Kirjoittaja Aihe: Hei kaikille  (Luettu 6719 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Hei kaikille
« : 17.05.21 - klo:09:04 »
 Pikku-Mummu on elossa ja voi aika hyvin. Puolisoni sairastui vakavasti ja nyt on sairaala ja terveyskeskus tuttu paikka samoin Hoitajat kotona. Yhdessä mennään eteenpäin niin kauan kuin meillä elonpäiviä on.  Hyvää ja kaunista kesää kaikille.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #1 : 17.05.21 - klo:09:26 »
Kiva nähdä sinut taas ja tervetuloa takaisin
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33764
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #2 : 17.05.21 - klo:09:32 »
Hei pikkumummu !   Kiva kuulla  että  olet elossa ja ehkä luet myös tätä rakasta Körttifoorumiakin.

Huoli puolisosta on tuttu tunne. Matin melanoomat ja eturauhassyöpä ovat aina muistossa minullakin. Mutta hän on selvinnyt, kiitos Jumalalle, tänne asti. Loppuvuodesta hän täyttää 80 v.

Jalat on meillä kummallakin huonot, mutta liikumme yhä. Matti voi pyöräillä ja minä liikun lyhyet välit keppiin tukeutuen. Kävely- lenkeillä työnnän rollaatoria, kuten äskenkin kaupassa käydessäni. Siinä tulee pieni ostoskassikin mukavasti.

Lapset vanhenee, esikoinen täyttää elokuussa jo 57 v. Hänen tyttärensä on 35 ja taas hnen tyllerönsä 11 ja 10 v.

Herttoniemessä on nuoremman 'pikku-ukon' lakkiaiset, ja vanhempi asuu jo omillaan.

Näin aika rientää.

Kauhavan Juhlille oli kovasti mieli, mutta kun serkkupoika Kortesjärvellä ei ole silloin kotosalla, ja matkan vaivakin pelottaa, perun aatuksen.

Kyllä Körttiradio neistä hyvin välittää. :039:

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #3 : 17.05.21 - klo:09:59 »
 Kiitos ja Hyvää kesää Sinulle ja Matille körttiradiota kuunneellaan kun juhlien aika on.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #4 : 17.05.21 - klo:10:32 »
Juu  :039: :039:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33764
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #5 : 17.05.21 - klo:10:52 »
Hei !

Lapualla tapasin teidät molemmat.  :109:

Myös Tompan, Mörtin, Penan, ja muirtakin( ? )muistan sen helteisen kentän laidalla kohdanneeni.
Alahärmän Power Park-hotellissa yövyttiin. Sunnuntaina messun jälkeen olin ihan naatti, ja lähdettiin kohti kotia.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #6 : 17.05.21 - klo:11:15 »
Tervehdys, toivon että foorumista löydät joskus iloa ja rohkaisua

ja toivon että niin kirjoitamme tänne kaikki  :kahvi: :kahvi: :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22062
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #7 : 17.05.21 - klo:12:05 »
Onpa iloista taas kohdata! Annoit minulle aikoinaan hyvän neuvon. Noudatin sitä parhaani mukaan ja arvioni mukaan hyvin tuloksin. Kiitos!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #8 : 17.05.21 - klo:14:54 »
Kiitos tervehdyksestäsi Pikkumummu!
Muistan sinut täältä foorumista vuosien takaa, ja olen vilaukselta nähnyt 1-2
herättäjäjuhlien foorumitapaamisessa myös vuosien takaa Pohjanmaalla (Haapajärvi/Isokyrö?)

Hyvää alkukesää, siunausta, hyvää vointia!

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #9 : 17.05.21 - klo:16:06 »
 :eusa_clap: :039:Kevät heilutukset kaikille, vasara on hengissä ja aktiivinen muutamassa muussa foorumissa. Huomenna saatan katsoa seurat Kauhavalta, Ruotsalan perhettä olen seurannut lähes 10 vuotta, lähinnä Virossa. :icon_lol:

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #10 : 17.05.21 - klo:16:40 »
 Kiitos :039: :039:  olihan kiva palata kun olitte iloisesti vastaan ottamassa.  :039: :039: :039:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33764
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #11 : 17.05.21 - klo:18:18 »
Missä lie Don Pate  ?

Entä  Salis, Jampe, Atanasia, Tiitiäinen ja Sanneli ?    :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22062
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #12 : 17.05.21 - klo:19:12 »
Missä lie Don Pate? Entä  Salis, Jampe, Atanasia, Tiitiäinen ja Sanneli?

Ehkä he ovat 'hankkineet elämän'?  :003:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #13 : 17.05.21 - klo:19:40 »
Missä lie Don Pate  ?

Entä  Salis, Jampe, Atanasia, Tiitiäinen ja Sanneli ?    :017:

Joo, kutsukaa tänne vielä Don Patea, paras Siionin virsien kääntäjän kiroilija.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Hei kaikille
« Vastaus #14 : 17.05.21 - klo:20:01 »
Joo, kutsukaa tänne vielä Don Patea, paras Siionin virsien kääntäjän kiroilija.

Don Paten viimeisiä posteja oli osoitettu minulle, silloin kun minua vastaan hyökättiin, kun niin röyhkeästi menin kääntämään Siionin Virsiä englanniksi. Se on poistettu, mutta minun kohtelias vastaus näkyy vielä. Jos hänen sanoja kaivataan, niin tässä ne ovat:

Lainaus käyttäjältä: donpate - 14.11.20 - klo:23:24

    Siis haluatko todella olla joku p------nuolija vai ajatteletko itsenäisesti? Minua hävettäisi jos en kehtaisi tuoda ajatuksiani julki niin kuin ne koen, mitä sillä luulet saavuttavasi jos sinulla on kieli syvällä "siellä"?
    Puheissasi olet jonkun heimon asialla, en kaipaa sellaista heimoa henkilökohtaisesti tänne, jos ei kykene muuhun kuin lipomiseen.


Ja vielä minua vihataan, kun yritän puolustautua, ja sanotaan kummallista ja outoa, kun vaatii vaatimalla kiitosta. Suosittelen Siionin Virsiä, vaikka uudistettujakin, mutta vanhat panisivat teitä tekemään parannusta varmaan tehokkaammin.
Niin on todettu, etten kelpaa Siionin Virsien kääntäjäksi englanniksi. Nyt ollaan menossa ranskaksi. Kohta todetaan, etten kelpaa siihenkään, vain ainoastaan "lipomiseen." Siihenkään en kelpaa Körttifoorumilla. Ei se haittaa. Käännän edelleen, koko ajan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.