Kirjoittaja Aihe: urputustopic vol 7 Vaivan alta  (Luettu 36402 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #90 : 31.12.09 - klo:11:05 »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #91 : 31.12.09 - klo:11:20 »


Olipa pahanmakuista yskänlääkettä, mutta kiitos kumminkin... :)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #92 : 31.12.09 - klo:11:32 »
Olipa pahanmakuista yskänlääkettä, mutta kiitos kumminkin... :)
Täytyy olla hippiäisellä pieni lusikka, ettei tule yliannostusta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22134
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #93 : 31.12.09 - klo:11:57 »
Paras yskänlääke on 'fyra-åtta-åttioåtta': pikkulasten yskää kestää niin kauan kuin pullossa on tippaakaan jäljellä. Siis 4 osaa salmiakkia, 8 osaa lakritsia ja loput vettä. Nam.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #94 : 31.12.09 - klo:12:02 »
kyllä nyt taas urputtaa niiiiiiin että!!!
 :066: :067: :068: :074: :070: :071:

Näitä tarvitsisin toisinaan! Enkä osaa imuroida!  Voi voi! No, näistä on varmaan copywright. Urputtaa kun piti aamulla herätä varhain ja hoitaa pois muutama asiallinen homma, enkä suostunut tosiasiaan. Nyt istun tässä enkä (mukamas) muuta voi. Ja työpäivinä ei voi tehdä mitään kun on jo tehnyt työtä, nähkääs.

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33861
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #95 : 31.12.09 - klo:12:16 »
Karmiva tosiasia on että runsas tunti sitten Espoossa ammuttiin 4 ihmistä kauppakeskuksessa. Tuo ylläoleva tulitus on nykypäivää meidänkin maassamme kohta joka vuosi. Synkkä syksy ja vaikea joulunaika teettävät nuorilla miehillä uskomattomia!

Ja sitten autohurjastelijat lisäksi! Mistä apu tälle pahoinvoinnille?


                                   :008: :052: :055: :056:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #96 : 31.12.09 - klo:12:29 »
Näitä tarvitsisin toisinaan! Enkä osaa imuroida!  Voi voi! No, näistä on varmaan copywright. Urputtaa kun piti aamulla herätä varhain ja hoitaa pois muutama asiallinen homma, enkä suostunut tosiasiaan. Nyt istun tässä enkä (mukamas) muuta voi. Ja työpäivinä ei voi tehdä mitään kun on jo tehnyt työtä, nähkääs.


Näitä kuvia saat imuroitua tuosta yläreunasta, kun jätät välilyönnin tekstin jälkeen ja painat sitten hymiötä. Lisää- painikkeesta saat uusia hymiöitä, josta löytyvät myös nämä urputustyypit, kuten  :068: :067: :074: eli näitäkin vain painat niin ne tulevat tekstiin. Tarkista esikatselusta, millaista tuli.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #97 : 31.12.09 - klo:12:57 »
Sain lahjaksi punaviiniä runsaasti. Mukana oli myös yksi chileläinen punaviini, joka maistui saksalaiselta halvalta valkoviiniltä. (Ne, jotka harrastava saksalaisia valkoviinejä, tietävät hajun   :icon_eek: )Älkää ostako eteläamerikkalaista punaviiniä. Se on pääosin epäonnistunutta ja maakellarin hajuista litkua.
Acta, non verba.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #98 : 31.12.09 - klo:13:09 »
Lainaus
Karmiva tosiasia on että runsas tunti sitten Espoossa ammuttiin 4 ihmistä kauppakeskuksessa.

KNoin klo 10:45 pääsin vielä kävelemään Sellon läpi.
Junalle olin menossa.
Junat ei pysähdy Leppävaarassa.
Lopulta palasin kotiin. Sellon läpi ei enää päässyt, joten kiersin sellon.
Olosuhteisiin nähden liian kevyesti pukeutuneita ihmisiä oli myös jonkin verran ulkona.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #99 : 31.12.09 - klo:13:26 »
 :068: :067: :074:
Kiitos! Monesti olen huomauttanut  :068: :067: Yläkertaan, että minua luotaessa unohdit  :-\ kärsivällisyyden,   :-\ kyvyn kunnella,  :-\  käytännöllisen lahjakkuuden  :-\   ja...ja...ja...että itsekö minun pitäisi...että kuis nyt näin. Tämäkin on jo neuvottu.  Miksikäs minä en opi, Jumala?  :'(  

Voisiko no vihaiset höntiäiset saada tälle sivulle, Seppo? En osaa kopioida niitä sieltä cosganista.  Nyt otin Pirskan tekstistä
:eusa_pray:

       

Kelpaako nämä?   :068: :067: :074:
« Viimeksi muokattu: 31.12.09 - klo:14:11 kirjoittanut seppos »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #100 : 31.12.09 - klo:13:26 »
Sain lahjaksi punaviiniä runsaasti. Mukana oli myös yksi chileläinen punaviini, joka maistui saksalaiselta halvalta valkoviiniltä. (Ne, jotka harrastava saksalaisia valkoviinejä, tietävät hajun   :icon_eek: )Älkää ostako eteläamerikkalaista punaviiniä. Se on pääosin epäonnistunutta ja maakellarin hajuista litkua.

Kannattanee pysytellä oluessa. :icon_wink:

Totta puhuen en ymmärrä viinien mausta mitään - punkut maistuu kaikki pahalta ja vinkuissa lyö alkoholi jonkun verran läpi.

Jossain Euroopassa kaatui kerran rinkkaan serbialaista luumuviinaa. Haisin kuin rankkitynnyri vaeltaessani halki Saksan kotimaan kamaralle.  

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #101 : 31.12.09 - klo:13:35 »

Totta puhuen...

...en herännyt hommiin ajoissa kun olin löytävinäni vihdoin siedettävän makuisen viinin eilen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

santtu-62

  • Vieras
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #102 : 31.12.09 - klo:13:53 »
...en herännyt hommiin ajoissa kun olin löytävinäni vihdoin siedettävän makuisen viinin eilen.
:eusa_think:...  :icon_wink:....  :074:... :eusa_silenced:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #103 : 31.12.09 - klo:14:03 »
Meidän mökistä löytyy erittäin vahvaa alkoholipitoista nestettä nimeltä Spiritus Fortis. Käytän sitä ulkoisesti ja se haisee aika tehokkaalle.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #104 : 31.12.09 - klo:14:06 »
Sellon tekijä on maahanmuuttaja. Mistä ne niitä pyssyjä saa, kun ei niitä saa täällä meilläpäin lupia lainkaan pistooleihin. On kuulemma entisiä ampumarikoksia tilillään. Olisi paljonkin mielipiteitä tästä jutusta, mutta ei viitsi näin julkisesti kommentoida.