Kirjoittaja Aihe: Miksi Jumala on tuominnut meidät?  (Luettu 40121 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #105 : 21.04.09 - klo:10:47 »
Lainaus käyttäjältä: "vaivattu sielu"
Kun ei voi toimia taivaspaikan ansaitsemiseksi, voi toimia lähimmäisen hyväksi.

Näinpä justiisa! Pirska, ei se mee niin että kun ei teoilla ole pelastuksen suhteen merkitystä niin saa elää ihan miten lystää. Silleen ko vähän aikaa koittaa elää, siis ihan miten lystää, kohta kaikkoaa kaikki ympäriltä kun ei ne jaksa semmosta vatipäätä. Laki on tätä elämää varten, että kaikilla olis kivaa ja että samalla tajuais oman syntisyytensä kun harvemmin pystyykään olemaan kiva.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #106 : 21.04.09 - klo:11:26 »
rakkauden välityksellä Pirska pelastetaan ja Pirskalla ei ole mitään mahdollisuuksia olla helvettiin menossa vaikka hän onkin vastarannan kiiski... mm. Adolf Hitler ja Josef Stalin ovat siellä rakkauden välityksellä... ei Pirskan rakkauden välityksellä vaan Kristuksen... :wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #107 : 21.04.09 - klo:15:50 »
taas ymmärrän sua jussi jonkin verran . Mehä'n ollann myös vastarannankiiski-ihmisiä ! :twisted:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #108 : 21.04.09 - klo:15:52 »
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
hoh-hoh!... nimenomaan!

Olisi mukavaa kuulla tähän An-nan kommentti. Minun hoh hoijaa oli An-nalle kuin punainen vaate.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #109 : 21.04.09 - klo:15:54 »
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
rakkauden välityksellä Pirska pelastetaan ja Pirskalla ei ole mitään mahdollisuuksia olla helvettiin menossa vaikka hän onkin vastarannan kiiski... mm. Adolf Hitler ja Josef Stalin ovat siellä rakkauden välityksellä... ei Pirskan rakkauden välityksellä vaan Kristuksen... :wink:

Minulla on aivan loistavat MAHDOLLISUUDET mennä helvettiin, mutta kova halu on päästä taivaaseen.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #110 : 21.04.09 - klo:16:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Pirska"
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
hoh-hoh!... nimenomaan!

Olisi mukavaa kuulla tähän An-nan kommentti. Minun hoh hoijaa oli An-nalle kuin punainen vaate.


No ollaanpas sitä nyt pisteliäitä. En ole ymmärtänyt tämän ketjun viestejä enää pitkään aikaan, en ole niitä hirveän syvällisesti jaksanut lukea, enkä tiedä mitä juhani tuossa tarkoittaa. Juhanilla on aika omalaatuinen huumori, enkä todellakaan tiedä, onko juhani viljellyt juhanimaista huumoriaan vai ajanut jotain muuta ajatusta takaa. No, toistetaan tämä sitten juhanille, jos Pirskalle tulisi siitä parempi mieli:

"Tällä foorumilla on tilaa kaikenlaisille mielipiteille. Siksi toivon, että millekään kommenteille, on ne sitten omasta mielestä kuinka kummallisia tahansa, ei todeta väheksyvästi tai halveksuvasti kuten yllä oleva. Jos on eri mieltä, sen voi kertoa ja mieluusti perusteluineen. Siitä se keskustelun rikkaus syntyy, että ihmiset keskustelevat omista mielipiteistään ne perustellen ja muiden mielipiteitä kunnioittaen."

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #111 : 21.04.09 - klo:20:43 »
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
rakkauden välityksellä Pirska pelastetaan ...ei Pirskan rakkauden välityksellä vaan Kristuksen... :wink:

Elämää suurempaa ovat rakkaus ja armo. Kun elämä täällä ajassa loppuu, rakkaus ja armo jatkavat kulkuaan. Toisin sanoen ajan rajan tuolla puolen  - lupausten mukaan - aika ei ole määriteltävissä, mutta rakkaus ja armo kohtaavat Kristuksessa.
----------------------------------------------------------------------------
Vaivatun turva ainoa. Sä kutsut syntisiä...
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #112 : 21.04.09 - klo:21:27 »
minä olen syntinen ihminen... ja uskon merkityksen mukaisesti AC/DC:n virren "highway to hell" ... siinä on meikäläiselle sitä rockia... :wink:... siellä on Kristus läsnä
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #113 : 22.04.09 - klo:08:46 »
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
minä olen syntinen ihminen... ja uskon merkityksen mukaisesti AC/DC:n virren "highway to hell" ... siinä on meikäläiselle sitä rockia... :wink:... siellä on Kristus läsnä


Kaikkihan me ollaan syntisiä. Mulle kelpaa Led Zeppelin:in "Stairway to Heaven".
Acta, non verba.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Perustetaan Juhanifanilupi
« Vastaus #114 : 22.04.09 - klo:09:01 »
Minä en pysty panemaan paremmaksi Juhanille. Hän on täydellinen körtti.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #115 : 22.04.09 - klo:09:51 »
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
minä olen syntinen ihminen... ja uskon merkityksen mukaisesti AC/DC:n virren "highway to hell" ... siinä on meikäläiselle sitä rockia... :wink:... siellä on Kristus läsnä


ai että Kristus-rockia? :) Sitähän jo Wilcox aikanaan fanitti.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #116 : 22.04.09 - klo:15:16 »
olen mm. piilokatolinen, piiloevankelinen, piilostoalainen ja piiloschopenhauerimainen...  :wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22113
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #117 : 22.04.09 - klo:15:57 »
...paitsi nyt, Juhani, et enää ole, kun tulit ulos noistakin kaapeista. Moniko kaappi on vielä kiinni?

B.H.S

  • Vieras
Ansaitsen vihasi
« Vastaus #118 : 22.04.09 - klo:20:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Pena"
...paitsi nyt, Juhani, et enää ole, kun tulit ulos noistakin kaapeista. Moniko kaappi on vielä kiinni?

On tainut jo kaikki saranatkin irrota, ajat sitten. Eli ei taida olla kaappeja, missä olisi ovia.
Voi olla että olen väärässäkin,mutta...

ps.SV.95 1-4.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22113
Miksi Jumala on tuominnut meidät?
« Vastaus #119 : 22.04.09 - klo:21:05 »
Enköhän minäkin ole samanlainen julkipiilottelija?