Kirjoittaja Aihe: Tänään vol 4  (Luettu 32168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #75 : 03.12.09 - klo:22:44 »
.... me emme ole musta-valkoisia ajattelijoita ainakaan muutama tyyppi...
Mieti juhani kun kaikki värit sekoitetaan yhteen mitä tulee?....
Mustaa... minä kuljen mustissa niin kaun kuin Hän tulee ja antaa toisen asun, eli mietitty on jo silloin kun...

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22113
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #76 : 04.12.09 - klo:08:31 »
Värit voi sekoittaa myös additiivisesti, valoa lisäten. Niin tapahtuu kuvaruudulla edessäsi juuri nyt. Silloin summana on valkoinen.
Maalien sotkeminen ja mustaan päätyminen on valoa vähentävää eli substraktiivista sekoittamista.
Ugh, kuvaamataidonopettaja on puhunut.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #77 : 04.12.09 - klo:09:36 »
Värit voi sekoittaa myös additiivisesti, .... Maalien sotkeminen ja mustaan päätyminen on valoa vähentävää eli substraktiivista sekoittamista.Ugh, kuvaamataidonopettaja on puhunut.


Olen huomannut että teillä foorumin "opettajilla" on eräs yhteinen piire...
Täytyy laittaa "ruutu" kiinni, kas sehän muuttu pikku hiljaa... mustaksi... eli puhu mitä puhut :icon_wink:
Musta on musta.
 :icon_cool:

ps.  :kahvi:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22113
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #78 : 04.12.09 - klo:23:17 »
Puhun mitä puhun; siihen on minut opetettu.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #79 : 05.12.09 - klo:12:32 »
Minulla on talvi-urheilupäivä TV:n ääressä. Matti kävelee(tai seisoo tornissa) kiväärin kanssa. Basso on käynyt kanssani jo pitkällä lenkillä.  :hiipia:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1568
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #80 : 05.12.09 - klo:22:13 »
Minä oon ollu ku riihellä :voiei:. 5.5v kummilikkaa oon haltioonu koko päivän. Pitääs saara likka viälä nukkumahan. Mistähän napista Sen sais pysähtymähän :eusa_pray:?
Aamulla olis tarkootus mennä kattomahan juhulallista lipun nostoa ym. juhulallisuuksia. Armeija-aikoona jouruun pitkänä solttuna useen lippuvartiohon armeijan juhulallisuuksis.
Kerran lippu jäi pualitankohon, kun joku koiranleuka oli teheny ylimäärääsiä solomuja ja ei auttanu ku laskia lippu alahan selevitettäväksi. :icon_redface:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #81 : 06.12.09 - klo:08:59 »
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #82 : 09.12.09 - klo:00:23 »
Tänään (hups! onpas kello paljon ...tai vähän), siis eilen, tiistaina sain kuulla lääkäriltä hyviä uutisia. Kolesteroliarvot on pudonneet viime syksystä mukavasti. Vältyin lääkitykseltä. Jatkan vain samaan malliin terveitä ruoka- ja liikuntatottumuksia.  :039:
Pyryharakka

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #83 : 09.12.09 - klo:03:10 »
Onneksi olkoon, Pyryharakka hyvistä uutisista!

Tänään (tai ehkä eilen, jos tarkkoja ollaan) oli aika mukava päivä. Tapasin joitakin
mukavia ihmisiä ihan ohimennen, ja siitä jäi hyvä mieli.  Mutta en muistanut vieläkään tilata
autolle huoltoa, ja kohta pitäisi mennä katsastukseen.
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #84 : 09.12.09 - klo:11:47 »
Onnea Tiitiäiselle nimipäivän johdosta! :icon_biggrin:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #85 : 09.12.09 - klo:12:34 »
Lunta sataa isoilla hiutaleilla ja maa on jo valkoinen. Yksi huru-ukko rannalla väitti, että ensi viikolla pakkanen kiristyy  viiteentoista asteeseen ja vetää isotkin selät jäähän. Voihan se olla niinkin.

Kalastajien veneen rantajäähän tuomat laineet näyttivät jotenkin tahmeilta ja raskailta. Ihan kuin järvi huokailisi. Ehkä se jo odottaa pääsyä talven lepoon jääkannen alle.

Lyhyitä ovat nämä alkutalven kaamospäivät.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #86 : 09.12.09 - klo:14:12 »
Niin lyhyitä ovat että hädintuskin kerkeää päiväuney pimeitten välissä ottaa.

Täällä Hämeessä on muutama lumenhaitula ilmassa, mutta maa on vielä( taas) musta-valkoinen. Lokakuun lumi suli nopeasti.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #87 : 09.12.09 - klo:22:34 »
Tänään viimeksi en olisi päässyt taivaaseen, hyvä jos armostakaan. Yksillä päivällisillä olin purskahtaa itkuun, kun ei turhanpäiväisestä jauhamisesta tullut mitään loppua. Ajattelin vain, että kylläpä me esitämme toisillemme rooleja, pädemme niiden silmissä, jotka itse uskovat olevansa päteviä. Se pelasti, että vieressäni istunut herrasmies tarjosi konjakit siihen pöytään. Hänen puheestaan en kuullutkaan mitään sen kaakatuksen yli. Minä siitä olisin helvettiin joutanut ajatuksineni. Että tällainen raato täällä.
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #88 : 09.12.09 - klo:22:48 »
... hieno herrasmies
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tänään vol 4
« Vastaus #89 : 09.12.09 - klo:22:54 »
Olin tänään menossa työntekijäkokoukseen. Kirkon mäessä oli traktori poikittain, joten piti lähteä kiertotielle. Sieltä sitten sain pari hokkia takarenkaaseen ja bufh.  :107:  Piti jättää auto ja turvautua työkaverin kyytiin. Ukkokulta tuli pelastamaan. Vaihtoi renkaan ja vei risan paikattavaksi. Illalla ajelin jo paikatulla gummilla.  :icon_eek:
Pyryharakka