Kirjoittaja Aihe: Miten päästä sisään?  (Luettu 26995 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #45 : 07.01.10 - klo:16:09 »
...ja rohkenin ottaa kantaa.
:icon_wink:
Sepä onkin varsin visainen teologinen kysymys..... Löysinkö minä Jumalan, vai Jumala minut...
Hmmm...visainen...mutta yksinkertainen ja lyhyt on vastaus...Hän

ps.Teologinen kysymys: Miten pääsen sisälle?
    Vastaus: Taitaa ovi pysyä kiinni. :icon_wink: ja pitkään,ennen kuin.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #46 : 07.01.10 - klo:17:05 »
Miten pääsen sisälle?

Aukeaako ovi sisään vai ulospäin? Aukeaako se vasemmalta vai oikealta puolelta? Entäs jos työnnän ovea ja se aukeaakin ulospäin. Tai jos vedän ovea ja se aukeaakin sisäänpäin. Vetääkö vai eikö vetää? Työntääkö vai eikä työnnä? Vetäisikö vai työntäisikö? Sisään pääsemistä voi pohtia päiväkaupalla. Mutta ehkä olisi kuitenkin parempi tulla sisään ovenkarmit kaulassa? Siis niin rohkeasti ja röyhkeästi kuin pystyy.
Acta, non verba.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #47 : 07.01.10 - klo:18:15 »
Siis niin rohkeasti ja röyhkeästi kuin pystyy.
Sanotaahan sitä "että rohkea rokan syö".
Mutta vaikka rohkeutta ja röyhkeyttäkin olisi, on mahdollista(todennnäköistä) siitä huolimatta saada takamuksilleen kengän jäljen ja muistoksi  "oven" karmit.
Siinä ei "tipit" eikä "vipit" auta. :icon_cool:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #48 : 07.01.10 - klo:18:27 »
 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #49 : 08.01.10 - klo:09:41 »
Sanotaahan sitä "että rohkea rokan syö".
Mutta vaikka rohkeutta ja röyhkeyttäkin olisi, on mahdollista(todennnäköistä) siitä huolimatta saada takamuksilleen kengän jäljen ja muistoksi  "oven" karmit.
Siinä ei "tipit" eikä "vipit" auta. :icon_cool:

Kovin on kielteinen käsityksesi körttifoorumille pääsystä?
Acta, non verba.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #50 : 08.01.10 - klo:10:05 »
Sanotaahan sitä "että rohkea rokan syö".
Mutta vaikka rohkeutta ja röyhkeyttäkin olisi, on mahdollista(todennnäköistä) siitä huolimatta saada takamuksilleen kengän jäljen ja muistoksi  "oven" karmit.
Siinä ei "tipit" eikä "vipit" auta. :icon_cool:

Benkulle vaan sen verran, että täällä on viimeksi laitettu joku porttikieltoon 23.5 2009 häirinnän vuoksi. Siihen, että saa porttarin vaaditaan jo tekoja, joten älä liioittele please, .
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #51 : 08.01.10 - klo:10:51 »
Kovin on kielteinen käsityksesi körttifoorumille pääsystä?
Höpö,höpö...Sinä olet vaan niin itsekeskeinen ettet voi ajatella muuta kuin sillä tavalla kuin ajattelet.
Kördis on antanut minulle paljon ja väitän että se antaa ihmisille myös pohdintaa kun "heittää" kapuloita rattaaseen kaikki tietäville Saliksille, Kyösteille, Jampeille jne... :icon_wink:
Benkulle vaan sen verran, että täällä on viimeksi laitettu joku porttikieltoon 23.5 2009 häirinnän vuoksi. Siihen, että saa porttarin vaaditaan jo tekoja, joten älä liioittele please, .
Siinä toinen... joka on ulkona kuin lumiukko minun "vedätyksistä"... vai mitä Seppos... mikä maa mikä valuuta.
Suosittelen Körttifoorumia...mutta jos kiristää vanne...en suosittele :icon_cool:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #52 : 08.01.10 - klo:12:24 »
Mie oon niin oppinu Lappeerannas, ett ovet aukiaa ku vaan kävelee kohti. Nyt oll kovasti kummallista käyä Keravalla, ku siell ei ovet auenneet. Niitä pit kiskua ja lykkiä, oll sentäs joku mist pääs ihka kävelemäll läpite.

Mie täss mietin, ett mistähän ovist tuo Benkku haastelee. Vai ihanko hää vaan venkuloittelee  :023:

Mutt ES:lle, ei muuta ku tervetuloa! Koita kestää meitä vanhempiakin höppänöitä  :039:
Pyryharakka

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #53 : 08.01.10 - klo:16:29 »
Nyt oll kovasti kummallista käyä Keravalla, ku siell ei ovet auenneet.
Eikä ihme, koska Nottinghamin sheriffi vahtii Suomen Sherwoodia(Kerava).

Mie täss mietin, ett mistähän ovist tuo Benkku haastelee. Vai ihanko hää vaan venkuloittelee...

Diipa,Daapa :icon_wink: milloin mitäkin  :taistelu: toisten kiusaksi  :icon_wink: ja varsinkin... jotka uskovat :opettaa:.

Sano lamppu, sano lamppu. Sinä olet paksu pamppu.

Sano rauta, sano rauta. Sinä laiha kuni lauta.

Liru laru loru, moni turha poru ratki riidaksi muuttuu.

Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu.

Liru laru loru, moni turha poru ratki riidaksi muuttuu.

Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu.

ps. Jumalan pikku-perkelenä on hyvä olla, vaikka pakarat ovat aika usein punaiset. :eusa_angel:

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #54 : 08.01.10 - klo:17:44 »
Minusta ei kannata liikaa kysellä, miten päästä sisään. :icon_rolleyes:

Pitää vaan mennä sisään ja jos ei tajua mistään mitään tai pääse samalle aaltopituudelle tai tajua miten pitäisi olla ja mitä tapahtuu, niin sitten vaan kyselee.  :eusa_pray:

Tämä on usein hyvä ja toimiva neuvo. Joskus voi kurkistaa ja todeta, etten minä tuonne.. Tai hiippailee kulmilla ja odottaa, että joku vetäisee sisälle, tai solahtaa vaan porukkaan muitta mutkitta :kahvi:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #55 : 08.01.10 - klo:18:47 »
Tämä on usein hyvä ja toimiva neuvo. Joskus voi kurkistaa ja todeta, etten minä tuonne.. Tai hiippailee kulmilla ja odottaa, että joku vetäisee sisälle, tai solahtaa vaan porukkaan muitta mutkitta :kahvi:

Näin on. Minä en millään voi ymmärtää miks pitää jossain 'pakosta' viihtyä - jos ei viihdy niin ei viihdy  :017:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #56 : 08.01.10 - klo:21:17 »
Onkohan tuo Benkku VL-????? kun ei tiedä raamatun sanaa, Joka minun tyköni tulee, sitä minä en heitä ulos. :039:

Ei kai foorumit ole viihtymistä varten, vaan mielipiteiden vaihtoon??????

Täällä kyllä on harvinaisen monta ketjua, pelkästään verbaali-akrobatiaan keskittyneenä....ymmärtäminen jää kyllä lukijan vastuulle.....

aremmat saattavat lähteä, jopa karkuun... :icon_rolleyes:

Minä kun vartoilen H-Y.fi sivuston heimotyösivuston päivitystä, vilkaisen joskus tännekin..... :002:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #57 : 08.01.10 - klo:21:21 »
Onkohan tuo Benkku VL-????? kun ei tiedä raamatun sanaa, Joka minun tyköni tulee, sitä minä en heitä ulos. :039:

Ei kai foorumit ole viihtymistä varten, vaan mielipiteiden vaihtoon??????

Täällä kyllä on harvinaisen monta ketjua, pelkästään verbaali-akrobatiaan keskittyneenä....ymmärtäminen jää kyllä lukijan vastuulle.....

aremmat saattavat lähteä, jopa karkuun... :icon_rolleyes:

Minä kun vartoilen H-Y.fi sivuston heimotyösivuston päivitystä, vilkaisen joskus tännekin..... :002:

Kyllä täällä saa viihtyäkkin, mutta jos tekstissä on jotain sisältöä niin se on eduksi. Toisekseen meillä käy täällä toista sataa vierailijaa päivässä vain viihtymässä kirjoittamatta mitään eikä se loukkaa meitä yhtään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #58 : 08.01.10 - klo:21:24 »
Ei kai foorumit ole viihtymistä varten, vaan mielipiteiden vaihtoon??????

Täällä kyllä on harvinaisen monta ketjua, pelkästään verbaali-akrobatiaan keskittyneenä....ymmärtäminen jää kyllä lukijan vastuulle.....

aremmat saattavat lähteä, jopa karkuun... :icon_rolleyes:

Hei jokaiselle jotakin  :icon_wink:

Myönnän, välillä päivä piristyy napakasta verbaaliakrobatiasta  :kahvi:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #59 : 08.01.10 - klo:22:38 »
Onkohan tuo Benkku ...kun ei tiedä raamatun sanaa, Joka minun tyköni tulee, sitä minä en heitä ulos.
Ei kai foorumit ole viihtymistä varten, vaan mielipiteiden vaihtoon...

Kaikelle kunnioituksella ja vieraanvaraisuutta kohtaa nimimerkki "vasara", en ole tulossa tykösi.
Mutta Hänen luona viihdyn ja vielä väitän että Sinä et kyllä tiedä minun Raamatun( huom. isolla kirjaimella) tuntemusta eikä kukaan mukaan, paitsi Hän.
Kehoittaisin hieman pohtimaan voisiko sitä "pipoa" vähän löystää.
Näin vuorovaikutuksen suurena opiskelijana ihmisten keskuudessa, väitän että viihtyminen on erittäin merkittävässä asemassa, vai mitä.
Esimerkiksi seuroissa, kirkossa, torilla,kotona... jne. ja jälleen täytyy mainita että kaikiille körmyniskoille ei ole annettu verbaali-akrobation taitoja, valitettavasti.
Körttifoorumi on kaikea maan ja taivaan väliltä, jos sen oivaltaa.
ps. kannattaisi muuten hieman pohtia uudestaan Sinun anatomian opintoja.
Ei muuta kuin voimia Sinulle kaamoksen keskelle. :icon_cool:
« Viimeksi muokattu: 08.01.10 - klo:22:47 kirjoittanut Benkku »