Kirjoittaja Aihe: Tabu  (Luettu 31413 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tabu
« Vastaus #90 : 01.08.09 - klo:21:11 »
Karismaattisuudesta tuli mieleeni hauska kirjoitusvirhe paikallislehtemme kirkollisissa ilmoituksissa ennen sähköpostin autuaaksi tekemää aikaa.
Ilmoituksissa luki: Karsimapiiri silloin ja silloin ...
Kanslisti oli saada saagin, kun luuli itse sen kirjoittaneen. Virhe oli kuitenkin lehden.

Olen joskus lukenut joitain muinaisskandinaavisia saagoja ja tuttu ajelee saabilla. Saga on kaunis skandien naisennimi.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tabu
« Vastaus #91 : 01.08.09 - klo:21:49 »
Kirjoitusvirheet on hauskoja.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tabu
« Vastaus #92 : 01.08.09 - klo:22:13 »
Niin se on tämä minun lukihärö. Tulee paljon kirotusvirheitä, vai oliko ne vihreitä...
Ymmärsitte varmaan, että kanslisti oli saada slaagin.

Muistaakseni Aino Suholan tekstistä: "Autuaita ne, jotka osaavat nauraa itsellee, sillä heiltä ei tule hupia puuttumaan."  :icon_lol:
Pyryharakka

myyrä

  • Vieras
Vs: Tabu
« Vastaus #93 : 01.08.09 - klo:22:30 »
Niin se on tämä minun lukihärö. Tulee paljon kirotusvirheitä, vai oliko ne vihreitä...
Ymmärsitte varmaan, että kanslisti oli saada slaagin.

Muistaakseni Aino Suholan tekstistä: "Autuaita ne, jotka osaavat nauraa itsellee, sillä heiltä ei tule hupia puuttumaan."  :icon_lol:

Älä välitä, en minä sillä.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tabu
« Vastaus #94 : 02.08.09 - klo:23:33 »
Mm. Pyryharakka ja Pena taiteilevat nuoralla, joka on maallisen vanhurskauden (= sosiaalisen yhteiskunnassa elämisen)osalta tärkein asia. Ja meille muillekin. Käsitteet mm. eriarvoisuus, lokero, erilaisuus ja lukko ovat meille jokapäiväisiä asioita ja ainakin minulle ongelmiakin. Oi opettajat... meill` ukkoina jo syntyy sylilapset... ja nuori mies on hautaan valmis jo...  :icon_confused:

Olen yrittänyt tätä viestiä mutustella ja makustella, mutta en oikein pääse jyvälle  :102:

En oikein tiedä olenko jotenkin omituinen omissa luokitteluperusteissani. Esim. arvostan ja kunnioitan erittäin paljon erästä helluntailaisveljeä, joka on jo pitkään ollut sairaseläkkeellä mielenterveydellisistä syistä, mutta on ahkera vapaaehtoistyöntekijä seurakunnassaan. Hän soittaa, laulaa, tekee lauluja, on mukana kaikissa avustusjutuissa jne. Hänen motiivinaan on auttamisen halu, lähimmäisenrakkaus. Hän tietää omien voimiensa heikkouden ja lähtee aina rukoillen Herralta voimaa ja johdatusta. Lisäksi hän kotonaan avustaa reumaa sairastavaa vaimoaan.
Pyryharakka

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Tabu
« Vastaus #95 : 07.08.09 - klo:22:53 »
Mutta jututtakaapa jotain tosi ateistia niin löytyy tabuja vaikka luulis jotta heillä on aina jokin tieteellinen selitys.
On asioita joihin heitä ei saa lähestymään moniakaan, koska arvaavat mihin yritän johdattaa.On niin käytännöllistä vaan pitää asiaa kiellettynä aiheena kun ei ole selitystä asiaan.Tosin he eivät ole sanoneet sitä tabuksi vaan sivuuttaneet asian taitavasti.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tabu
« Vastaus #96 : 08.08.09 - klo:07:17 »
Tässä tulee eteen minun tekosyntini... lokeroiminen. Voi jos me olisimme Luojan luomia lapsia, jotka ihmettelevät ja ihastelevat maailmaa. :icon_wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Tabu
« Vastaus #97 : 08.08.09 - klo:13:23 »
Niin lokeroin minäkin, en niinkään yksilöitä vaan ryhmiä kylläkin, mutta yksilöistähän nekin koostuu.