikonloppu oli aivan huikea menestys...perjantaina muru oli iltatöissä ja minä yhteisen kaverin luona salaa leipomassa lauantaita varten, puoli tuntia ennen murun töistä paluuta hipsin takaisin kämpille ja pyöräytin vielä pizzan....sen ja viiden muun uunipellillisen jälkeen suolaista ja makeaa fiilis oli kohtuu ryytynyt... :095: ja siinä vaan pokkana väitin että mitään en oo tehny, sohvalla vaan rötvänny....

Lauantaina menimme sitten illalla ruokapaikkaan ja siellä oli juhlijat jo oottamassa ja kajautti Paljon Onnea Vaan... syötiin ja piettiin hauskaa, mentii kaikki sinne yhteisen ystävän kämpille(sil on iso hieno kämppä, ja siel oli näppärä leipoa salaa...) ja syötiin kakkua ja mentiin vielä Seurahuoneelle humpalle...  :eusa_dance: 

Kyllä oli muru onnesta mykkyrällään kun olin saanu vängättyä sen kavereita ihan naurettavan pitkänkin matkan päästä juhlimaan, kaukaisin vieras oli Oulusta....ja sano ymmärtävänsä miks oli niin täkiää ettei saanu olla lauantai iltaa töissä....  :003: Oli meillä kyllä ihanaa...

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #47 : 24.03.10 - klo:09:52 »
Rakkaat nuoret naiset! Kaipaus ja ikävä ovat mielestäni hyvin positiivisia tunteita.
Niissä muistellaan tärkeitä, hyviä, ihania asioita tai aikoja. Kaipuun käsittely voi olla vähän vaikeaa nuoremmilla. Mutta täältä vinkkelistä se on niin hienoa, että jos ei muuta hyvää päivään löydy, alan ikävöidä jotakin. Siitä tulee usein kiitollinen hetki.

Elämä kouluttaa.

Heippa Anni ja Sanna !  Hyvää Palmusunnutaita, Anni menee arvatenkin virpomaan ja saa paljon palkkoja.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #48 : 24.03.10 - klo:10:17 »
Jos Myyrä olis miun vinkkelistä lähempänä voisinkin mennä virpomaan...Budweiser palkalla  :icon_wink: Pidän enemmän oluesta kuin suklaasta!  :icon_lol:  Mut oikiasti palmusunnuntai kuluu siinä että mennään kirkkoon, esitetään kerran kärsimysnäytelmä ja sitten palaudun kotiin toisen kärsimysnäytelmän eli opparin pariin, hirvee yritys saaha oppari sellaseen malliin, että voin mennä pääsiäiseks Pohojammaalle kattomaan pääsiäiskokkoja elämäni ekaa kertaa....

Poissa mies valaan vatsasta

• ystäväkansaa
    • Valokuvia
« Vastaus #49 : 24.03.10 - klo:17:30 »
Mie olen fiiliksessä mukana, mies valaan vatsasta, ittelläkii aikanaan matikka hirvitti vaikka enemmä pelotti kenkku enkku...mutta kyllä siitä selviää!  :023:

Ohi on. Se on ainakin positiivista. Osasin laskea kymmeneen, että palautin oikean määrän tehtäviä.
Läpi siis mennee, muusta ei uskalla puhua.

Vielä fysiikka. Positiivisesti lukemaan?

Tai sitten alan viettää henkistä palmusunnuntaita tai mietiskellä niitä pääsisäiskokkoja.
Niistähän voisi vaikka laskeskella kulutetun energian...
Plaah, ovatpahan kohta ohitse.

Sannelin tapaan onkin pakko miettiä, onko tämä positiivista: toivon kuitenkin, ettei perjantain jälkeen Planckin kvanttihypoteesilla olisi minulle hirvittävän suurta käytännön merkitystä. Teoriana.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #50 : 24.03.10 - klo:18:20 »
Sannelin tapaan onkin pakko miettiä, onko tämä positiivista: toivon kuitenkin, ettei perjantain jälkeen Planckin kvanttihypoteesilla olisi minulle hirvittävän suurta käytännön merkitystä. Teoriana.

Ei sitä aina tiiä... Viime kesänä tuli kesälomalla tyhmyyspaniikki kun ei ollu pariin kuukauteen ollu koulua ja helle pehmittäny aivoja niin ettei oikein osannu enää mitään, varsinkaan kirjottaa sitä esseetä mikä ois pitäny :D Rupesin siinä sitten palapeliä tehdessäni huvikseni laskemaan että jos palapelissä on 600 palaa ja mitat on 45 * 55 cm ja otan sieltä laatikosta satunnaisesti 10 palaa niin millä todennäköisyydellä ainakin yksi niistä on reunapala :D
(Vielä onnistu laskeminen mutta en päässy todennäköisyyslaskussa loppuun asti kännykän laskimella...)

Tiitiäinen: Ihanaa että oli ihanaa! Hieno juttu!

Riitta: Siitä on ollu kauhiasti hyötyä että ite on Nivalasta (joka vielä silloin kun minä olin nuori oli Keski-Pohjanmaalla) ja mumma ja paappa joitten tykönä yleensä tulee pääsiäinen vietettyä on Ylihärmästä... Kotona saa mennä virpomaan palmusunnuntaina ja sitten uudestaan hiljaisena lauantaina :)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #51 : 24.03.10 - klo:22:34 »
Seppos meillä on odotettavissa Suuret Juhlat kohta.
Kiva kun sattuu tänä vuonna näin sopivasti :icon_biggrin:
Herra armahda.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #52 : 24.03.10 - klo:22:42 »
Seppos meillä on odotettavissa Suuret Juhlat kohta.
Kiva kun sattuu tänä vuonna näin sopivasti :icon_biggrin:

Jouduin hetken miettimään, mutta sitten välähti. Kyllä, mutta vain perhepiirissä. Todella erinomainen ajoitus suurin mahdollinen juhlapyhä ja samalla meidän juhla. Jos tulet tänne, niin kyllä kahvit aina tarjotaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #53 : 25.03.10 - klo:21:10 »
Kiitos kahvitarjouksesta!  :kahvi: Samat sanat - jos tännepäin on asiaa!

Tänä vuonna juhlin ensimmäistä kertaa Ylösnousemusjuhlaa Valamon luostarissa.
 :023:

Herra armahda.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #54 : 25.03.10 - klo:21:13 »
Kiitos kahvitarjouksesta!  :kahvi: Samat sanat - jos tännepäin on asiaa!

Tänä vuonna juhlin ensimmäistä kertaa Ylösnousemusjuhlaa Valamon luostarissa.
 :023:

Olemme ilmoittautuneet seurakuntamme matkalle Valamoon (Siis siihen vanhaan Valamoon) elokuun viimeisenä viikonvaihteena
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #55 : 25.03.10 - klo:21:17 »
Vanhassa Valamossa en ole vielä käynytkään.
Pääsiskös mukaan?
Herra armahda.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #56 : 26.03.10 - klo:14:01 »
Ohi on. Se on ainakin positiivista. Osasin laskea kymmeneen, että palautin oikean määrän tehtäviä.
Läpi siis mennee, muusta ei uskalla puhua.

Vielä fysiikka. Positiivisesti lukemaan?
Plaah, ovatpahan kohta ohitse.

Tämähän on vaiks kuin positiivista. Meilläkin. Kummityttö oli näyttäytynyt ovella ja sanonut että kyl se taisi mennä läpi. Sen jälkeen ei havaintoja. Hyvää se tietää kun mitään ei kuulu, sanotaan.

Tsemppiä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #57 : 26.03.10 - klo:15:06 »
Vanhassa Valamossa en ole vielä käynytkään.
Pääsiskös mukaan?

Retki on kuulemma täynnä. Mutta yritä ilmoittautua Tuusulan seurakunnan sivulla
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #58 : 27.03.10 - klo:07:39 »
Huomena käymme peräkärryn kanssa Herttoniemessä. Tytär lemppaa taas yhden antiikkihuonekalun, laivapöydän. Hän vaihtaa nyt moderniin. Meillä voisi avata 1930-40-lukujen museon kohta.

Ihana nähdä pikku-ukkoja. Kuinka paljon onat kuukaudessa muuttuneet.
Vilholle vien Penalta saamani sarjakuvakirjan lainaksi. Muuten vain suklaamunapussi on
mukana. Ja Basso. Pojat on Basson hyviä ystäviä.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #59 : 27.03.10 - klo:07:57 »
Jippiiiiiiiiiiii! Valmistautuu pääsiäiseen vapaana työmurheista. Olen viikon vapaana kuin taivaan lintu. Käyn tervehtimässä poikiani ja heidän tyttöystäviään. Kenties pyrähdän tapaamassa jopa eksää. Myös parempaa puolta täytyy viihdyttää. Mikäs sen mukavampaa! Seuraavaksi haen lastin punaviiniä. Ei, ei, en juo kaikki niitä itse vaan vien pääsiäistervehdyksiä lampaanpaistin kera. Tää on ny tämmöstä
Acta, non verba.