Kirjoittaja Aihe: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!  (Luettu 35665 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #45 : 11.02.10 - klo:12:46 »
Meidän piiri oli nimenomaan Liitto sanaa vastaan ja teimme jo Kajaanin puoluekokouksessa nimenvaihto-ehdotuksen. Lappeenrannassa saimme sen läpi.

Liitto oli mielestämme liian Raamatullinen poliittiselle puolueelle, demokratia on taas suotavaa. Mutta ei se nimellä paljon muuttunut. KD:ssa niinkuin muissakin puolueissa on toisinajattelijoita.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #46 : 11.02.10 - klo:12:53 »
Lainaus
Liitto oli mielestämme liian Raamatullinen poliittiselle puolueelle

Mikä raamatullisuudessa häiritsee, jos on kyse poliittisesta puolueesta?

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #47 : 11.02.10 - klo:13:18 »
Uskonto ja politiikka on perinteisesti pyritty erottamaan toisistaan, koska...(täytyy miettiä), mutta mieluummin äänestän ufoja kuin krrisdillejä.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #48 : 11.02.10 - klo:13:55 »
Kyöstille!
Silloin kun nimenmuutosta pohdittiin, haluttiin olla Pohjoismaisten veljespuolueiden kanssa samannimisiä, valmistauduttiin yhteistyöhön EU:ssa. Me hitaat hämäläiset olimme moneen kertaan pohtineet ja perustelleet sitä mitä on olla kristittynä politiikassa.
Meille oli selvä ajatus että virrenveisuu ja Raamatunluku eivät ole asiallisia menoja kun
kokoonnutaan puolueen nimissä. Sana Liitto pyhitettiin avio-liitolle, Uudelle liitolle, liitolle Jumalan ja ihmisen kesken. Liian pyhä nimi kristillisyyden yhteydessä . Vasemmistoliitto ei herätä sellaisia intohimoja, eikä Paperiliitto.
Vieläkin, jopa lehdistö käyttää vanhaa nimeä ja puolueen vanhoillissiipi kaipaa sitä yhä.

Kristilliset arvot ovat hyvät politiikassa, mutta ne kuuluvat kaikille, myös äärivasemmalle.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #49 : 11.02.10 - klo:14:01 »
En ole koskaan kuulunut kristillisdemokraatteihin enkä äänestänyt heitä, mutta olin hyvin iloinen huomatessani, että piispat uskalsivat äänestää suoraselkäisesti kumartamatta suurta yleisöä.

 

Saatte toiset olla ihan vapaasti mitä mieltä haluatte ja arvostan teitä hyvinä tyyppeinä.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #50 : 11.02.10 - klo:15:00 »
Äänestän bongariliitto ry:tä. :icon_wink:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #51 : 11.02.10 - klo:15:06 »
Mie äänestän Karjalan Liittoa! Mielipide Karjalan takaisin saamisesta on vielä kesken. Voiko foorumi auttaa?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #52 : 11.02.10 - klo:16:04 »
Mie äänestän Karjalan Liittoa! Mielipide Karjalan takaisin saamisesta on vielä kesken. Voiko foorumi auttaa?

Ja mie äänestäisin arkkipiispaksi Mäkisen. Mutta koska mulla ei oo äänioikeutta, panen asialle ex-vaimon.
Acta, non verba.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22113
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #53 : 11.02.10 - klo:16:21 »
Onko se vaimo ihan kokonaan ex, kun sen voi laittaa tuollaisille asioille?

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #54 : 11.02.10 - klo:17:53 »
Mie äänestän Karjalan Liittoa! Mielipide Karjalan takaisin saamisesta on vielä kesken. Voiko foorumi auttaa?

Ennen iltayhdeksää saa ruokakaupasta.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #55 : 11.02.10 - klo:20:13 »
Onko se vaimo ihan kokonaan ex, kun sen voi laittaa tuollaisille asioille?
:023:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #56 : 04.03.10 - klo:20:53 »
Minä olin liftaamassa kolmekymmentä vuotta sitten Hyvinkäällä kohden lapualaista tyttöystävääni (nyk. vaimoani)... likainen volsu nappasi minut kyytiin... olin maihinnousutakissa ja modikengät jalassa. Pitkätukkainen ja korvakoruinen olin. Rasvamaksainen ja huonohampainen oli kuski. Hän nappasi muutaman kilometrin päästä minua reidestä kiinni ja halusi intiimiä yhteyttä kanssani. Lausuin valkoisen valheen - minä olin menossa mustasukkaisen poikaystäväni kotiin. Hän pyysi anteeksi ja seksuaalieettisistä asioista me keskustelimme. Hän jätti minut Lapualle. Kyllä tajuan homoja!!!
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #57 : 04.03.10 - klo:21:00 »
Lainaus
Hän nappasi muutaman kilometrin päästä minua reidestä kiinni ja halusi intiimiä yhteyttä kanssani.
...
Kyllä tajuan homoja

Taisin olla vielä alaikäinen, kun olin itse vastaavanlaisessa tilanteessa, jossa minulle tuntematon setä käyttäytyi kummallisesti ja kyseli kummallisia.
Hän oli kiinnostunut myös minua vähän nuoremmasta kaveristanikin, joka tosin oli sillä hetkellä jossain muualla.
Kait hänellä oli omat syynsä käytökseensä ja varmaan minäkin häntä ymmärtäisin paremmin, jos ne syyt paremmin tietäisin.

Ymmärrän kyllä pedofileja ehkä varsin pitkällekin ja olen kovin surullinen heidän tilastaan, aika vaikea pedofilin on itseään muuttaa, mahdotonta.
En kuitenkaan hyväksy sitä, että itseään toteuttavat pedofilian merkeissä: joku on tuhonnut heidän elämänsä, he vastavuoroisesti saattavat tuhota usean ihmisen terveyden.
« Viimeksi muokattu: 04.03.10 - klo:21:06 kirjoittanut karjalaisenkyösti »

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #58 : 05.03.10 - klo:08:20 »
Onko se vaimo ihan kokonaan ex, kun sen voi laittaa tuollaisille asioille?

Olemme erittäin hyviä ystäviä ja pidämme jatkuvasti yhteyttä, mutta tässä asiassa arkkipiispan valinnassa hän on kanssani samoilla linjoilla.  :003:
Acta, non verba.

Poissa corni

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #59 : 06.03.10 - klo:12:54 »
Vähemmistöistä puristuu aina timantteja enemmistön paineessa.
Nuiva ennakkoasenne saattaa vaikuttaa, että poikkeavan osoittautuessakin normaaliksi vaikutelma lyö yli.

Hyvin ilmaistu!
- Ihmeellinen on Herra hurskastansa kohtaan. Ps. 4:4 -