Kirjoittaja Aihe: Positiivisten asioiden ketju vol. 7  (Luettu 42926 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #120 : 25.05.09 - klo:22:32 »
Synnyin elokuussa 51, joten istuin kai äitini sylissä kirkossa vasta seuraavan vuoden alkupuolella. Mahtoiko Ambomaan luterilaisessa kirkossa olla silloin mitenkään mainittavasti soulia? Nyt alkaa olla, kiitos Löytyn Sakarin. Virret veisataan äänissä, kun se sujuu siellä luontevammin kuin yksiäänisyys. Synnintunnustus luetaan siellä polvillaan, mutta kunnia lauletaan istualtaan. Ei näet ole hyvien tapojen mukaista seistä hallitsijan ollessa läsnä.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #121 : 26.05.09 - klo:18:08 »
Oli kiltti poliisi kun ei antanut sakkoja vaikka olisi ollut syytä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

• Vieras
« Vastaus #122 : 30.05.09 - klo:12:47 »
Jo joutui armas aaikaaaa ja suuuvi suuuloineen...

Alakerran hevaripoika valmistui sähköasentajaksi. :035:  :035: :035: :035: :035:

:038:

Tänä iltana voi olla bileet ja saamme varmaankin nauttia speed deathista tai thrashista.

t. nimim. iloitkaa iloitsevien kanssa :icon_biggrin:

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #123 : 30.05.09 - klo:22:02 »
Huomasin justiin että tietokoneen näppäimistöstähän saisi helposti tehtyä stereogrammin jos semmoisia osaisi tehdä. Kummasti tuntuu ne näppäimet kohoavan kun niitä katsoo kieroon. :032:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Mauno

• ystäväkansaa
« Vastaus #124 : 31.05.09 - klo:09:16 »
Sanneli, hei!

Iltayhdeksältä on hyvä mennä kesäaikanakin nukkumaan!

arvelee Mauno

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #125 : 31.05.09 - klo:10:57 »
Sanneli, hei!

Iltayhdeksältä on hyvä mennä kesäaikanakin nukkumaan!

arvelee Mauno

Niinhän tuo olis mutta tänään ennen puoltayötä pitäisi saada yksi kuuden sivun essee palautettua. Eilen illalla sain siitä puolet tehtyä, tänään yritän rukata sen toisen puolen. Menee ehkä taas yli yhdeksään kun pitää tänään myös suunnitella yksi rippikoulutunti.  :kahvi:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Mauno

• ystäväkansaa
« Vastaus #126 : 31.05.09 - klo:13:58 »
Sanneli!

Kun sitten iltasella silmät menee taas kieroon ja näppäimet kohoilee, niin sitten saa väsynyt katsoa silmillän myös ristiin.

muistelee Mauno

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #127 : 31.05.09 - klo:22:42 »
Tänään tuli Tiitiäinen meille yökylään. Kyllä Karjalan tytöt haastaat!

Padasjoella olin ensin Vanhan Pappilan pihalla veisuissa. Sitten hain  Tiitiäisen meille.
Tänään tapasin siis kolme foorumilaista. Mauno ja seppos oli veisaamassa.

:052:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #128 : 01.06.09 - klo:00:06 »
Sanneli!

Kun sitten iltasella silmät menee taas kieroon ja näppäimet kohoilee, niin sitten saa väsynyt katsoa silmillän myös ristiin.

muistelee Mauno

Vielä tulin täällä foorumilla käymään ennen nukkumaanmenoa. Esseen sain kymmenen minuuttia sitten valmiiksi. On jo aika hämärää, mutta tuossa tuo risti näyttää yhä kiiltävän Raamatun kannen pinnasta, sen verran tarpeeksi on valoa. Siinä voisin silmiäni lepuuttaa.
Parhain terveisin Sanna

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #129 : 01.06.09 - klo:21:47 »
Jotenkin vaan hymyilyttää, aamulla mökille omenapuun alle, se ja moni muukin...  :eusa_angel:

Hyvää yötä, Jeesus myötä!
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #130 : 02.06.09 - klo:21:02 »
Oli hyvä tulla Lahteen, kun sai Riitta-mummin luona evästä,lepoa ja ohjeita miten löydän kaikkiin paikkoihin! Kiitos vielä kartasta, se on ollut aivan mahtava kaveri! :icon_biggrin: Ja juuri kun olin eilen käänynyt kohti Hämeenkoskea harjoitteluni ohjaaja soitti ja kysyi tiedänkö minne pitää tulla, oli kuulemma yhtäkkiä pamahtanut mieleen, että mahdanko reppana edes tietää missä Hämeenkoski on. Ihanaa, kun huolehtivat. Ja huolehtivat muuten hyvin! Miun kouluttamiseen käytetään aikaa ja työpanosta, koen, että miun oppiminen on todella tärkeintä(niinhän se harjottelussa pitäisi ollakin, mutta tämä on ensimmäinen kerta, kun koen, etten ole tiellä ja hidasteena, kun olen harjottelussa!) Olen intoa täynnä, haluan oppia ihan valtavasti! Olen aivan naatti, koska uutta informaatiota sen kun tulvii ja yritän selviytyä uusissa paikoissa. Nämä pari päivää on mennyt ihan uskomattoman hyvin, vaikka paikoitellen Lahti tuntuu yhdeltä liikennesuunnittelun kukkaselta... Ja olen toki väsyksissä myös siksi, että sain oman kämpän täältä vasta eilen, joten muutettiin yötä myöten tänne Kotkasta...Kotkan kämppä kun piti luovuttaa tänään..olen nukkunut peräti kolme tuntia viime yönä...silti olen todella hyvällä tuulella. Ja se jos mikä on positiivista, että jaksaa iloita pienistäkin onnistumisista, vaikka on ihan kaamee ressi ja väsy...kyllä tämä tästä. Tänään ei oo enää kiire minnekään!  :043:

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #131 : 02.06.09 - klo:21:19 »
Olit eilen ja tänään tämän tästä ajatuksissani. En kuitenkaan halunnut häiritä koska tiesin tiukan aikataulusi.
Tiedettiin puolison kanssa että tämä tyttö kyllä selviää. Reipas tyttö, sanoi M.S. heti kun Volkkari eilen meiltä starttasi.
Lahti on Lahti, kaikkine puolineen. Pasi nimisellä foorumilaisella on hyvä allekirjoitus:
Mies voi lähteä Lahesta, mutta Lahti ei lähe miehestä.

Onkohan mihinkään kaupunkiin lisätty liikenneympyröitä ja hidasteita parin vuoden aikana kuten Lahteen?  Mutta on täällä sentään liikennevalot pahimmissa paikoissa, eikä paljon tasa-arvoisia risteyksiä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mauno

• ystäväkansaa
« Vastaus #132 : 02.06.09 - klo:22:43 »
Hei, Tiitiäinen!

Tervetuloa Lahteen! Ehkä tapaamme ensi viikolla mökkiseuroissa laitisilla tai jonakin päivänä meidän pihalla nuotiopaikalla jotakin napostellen. Olis kiva nähdä, oletko niin piikikäs kuin kuvassa.

t. Mauno

myyrä

• Vieras
« Vastaus #133 : 03.06.09 - klo:15:36 »
Tsaari Putin on luvannut Suomelle monenlaista hyvää. Mukavaa, mutta kannattaisi lupauksista huolimatta olla vähän varuillaan venäläiset tietäen. Tarkoitan liikaa sitoutumista itäiseen naapuriin.

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #134 : 03.06.09 - klo:16:35 »
Tsaari Putin on luvannut Suomelle monenlaista hyvää. Mukavaa, mutta kannattaisi lupauksista huolimatta olla vähän varuillaan venäläiset tietäen. Tarkoitan liikaa sitoutumista itäiseen naapuriin.

Puutullin korotusten lykkääminen vuodella onkin Suomen ulkopolitiikan isoimpia saavutuksia. :icon_lol:

Jos vielä sovittais siitä, että suomalaiset saa ostaa maata ja kiinteistöjä Venäjältä mistä vaan, olisin
erittäin tyytyväinen.
Acta, non verba.