Kirjoittaja Aihe: urputustopic vol 7 Vaivan alta  (Luettu 36046 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #75 : 29.11.09 - klo:01:52 »
Ihan sitä minä vaan, että olisin laittanut iltaherkuksi kaakaota, mutta kaakaopurkki
on lähes tyhjillään. Urputtaa ihan pohjattomasti.
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #76 : 29.11.09 - klo:18:49 »
Ja tuossa edellisessäkin piti vielä lukea, että urpututtaa.  Voi voi.
« Viimeksi muokattu: 29.11.09 - klo:18:51 kirjoittanut amanda »
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #77 : 29.11.09 - klo:21:46 »
Hoksasinpa että vissiin seuraavan kerran aikaisintaan elokuussa ellei sitte vieläki myöhemmin on pitkästä aikaa semmonen olo, ettei TARVITSE tehdä mitään. Vaikka joutaisin tämän jakson tehtävät tekemään ennen joululomaa niin silti on yks 5 op:n kurssi mistä ois taas reilusti yli toistakymmentä sivua kirjotettavaa ja niitä ei kuitenkaan saa nyt tehtyä ja tuskin saa ajoissa ens jaksossakaan kun puolessa välissä ens jaksoa alkaa harjottelut. Jos ei tuota kurssia olis niin nyt tarttis ressata vaan parista oppimispäiväkirjasta ja kolmesta tentistä ja huomisesta raamiksesta mikä sekin on jo suunniteltu.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #78 : 07.12.09 - klo:00:04 »

mikään ei riitä. life is life.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #79 : 11.12.09 - klo:16:05 »
Terkkarin piikittelyt sattuu. :064:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #80 : 14.12.09 - klo:22:08 »
Nettitikku, äh. Ensin on kuherruskuukausi puoli vuotta, jolloin yhteys toimii kuin rasvattu salama. Sitten alkaa arki ja yhteys pätkii, väliin ei yhteyttä ollenkaan ja jos yrittää katsoa jotain videopätkää, niin jatkuvasti kuva pysähtyy ja täytyy ladata. Pitäisi olla vielä puolitoista vuotta naimisissa Saunalahden kanssa. Ei kuulosta Soneran vastaava yhteys olevan sen parempi.

MINUA ON PETETTY!!! Minä haluan eron tuommoisesta firmasta. Minä haluan yhteyden, joka toimii.

                                       
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #81 : 14.12.09 - klo:22:24 »
Nettitikku, äh. Ensin on kuherruskuukausi puoli vuotta, jolloin yhteys toimii kuin rasvattu salama. Sitten alkaa arki ja yhteys pätkii, väliin ei yhteyttä ollenkaan ja jos yrittää katsoa jotain videopätkää, niin jatkuvasti kuva pysähtyy ja täytyy ladata. Pitäisi olla vielä puolitoista vuotta naimisissa Saunalahden kanssa. Ei kuulosta Soneran vastaava yhteys olevan sen parempi.

MINUA ON PETETTY!!! Minä haluan eron tuommoisesta firmasta. Minä haluan yhteyden, joka toimii.

                                       

Valitan toistaiseksi se onnistuu vain lankayhteydellä. Operaattorit ovat myyneet liian hyvin eikä ilmassa riitä kapasiteetti. Jos siellä tarpeeksi muitakin niin kaikilla pätkii. Sinulla toimi niin kauan, kun olit ainoa käyttäjä sielläpäin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #82 : 14.12.09 - klo:22:32 »
Valitan toistaiseksi se onnistuu vain lankayhteydellä. Operaattorit ovat myyneet liian hyvin eikä ilmassa riitä kapasiteetti. Jos siellä tarpeeksi muitakin niin kaikilla pätkii. Sinulla toimi niin kauan, kun olit ainoa käyttäjä sielläpäin.

Haa, lähden Soneralle töihin ja myyn lankayhteydet niille toisille. 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #83 : 18.12.09 - klo:17:55 »
Riitta-mummi pyysi lähettämään terveisiä foorumilaisille! Hän halajaa suuresti foorumille keskustelemaan, mutta hänen mokkulayhteytensä on poikki. Hyvin hänellä muuten menee, iloitsee ennen kaikkea pienestä lapsenlapsenlapsesta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #84 : 19.12.09 - klo:16:05 »
Kiitos viestini välityksestä Pirska. Täällä ollaan taas tämän mockulan kanssa! Hesan vävy teki aivotyötä ja keksi että joku oli laittanut palomuurin minun firefoxiin? Kaikki on kuulema mahdollista.
Minä en näistä mitään muuta ymmärrä kuin että on kurjaa jos ei pelaa. Lieviä vieroitusoireitakin jo oli. Toisaalta oli hyvä mittari itselleni tämä pakollinen katko.

Mutta kännykästäni ei pysty edelleenkään lähettämään textiviestejä. Että , riivatun rakkineet! :076:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #85 : 20.12.09 - klo:23:00 »
Pitäisiköhän vähän palauttaa "hameväki" ... tai mitä se hyödyttää... ukot kumartaa ja on hiljaa nurkassa...

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #86 : 29.12.09 - klo:20:03 »
Nyt urpututtaa ja varmaan viime viikkojenkin edestä  >:( Meidän talossa kun on toivottoman huono ilmanvaihto tai se toimii jotenkin niin että se imee alimman kerroksen asunnosta tupakanhajun kaikkiin muihin kerroksiin, jopa tänne viidenteen  >:(

Onneks se savuttaja oli täs jonkun aikaa savuttelemassa muualla mut nyt tuntuu kaikin aistein että hän on palannut terrorisoimaan koko rappua  :074:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #87 : 29.12.09 - klo:20:10 »
Mua jurppii jääräpäinen työpari, joka kokoajan selittää mitä tehdään sitten ja miten. :018:
Lisäksi kun on karjalainen, niin puhuu ja puhuu ja puhuu.. :icon_confused:
Ehkä mulla on asenneongelma? ::)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #88 : 29.12.09 - klo:20:28 »
Liikkuvan laajakaistan yhteys voi pätkiä, mikäli linjoilla on ruuhkaa,
sinulla on 2(Megabittiä) Mb tai pienempi nopeus,
mikäli olet syrjäisessä paikassa, jossa ei ole ympärillä verkkoa tai joku fyysinen este tulee sen tielle.
Mikäli aikoo katsoa videota liikkuvalla laajakaistalla nopeuden tulisi olla yli 2Mb.

2Mb on siinä rajalla, että pystytkö katsomaan sillä videoita: :icon_exclaim:
 elikkä ruuhka-aikana videoitten katselu tällä kyseisellä nopeudella saattaa aiheuttaa katkoksia.
Ruuhka on tietenkin myös paikan ansiota ja kellon ajasta riippuvainen.
Päiväs aikaan saat todennäköisesti musavideosi katsottua 2Mb nopeudella.
Elämä on kemiaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: urputustopic vol 7 Vaivan alta
« Vastaus #89 : 31.12.09 - klo:10:54 »
Eilen iski flunssa ja huomenna oli tarkoitus osallistua ekaeka kisaan eli kuka näkee 1.1 eniten lintulajeja maakunnassa. Ilmoittauduin kuitenkin äsken mukaan. Tämä päivä täytyy olla viltin alla. Joulukuun kisa päättyy (37 lajia tuli.) Onhan tämä nyt yhtä kisailemista, mutta olkoon.

Toivottavasti eivät paukuttele yöllä rakettejaan ihan talon lähellä niin saisi nukuttua. Aamuhämärissä on lähtö.