Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic  (Luettu 302251 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #360 : 05.04.06 - klo:14:53 »
Ylihuomenna alkaa koeviikko.

...mää en oikein tykkää koeviikosta.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Vompsu

• Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #361 : 09.04.06 - klo:14:17 »
Jo on kurjaa olla taudissa, kun ei voi enää saunoakaan!

Eilen tuli kai otettua vähän liikaa (löylyä), ja siinä sitten näkökenttä pimeni ja liukastuin ja syöksyin pää edellä päin ovea, ja sitten heti perään toista! Onneksi olivat molemat raollaan, muuten olisin varmaan mennyt läpi... Suistuin siitä lattialle makamaan, enkä muutamaan minuttiin uskaltanu nousta. Tulipahan pääkin kipeäksi ja kuhmuille, flunssan ja kuumeen ohella. Aamulla mietin vielä, josko olisin lähtenyt hiihtoretkelle. Taisi olla parempi, etten mennytkään. Justihinsa.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #362 : 09.04.06 - klo:19:13 »
Isoskoulutusviikonloppu loppu. Sielä oli kivaa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mannaryyni

• vaivatulla mielellä
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #363 : 09.04.06 - klo:20:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"

Ja sitä pitää urputtaa  :D
Äää, mulla on tylsäääää.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Lentoaura

• veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #364 : 09.04.06 - klo:21:46 »
En vain voi kestää tuota uutta Harrya.
Pitäisi noiden kirjailijoiden ajatella hieman miljoonien lukijoidensa mielenterveyttä.Olen ihan murtunut
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Juho A.

• veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #365 : 10.04.06 - klo:09:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Vompsu"
Jo on kurjaa olla taudissa, kun ei voi enää saunoakaan!

Eilen tuli kai otettua vähän liikaa (löylyä), ja siinä sitten näkökenttä pimeni ja liukastuin ja syöksyin pää edellä päin ovea, ja sitten heti perään toista! Onneksi olivat molemat raollaan, muuten olisin varmaan mennyt läpi... Suistuin siitä lattialle makamaan, enkä muutamaan minuttiin uskaltanu nousta. Tulipahan pääkin kipeäksi ja kuhmuille, flunssan ja kuumeen ohella. Aamulla mietin vielä, josko olisin lähtenyt hiihtoretkelle. Taisi olla parempi, etten mennytkään. Justihinsa.

Voi.
Minullakin on ollut sairastelluin kevät sitten moniin vuosiin ja pystyn aika tuoreesta muistista sanomaan että moinen sairastelu ei ole kivaa.
Onneksi terveys vaanii elämää kuitenkin aina jossain.

Sitä odotellessa.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #366 : 10.04.06 - klo:13:47 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"

Ja sitä pitää urputtaa  :D
Äää, mulla on tylsäääää.

No tottakai pitää urputtaa sitä että se loppu. Mulla on koeviikko ja sieltä ko tulin pois nii joutuin keskelle koeviikkoa. Dääm.
Parhain terveisin Sanna

Poissa Michelle

• Pistää körttipastillin suuhun
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #367 : 10.04.06 - klo:20:15 »
puhelin hajos ja piti käydä ostamassa uusi

ja nyt pitää opetella sitä käyttämään, sillä vaihdoin kotimaisen samsungiin kun se oli kivemman värinen (jep, naisen logiikkaa)
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa m.k

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #368 : 11.04.06 - klo:07:54 »
Kyllä se on paskapuhetta tuo ilmaston lämpeneminen, huhtikuun puolessavälissä sataa vieläkin tuota ajonestopuluveria taivaan täydeltä niin siinä mikään oo lämmenny. Joka talavi kestää entistä myöhempään, saa varmaan juhannuksella vielä tehä reikää jäähän ennenko uimaan pääsee. Minen kyllä usko mitään huuhaatutkijoita tämän asian tiimoilta, jos omaa persettä palelee enemmän ku ennen niin se ilimasto sillon lämpenee vaikka oisivat tutkineet mitä.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #369 : 11.04.06 - klo:13:19 »
Ilimaston lämpenemisestä johtuu sit se että golfvirta takkuaa ja sen takia täälä on kylymä. Aika kurja juttu.
Parhain terveisin Sanna

Poissa Jaakkoopuukkoo

• aralla tunnolla
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #370 : 11.04.06 - klo:14:12 »
Mutta eikös se golfvirran takkuaminen ala vasta vähä myöhemmässä vaiheessa? Mutta myrskyjähän tuo lämpeneminen teettää ymmärtääkseni jo nyt. Niin poliittisia kuin luonnollisiakin.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #371 : 11.04.06 - klo:15:07 »
On se jo nytte hiastunu.
Parhain terveisin Sanna

Poissa m.k

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #372 : 11.04.06 - klo:16:32 »
Mulla ainakin on kylymä, eli ainakaan täällä ei ole ilmasto lämmennyt tippaakaan. Joskus on tosi kylmä, toisinaan hieman vähemmän mutta liian kuuma ei vielä ole suomessa ollut...

Poissa Hanna

• armon kerjäläinen
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #373 : 11.04.06 - klo:16:36 »
No, mutta hyvänen aika miks aina suomalaiset kuvittelee et jo huhti-toukokuus kuuluis olla kesä. Eihän sitä tuu kunnon kesäkelejä yleensä ku vasta heinä-elokuus (silloinhan Etelä-Eurooppalaisetkin lomailee). Sääli vaan maanviljelijöitä, eivät pääse ainakaan täällä E-P:llä peltotöihin ku on puolimetriä lunta vielä ja keväällä tulvii, en yhtään epäile!

Se kyllä urpututtaa (ja lisää sitä ilmastonmuutostakin) ku tänään ku tulin kouluun oli yhden kerrostalon pihas auto tyhjäkäynnillä, eikä ketään näkyvis missään. Melkein olis tehny mieli mennä sammutaan se!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa m.k

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #374 : 11.04.06 - klo:22:37 »
Ei se nyt kesä kuuluiskaan olla, mutta harvemmin kyllä huhtikuussa satelee 10-20 senttiä lunta näille lakeuksille. Kevättä tässä on odoteltukin eikä kesää. Kesä-elokuulle ne vähiten huonot ilimat tänne yleensä sattuu, joskus on touko- tai syyskuussakin vielä hellepäiviä mutta harvemmin.

Tuosta tyhjäkäynnistä vielä sen verran, että musta tuntuu että lehmien piereskely aiheuttaa enemmän ilmastonmuutosta kun se että muutama ihminen pitää autoansa tyhjäkäynnillä. Itse nyt en suuremmin tyhjäkäynnillä pidä turhaan, mutta jos sattuu -37 pakkasta niin silloin kun auton kerran käynnistää niin en tasan sammuta ennen kuin olen ajoni ajanut, ei nappaa...