Kirjoittaja Aihe: Kuntavaalit 2021  (Luettu 11728 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #15 : 05.06.21 - klo:19:39 »
Jep, välillä rönsyää.
Omassa tekstissäni sana "kuntavaali" oli mukana ja tulin maininneeksi omasta ehdokkuudestanikin
ammoisina aikoina, se oli sitä minun elämäni yhtä aktiivista vuosikymmentä, eli 70-lukua.   :023:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #16 : 05.06.21 - klo:19:43 »
Avasin tämän ketjun kuntavaaleille, mutta tällaiseksi tämä taas meni. Yhtään ketjua täällä ei voi avata, joka ei menisi muiksi asioiksi.

"Kuvottavan" käytöksesi takia olen paljon kärsinyt. Saat vastata tuomionpäivänä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #17 : 05.06.21 - klo:19:44 »
Mutta kieltämättä, ketjun aihe siis tämä vuosi 2021
Ennakkoäänestys ilmeisesti aktiivisempaa kuin aikoihin, ja täällä ainakin huomasin että
hyvin oli turvallisuusasiat huomioitu.
Uutena asiana nyt otettu esille jos ulkomainonta lopetettaisiin, taulut näyttää joutuvan
jatkuvasti ilkivallan kohteeksi.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #18 : 05.06.21 - klo:19:47 »
Mutta kieltämättä, ketjun aihe siis tämä vuosi 2021
Ennakkoäänestys ilmeisesti aktiivisempaa kuin aikoihin, ja täällä ainakin huomasin että
hyvin oli turvallisuusasiat huomioitu.
Uutena asiana nyt otettu esille jos ulkomainonta lopetettaisiin, taulut näyttää joutuvan
jatkuvasti ilkivallan kohteeksi.

Olette jo äänestäneet "kuvottavien" Malmivaaran itkuvirsien kääntämistä vastaan, niin menkään tuhoamaan kuntavaalitkin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #19 : 05.06.21 - klo:19:49 »
On ihmeellistä, mitä ihminen voi täällä kirjoittaa rauhassa, saamatta minkänlaista vastustusta ja vielä kehua itseään papin veljenä. En varmaan ikinä toivu tästä kamalasta vastaanotosta, kun hyvästä sydämestä käänsin ja sain päin naamaan. Pyydän Jumalalta oikeutta, sillä huomaan, etten saa ihmisiltä. Kuntavaalit niin tai näin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #20 : 05.06.21 - klo:19:52 »
Pilasin sivullisen ketjun, mutta mitä hän teki minun kääntämilleni Siionin Virsille? Kukaan ei ole häntä moittinut ja vain yksi vihjasut siihen, että oli asiatonta ruveta käyttämään sellaisia sanoja kuin kamala, kuvottava, pappisviha, hihhuli ja itkuvirsi. Jos täällä voisi myöntää, että se on asiatonta, niin en pilaisi kenenkään ketjua.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #21 : 05.06.21 - klo:19:57 »
Menit itse, sivullinen, pilaamaan asiallista aloittamaani ketjua aikanasi, herrnhutilaisia juuria. Niin saat valittaa ja äänestää niin kuin itse haluat.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #22 : 05.06.21 - klo:19:57 »
"Kuvottavan" käytöksesi takia olen paljon kärsinyt. Saat vastata tuomionpäivänä.

Kiva. Minulla onkin silloin paljon sanomista.

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #23 : 05.06.21 - klo:20:00 »
Mutta kieltämättä, ketjun aihe siis tämä vuosi 2021
Ennakkoäänestys ilmeisesti aktiivisempaa kuin aikoihin, ja täällä ainakin huomasin että
hyvin oli turvallisuusasiat huomioitu.
Uutena asiana nyt otettu esille jos ulkomainonta lopetettaisiin, taulut näyttää joutuvan
jatkuvasti ilkivallan kohteeksi.

Joo, tuo ilkivalta taitaa vieläpä lisääntyä vuosi vuodelta. Kävin äänestämässä ekana ennakkoäänestyspäivänä, kun äänestys oli ollut käynnissä vasta pari tuntia. Minun lisäkseni ei ollut kuin yksi äänestäjä paikalla.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #24 : 05.06.21 - klo:20:02 »
Joo, tuo ilkivalta taitaa vieläpä lisääntyä vuosi vuodelta. Kävin äänestämässä ekana ennakkoäänestyspäivänä, kun äänestys oli ollut käynnissä vasta pari tuntia. Minun lisäkseni ei ollut kuin yksi äänestäjä paikalla.

Saan varmaan odottaa helvetin jäätymistä ennen kuin sivullinen myöntää, ettei ollut "asiallista" ruveta haukkumaan Siionin virsien käännöstäni täällä foorumilla. Sellaista tehdään muualla, missä ei odoteta "asiallisuutta."
Minulle on selitetty, että ortodoksi ihailusi pakotti tekemään sitä. Et varmaan ihaile ortodoksisuutta sen enempää kuin minä, kuitenkaan, en ole tarvinnut kenenkään uskonsuuntaa tai virsiperinnettä sen takia julkisesti haukkua. Emä anteeksipyynön velassa olet.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #25 : 05.06.21 - klo:20:06 »
Ihmettelen, että valvojat antavat sivullisen kirjoitella täällä pyytämättä sanojaan anteeksi minulta. On skandaalimaista tosiaan. Puhun sanoista, joita hän  käytti kamala, kuvottava, pappisviha, hihhuli, ja itkuvirsi. Ei ollut kysymys kestustelusta vaan haukkumisesta jo nujerrettua. Onko koko körttikansa täysin paholaisen pauloissa, etteivät pysty ymmärtämään, että tämä ei käy. Se ei käy vaikka sellaiselle, joka olisi tehnyt vaikka kuinka kehnoa työtä. Sillä tavalla ei kirjoitella tällaisella foorumilla.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #26 : 05.06.21 - klo:20:23 »
Joka päivä arkielämässämme joudumme moniin tilanteisiin missä
anteeksi pyytämiset ja anteeksi antamiset jää sanomatta ja myös ilmeillä osoittamatta.
Sen tilanteen kanssa joudumme elämään. Ihmiset olemme syntisiä ja puutteellisia.
Juuri siksi Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #27 : 05.06.21 - klo:20:35 »
Kyllä olen samaa mieltä Thomaksen kanssa, että Sivullista on käsitelty silkkihanskoin. Hänet on oikein tervetulleeksi toivotettu. Pitäisi osata etsiä hänen ja Penan kirjoittelu Israelista, se oli siinä ja siinä, että oli vihaa. Pena tajusi, että nyt pitää lopettaa.
Nyt vasta tajusin, että mistä on ollut kysymys. Mutta foorumin johto pakoilee, koska pitäisi syyttää samanmielistä, tärkeätä apuria.



Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #28 : 05.06.21 - klo:20:37 »
Joka päivä arkielämässämme joudumme moniin tilanteisiin missä
anteeksi pyytämiset ja anteeksi antamiset jää sanomatta ja myös ilmeillä osoittamatta.
Sen tilanteen kanssa joudumme elämään. Ihmiset olemme syntisiä ja puutteellisia.
Juuri siksi Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme.

Ai, Jeesu kuoli ristillä, että sivullinen saa rauhassa täällä kirjoitellä, että käännökseni ovat kuvottavia? Sen sijaan, että puhut Jeesuksen kuolemasta, sanoisit, että käännökseni haukkuminen kuvottaviksi oli asiatonta. Sitä kukaan teistä ei psyty sanomaan. Miksi?
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kuntavaalit 2021
« Vastaus #29 : 05.06.21 - klo:20:39 »
Kyllä olen samaa mieltä Thomaksen kanssa, että Sivullista on käsitelty silkkihanskoin. Hänet on oikein tervetulleeksi toivotettu.

Olet ainoa mies täällä, joka on myöntänyt, että "kamalat ja kuvottavat" sanat olivat asiattomia. Niin jään ihmettelemään.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.