Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic  (Luettu 200756 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #465 : 23.08.06 - klo:17:28 »
Laskin työtuntini väärin ja joudun tekemään kolmessa päivässä töitä neljän edestä (käytännössä työtunteja jää talvenkin varalle muutamia). Nukuin ihanasti vanhasa aitassa kuutamouinnin jälkeen, mutta aivan liian lyhyesti. Kone ei tottele ja pitäisi tehdä sillä miljoona hommaa ennen koneetton aikakauden alkua. Sunnuntai ja muutto tuntuukin pitkän odotuksen jälkeen tulevan liian nopeasti. Väsyttää ja kiukuttaa.  Valivalivaa! Toivottavasti isä toi kaupasta jotain oikeasti hyvää.
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #466 : 23.08.06 - klo:18:43 »
Ei onnistu. mikään. On tylsää ja huomenna jo vuoden toinen koe.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #467 : 23.08.06 - klo:18:59 »
Että mua ottaa päähän kun joillain kameran omistavilla ihmisillä ei tunnu olevan yhtään itsekritiikkiä. Pitää laittaa nettiin kaikki ne paskat kuvat, vaikka muilla olisi parempiakin tarjolla  :evil:
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #468 : 23.08.06 - klo:20:25 »
täydellisen totaalinen väsymys ja pitäis jaksaa vaikka mitä  :smt100
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #469 : 24.08.06 - klo:06:45 »
Mikään ei huvita, koulussa saksan sanakkaat, tylsää, tylsää, ei huvita, masentaa... Elämä on siis mallillaan!  :D
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #470 : 24.08.06 - klo:14:34 »
Tänään oli yleinen vtutuspäivä. Veikkaan että se kestää jonnekkin huomisen puoli viiteen asti. (Eli kunnes pääsen Ylivieska-Sääskiniemi -linkkuun.)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #471 : 25.08.06 - klo:16:32 »
Miksi flunssa on olemassa? Miksi se tuli minulle?...Kaksi tuntia kaverin kanssa keskustelua viileässä aamuyössä ja liian vähän vaatetta päällä...vielä on kesä, onhan?
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #472 : 25.08.06 - klo:23:56 »
Maanantaina kouluun...byääh...olen niin tottunut tähän joutenoloon. Toisaalta ihan kiva taas nähdä Kuopiota, tavarat on jo siellä. Toisaalta maanantaina ei ole kuin joku Webmail-koulutus, joka ei ole pakollinen, niin että jos aloittaisikin vasta tiistaina...  :wink:  Pitää katsoa.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #473 : 27.08.06 - klo:19:32 »
3 viikkoa ehdonalaisessa on liian paljon. Olen Aholansaaren vanki.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #474 : 27.08.06 - klo:20:20 »
Kuinka niin? Selitä!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #475 : 27.08.06 - klo:21:16 »
Mulla on semmonen Aholansaaren vangit -ranneke. Ja nyt ko en oo Aholansaaressa, oon ehdonalasessa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #476 : 05.09.06 - klo:22:07 »
Yritin mennä Löytyn keikalle, mutta tulin liian myöhään paikalle enkä mahtunut sisään. Pah.

Eikö tässä ole jotain ironista? Laulaja, jonka sanoma on sensuuntaista, että ketään ei käännytetä pois, on niin suosittu, että vain nopeimmat pääsevät häntä kuulemaan.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #477 : 06.09.06 - klo:19:59 »
Miksi ihmiset käyttäytyvät kaupassa niin huonosti? Hei oikeasti, joku on siellä töissä koko päivän. Miettisivät sitä, ennen kuin alkavat raivota.

Poissa eeva-kaisa

  • Jatkaa kamarikeskusteluihin
  • Viestejä: 250
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #478 : 10.09.06 - klo:21:46 »
Meidän valkosipulikurkut oli varastettu taloyhtiön kellarikomerosta. On ihan kamalan paha mieli.

Niiden säilöminen oli monella tapaa tärkeää, täynnä erilaista symboliikkaa:

Se symboloi minulle sitä peri-inhimillistä toimintaa, kun ihminen säilöö ravintoa talven varalle. En ollut ennen säilönyt, ja paneuduin siihen huolella. Otin netistä ja äidiltä selville ohjeet ja purkkien käsittelyn. Ostin kolme kiloa kurkkuja, etikat ja hunajat, mausteet ja siroa kruunutilliä ja kauniita lasipurkkeja. Keitin liemet ja asettelin osaset purkkeihin kauniisti. Aikaa kului kokonainen päivä suunnitteluineen. Se oli ihanaa, zeniläistä työntekoa, mielekästä ja hyvää. Koko olemukseni rentoutui. Kolme viikkoa on nyt odotettu kurkkujen maustumista. Itku tuli kun enää kaksi purkkia (ne muoviset!) oli komerossa jäljellä.

Täällä Gesterbyssä on paljon raskaasti alkoholisoituneita ja syrjäytyneitä ihmisiä. Lohduttaisi, jos tietäisi, että joku heistä on syönyt ne nälkäänsä. Mutta kun ajattelen, että joku on tehnyt sen huvikseen, välinpitämättömyyttään. Rikkonut purkit metsään. Tai ottanut itselleen ahneuttaan. Ja mitä se symboloi: että sillä, että asutaan samassa talossa, ei ole mitään merkitystä. Vaikka seinänaapurilta voi varastaa. Me emme ole samaa joukkoa, saman kotiseudun väkeä. Ystävällisyys, yhteisten asioiden hoito, toistensa puolen pitäminen, tervehtiminen, naapuruus ei ole tärkeää. Ja se symboloi sen kauniin, pienen ja arkisen pyhyyden turhuutta, typeryyttä. Olisivat varastaneet rahaa tai jonkun esineen, kaupasta ostetun. Eikä sitä mikä symboloi omaa kotia, juurtumisen yritystä uudelle paikkakunnalle, omaa kellarikomeroa, turvaa ja puhdasta kauneutta.
Toiset tykkää saatanasta, se on silkkaa seksiä / Toiset tykkää Jumalasta, sillä riittää älyä /
Mitä mulle jää? - Puupää! (Ismo Alanko)

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #479 : 02.10.06 - klo:17:52 »
Ketjut suljetaan jatkossa 15 sivun täytyttyä mm. luettavuuden edistämiseksi ja tietokannan keventämiseksi. Uuden ketjun saa toki aloittaa, eli tervemenoa avaamaan aihe "Urputustopic, osa 2".