Kirjoittaja Aihe: Hei kaikille  (Luettu 6711 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #30 : 21.05.21 - klo:13:01 »
Jumala sitten heittää teidät kaikki helvettiin, jos olette tekemättä parannusta edes pienellä sanalla pahoittanut mieltäni Siionin Virsien kääntämisasiasta. Voitte hurskastella helvetissä aivan yhtä hyvin kuin maan päällä.
Ja taatusti niin on. Jumala pani Malmivaaran tekemään ne virret, ja Jumala pani minut ne kääntämään. Sitä asiaa kun vastustatte, että vastusta minua vaan Jumalaa. Paatunut sydän kehtaa tehdä mitä vaan.
Lue lista. Niin tapahtui. Et uskaltanut kieltää, ettei ole tapahtunut. Puhu syyllisille äläkä syyttömälle.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #31 : 21.05.21 - klo:13:05 »
1 Käänsin virret ja laitoin ne tänne.
2 Ihmiset kiittivät.
3 Jonkun vuoden päästä, huomasin, että sitä työtä parjattiin jatkuvasti.
4 Jonkun ajan päästä puolustauduin kohteliaasti (vaikka sinutellen).
5 Sain päin naamaani.
6 Kirosin teidät helvettiin.
7 Siihen te jouduttekin.
8 Jatkan kääntämistä.
Asia on selvä. Ei sitä voi nähdä muulla tavalla. Se joka kieltää, että näin on tapahtunut on emävalehtelija ja tekee sen tahallaan ja siitäkin joutuu helvelttiin.

Tällä foorumilla on näin tapahtunut. Kieltäkää jos uskallatte. Valehtelemisella kyllä joutuu helvettiin, sanoinpa minä tai sanoinpa joku muu. Olette merkillisiä, kun sydän on niin paatunut.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #32 : 21.05.21 - klo:13:12 »
En hyväksy täällä hallitseviä toimintatapoja. Ne ovat outoja missä vain maailmassa.
1 Käänsin virret ja laitoin ne tänne.
2 Ihmiset kiittivät.
3 Jonkun vuoden päästä, huomasin, että sitä työtä parjattiin jatkuvasti.
4 Jonkun ajan päästä puolustauduin kohteliaasti (vaikka sinutellen).
5 Sain päin naamaani.
6 Kirosin teidät helvettiin.
7 Siihen te jouduttekin.
8 Jatkan kääntämistä.
Asia on selvä. Ei sitä voi nähdä muulla tavalla. Se joka kieltää, että näin on tapahtunut on emävalehtelija ja tekee sen tahallaan ja siitäkin joutuu helvelttiin.

1 Käänisinkö? Kyllä, käänsin.
2 Kiittivätkö? Kyllä, kiittivät.
3 Parjasivatko jotkut jonkun ajan päästä? Kyllä, parjasivat.
4 Puolustauduin kohteliaasti vaikka sinutellen, kun olin seurannut parjaamista vaikka kuinka kauan? Kyllä, varmaasti.
5 Sainko päin naamaan? Kyllä, ja edelleen.
6 Kirosinko teität helvettiin? Kyllä, sekin on valitettavasti näkyvissä.
7 Joudutteko helvettiin? Jokainen, joka siihen osallistui tekemättä parannusta varmasti joutuu.
8 Jatkanko kääntämistä? Menneisyys ennustaa tulevaisuutta. Käännän edelleen.

Älkää saarnatko minulle. Saarnatkaa syyllisille, kunnes tekevät parannuksen.
« Viimeksi muokattu: 21.05.21 - klo:13:17 kirjoittanut Thomas McElwain »
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #33 : 21.05.21 - klo:13:24 »
Mitä Jeesus sanoi niille, jotka jättävät antamatta kupillisen vettä janoavaiselle, puhumattakaan niille, jotka halveeravat virsien kääntäjiä. "Silloin hän myös sanoo niille, jotka vasemmalla ovat: menkäät pois minun tyköäni, te kirotut, ijankaikkiseen tuleen, joka valmistettu on perkeleelle ja hänen enkeleillensä." Mat 25:41.

Itsehän te valitsette, helvettia tai armoa.

Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #34 : 21.05.21 - klo:13:35 »
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi" (Matt. 7:1)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #35 : 21.05.21 - klo:13:37 »
Paavali kirjoitti Tiitukselle (2:15) Näitä sinä puhu ja neuvo, ja kaikella todella nuhtele: ei myös kenenkään pidä sinun katsoman ylön.

Nuhtelen niitä, jotka ylenkatsovat sitä pientä työtä, jota olen tehnyt kääntäen Jumalan valittaman virsiä englanniksi. Kuka teistä puolusti minua tai edes Malmivaaraa, jota lähinnä parjattiin, kun s. kirjoitti Malmivaaran tekstin olevan kamala ja kuvottava? Kuka? Kukaan teistä ei nuhdellut häntä, että hän on mennyt viisaudessaan liian pitkälle. Hiljaisuus oli ukkosen verroinen. Mutta montako kertaa minua on nuhdeltu siitä, että minä vastustin sitä häpeällistä jumalanpilkkaa? Moniko teistä on tarvinnut minua nuhdella, mutta häntä ei? Niin sillä näytätte kuka on neuvonantajanne, se joka innoittaa ihmisiä parjaamaan Malmivaaran virsiä. Ette häpeä, silä perkeleen lapset eivät milloinkaan häpeä, vaan heillä on huoran otsa, joka ei milloinkaan punastu.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #36 : 21.05.21 - klo:13:41 »
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi" (Matt. 7:1)

Osoitatko tämä minulle vai sivulliselle? Hänhän tuomitsi Malmivaaraa, minua, ja Malmivaaran virsiä. Et sanonut sanaakaan siitä. KAMALA. KUVOTTAVA. PAPPISVIHA. ITKUVIRSIÄ (ivallisesti lausuttuna). Sitä et osannut tuomita. Mutta saarnatte minulle hurskastelua. Kuule, ihminen, tee parannus nyt tällä hetkellä, niin vältät helvetin tulet. Pidät sanani halpana, ja tuomittamattomuutesi kääntyy tuomiona päällesi.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #37 : 21.05.21 - klo:13:44 »
Voiko joku ystävällisesti sanoa missä erehdyn näissä väitteissä?

1 Käänsin virret ja laitoin ne tänne.
2 Ihmiset kiittivät.
3 Jonkun vuoden päästä, sitä työtä ruvettiin parjaamaan.
4 Jonkun ajan päästä puolustauduin kohteliaasti (vaikka sinutellen).
5 Sain päin naamaani.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #38 : 21.05.21 - klo:13:46 »
On sanottu, että ihmiset voi nähdä asiat eri tavalla. Mitä te näette eri tavalla kuin minä näissä väitteissä?

1 Käänsin virret ja laitoin ne tänne.
2 Ihmiset kiittivät.
3 Jonkun vuoden päästä, sitä työtä ruvettiin parjaamaan.
4 Jonkun ajan päästä puolustauduin kohteliaasti (vaikka sinutellen).
5 Sain päin naamaani.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #39 : 21.05.21 - klo:13:51 »
Kaikki te loukatut, sanokaa missä erehdyn.

1 Käänsin virret ja laitoin ne tänne.
2 Ihmiset kiittivät.
3 Jonkun ajan päästä, joka, jota te ette ole pienelläkään sanalla moittineet (niin kuin minua on kovasti tuomittu), sanoi ne virret kamalaksi. Kirjoitti vielä kuvottavast pappisvihasta ja ivallisesti itkuvirsistä, joita pitää välttää.
4 Kuka harrastaa pappisvihaa, se joka kääntää ja puolustaa Malmivaara, joka oli pappi, vai se joka sanoo hänen viriään kamaliksi?

Vastatkaa kysymyksiin jos uskallatte.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #40 : 21.05.21 - klo:13:51 »
Joko punastuu otsa? Vai onko huoran henki vielä vallassa?
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #41 : 21.05.21 - klo:13:56 »
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi" (Matt. 7:1)

Minut on tuomittu Malmivaaran virsien kääntämisestä ja niiden puolustamisesta, kun kukaan muu rohjennut tekemään kumpaakaan. Niin olisitte muistanut tätä jaetta, ennen kuin rupesitte puolustamaan sitä jumalanpilkkaa. Nyt tekonne ja tekemättömänne on kääntänyt tuomion teidän päällenne. Älkää syyttäkö minua siitä, että olette jo tuomitut helvettiin veisaamaan englantilaista ja amerikkalaista ihannesaatananpalvontamusiikianne.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #42 : 21.05.21 - klo:13:58 »
Ystäväkansan parissa oli monta ystävää minulla. Sitten käänsin Malmivaaran Siionin Virret. Oli vielä ystäviä paljon. Sitten kun ruvettiin niitä sanomaan kuvottaviksi ja puolustin niitä, a vot, kun ei ole enää.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #43 : 21.05.21 - klo:14:09 »
Menkää helvettiin kun kerran haluatte. Olen pieni ja halveksittu, olen kääntänyt virret ja käännän edelleen, ja körtit itse ovat tulleet vihamiehiksi sen akia. Käännän Jumalan luo ja valitan siitä, mitä te olette tehneet ja miten olen saanut kärsiä teidän ilkeilyä. Pyydän armoa ja oikeutta itselleni ja helvettiä teille kaikille, jotka oletta pahoittanut mieltäni. Olen minäkin ihminen. Nauttikaa, nauttikaa, riemuitkaa siitä, kun huomaatte, että on paha mieli. Se oli tarkoituksenne, ja Jumala sen näkee ja hän osaa teitä rangaistaa tästä jumalanpilkasta ja tästä, että vainoatta hyljättyä muukalaista, jota pitäisi kohdella hyvin, jopa Mooseksen lain mukaan. Miten kehdatte? En tiedä. Ei varmaan Jumalakaan tiedä. Jumala itse ihmettelee, miten paatunut sydän voi olla. Jos Jeesus itse ilmaantuisi maahanne, te panisitte tuhat kertaa ristille, kun muukalaisia vainotaan. Kyllä on ihmeiden ihme, miten körtit voivat käyttäytyä sellaiselle, joka ei tehnyt pienintäkään pahaa, vaan teki vain hyvää.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #44 : 21.05.21 - klo:14:09 »
Riemuitkaa ja nauttikaa sanoistani, te käärmeitten sikiöt.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.