Oli hyvä tulla Lahteen, kun sai Riitta-mummin luona evästä,lepoa ja ohjeita miten löydän kaikkiin paikkoihin! Kiitos vielä kartasta, se on ollut aivan mahtava kaveri!

Ja juuri kun olin eilen käänynyt kohti Hämeenkoskea harjoitteluni ohjaaja soitti ja kysyi tiedänkö minne pitää tulla, oli kuulemma yhtäkkiä pamahtanut mieleen, että mahdanko reppana edes tietää missä Hämeenkoski on. Ihanaa, kun huolehtivat. Ja huolehtivat muuten hyvin! Miun kouluttamiseen käytetään aikaa ja työpanosta, koen, että miun oppiminen on todella tärkeintä(niinhän se harjottelussa pitäisi ollakin, mutta tämä on ensimmäinen kerta, kun koen, etten ole tiellä ja hidasteena, kun olen harjottelussa!) Olen intoa täynnä, haluan oppia ihan valtavasti! Olen aivan naatti, koska uutta informaatiota sen kun tulvii ja yritän selviytyä uusissa paikoissa. Nämä pari päivää on mennyt ihan uskomattoman hyvin, vaikka paikoitellen Lahti tuntuu yhdeltä liikennesuunnittelun kukkaselta... Ja olen toki väsyksissä myös siksi, että sain oman kämpän täältä vasta eilen, joten muutettiin yötä myöten tänne Kotkasta...Kotkan kämppä kun piti luovuttaa tänään..olen nukkunut peräti kolme tuntia viime yönä...silti olen todella hyvällä tuulella. Ja se jos mikä on positiivista, että jaksaa iloita pienistäkin onnistumisista, vaikka on ihan kaamee ressi ja väsy...kyllä tämä tästä. Tänään ei oo enää kiire minnekään!