Kirjoittaja Aihe: Tänään 51  (Luettu 26814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 51
« Vastaus #90 : 14.07.16 - klo:18:52 »
Muutto on aika rankkaa touhua.
Jaksamista sen suhteen teille.

Itse palasin kotiin juuri, vein veljeni kaveriensa luokse.
On reissussa sitten lähipäivät ainakin.

Päivällä sitten kehitteli ykskaks kovan sateen, putosi oikein kunnolla vettä ja pari-kolme salamointia ja jyrähdystä.
Nyt on sitten taas vaihteeksi kaunis ilta.

Nescafeelle tuokio tässä. :kahvi:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 51
« Vastaus #91 : 14.07.16 - klo:18:55 »
^
Kiitos vierailustasi toisessa osiossa. Vastaukseni jäi "kuin eno veneestä" jälkeen.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 51
« Vastaus #92 : 14.07.16 - klo:18:58 »
Justiin olin toisessa osiossa, muttet siihen kyllä ehtinyt vielä vastausta laittaa. :icon_biggrin:
Et sentään taida niin salaman nopea olla?
Mutta kiitos itsellesi.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 51
« Vastaus #93 : 14.07.16 - klo:19:02 »
No, nyt on taas tänään tullutkin kirjoiteltua jonniin verran täällä.
Monta päivää oli "kiiruita" ja ei oikein kerennyt.
Mutta niin kuin kotiinsa tulis kun tänne kirjautuu.
Kaiken kaikkiaan.
 :kahvi: Kahvimukikin tyhjeni kuin huomaamatta tässä ohessa.

Hyvää iltaa & hyvää yötä.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 51
« Vastaus #94 : 15.07.16 - klo:07:56 »
Vaihteeksi näin "aikaisin" jalkeilla.
Jospa tästä mustikkareisuun ehtisi ennen sateen tuloa, kunhan jahka, auto palaa kotiin
toisesta reissusta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 51
« Vastaus #95 : 15.07.16 - klo:08:24 »
Uusi päivä on jälleen avautunut uusine haasteineen ja tehtävineen.
Uusiokahvit  :kahvi: nyt ja uutiset, selaus myös foorumilla.

Hyvää tätä päivää kanssakirjoittajille.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33825
Vs: Tänään 51
« Vastaus #96 : 15.07.16 - klo:09:14 »
Matti riipaisi takametsästä piirakkamarjat poimurilla. Ostin uuden piirakkavuokan kun entinen halkesi.
Hankin myös ahvenkukkotarpeet. Teen kukon koska uuni lämpiää. Kiitos Anttijuhanin reseptin, laitan perattujen ahvenien joukkoon paljon pekonia, ja kuoren teen enimmäkseen tattarijauhosta. Koska meillä ei ole keliakiaa, alustan myös ruisjauhoja.

Olen googlaillut hakusanoja Terrorismi.  :017: :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 51
« Vastaus #97 : 15.07.16 - klo:09:38 »
Eihän siinä kummoinen näkijä tarvinnut olla, että tiesi, että Isis ei kalifaattivaltiotaan saa syntymään Irakin ja Syyrian alueelle. Terrori on aina kokijalleen kauhua tuottava tunne. Lujat valtiorakenteet pystyvät taistelemaan terrorismia vastaan. Ranskan osan olen nähnyt jo kauan. Ranskahan joutui tuomaan yhteistoimintahenkilönsä Afrikan puolelta, kun sota Algeriassa päättyi. Vanha sukupolvi osasi olla "uudelle" isänmaalle lojaali, mutta seuraavan jäsenistä osa ei. Tällä kertaa kuorma-auto oli Nizzassa terroriväline.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 51
« Vastaus #98 : 15.07.16 - klo:11:50 »
Postissa tuli: 1kpl Siionin virsiä, 1kpl Hengellistä Kuukauslehteä, 1kpl Yhteen hiileen ja esitteitä. Siionin virsiä minulla on nyt useita. Tarkkailen tilannetta  :icon_cool:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 51
« Vastaus #99 : 15.07.16 - klo:15:31 »
Hetken hengähdys tässä kera Nescafee-mukillisen.  :kahvi:
Samalla hiukan uutisten selausta ja foorumia.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 51
« Vastaus #100 : 15.07.16 - klo:19:06 »
Muutto on vielä kesken, mutta nyt menemme uuteen kotiin nukkumaan, kun poika vei vanhan sängyn
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 51
« Vastaus #101 : 16.07.16 - klo:05:45 »
Muutto on vielä kesken, mutta nyt menemme uuteen kotiin nukkumaan, kun poika vei vanhan sängyn

Toivon että teillä on jo uusi sänky nukkuaksenne.
Oireiden väistyttyä kirjoittamista muullakin kuin vempeleellä tänne. Aavistan ennalta millaista palautetta tästä osasta tulee  :repee:  .  Maailmalla ehtikin taas tapahtua.  Sehän on kuin maitokattila liedellä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 51
« Vastaus #102 : 16.07.16 - klo:08:39 »
Seppos, saanko minä nyt toivottaa onnea uuteen kotiin?

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 51
« Vastaus #103 : 16.07.16 - klo:20:34 »
Reissupäivä, mm. Seurasaaressa ja loppumatkasta kotiseutuajelua.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 51
« Vastaus #104 : 17.07.16 - klo:00:31 »
Erikoinen päivä sikäli, että päätin Laura-sarjan viidennen ja viimeisen osan.  Eihän tämä vielä merkitse sitä että se olisi valmis, loppuratkaisun hoksaaminen vain kesti ja tuntui konstikkaalta. Onhan siinä vielä työtä. Kauhasti haittasi, etten tiennyt kuinka tämä päättyy.

Vastahan kolmososa on menossa syksyn kustannusohjelmaan ja silloin voin lähettää nelososan eteenpäin. Silti minua vaivasi, etten tiennyt kuinka ihmiset toimivat viime kokemusten ja tapahtumien jälkeen, siis pisteessä josta  he suunnistavat kohti huomista.   Se haittaa pahasti nyt varsinkin. täytyi katsoa, mikä osa vaatii kovin ehdotonta " ja sitten he" sulkemista, mikä lupauksen lunastamista ja noin. Osa sivujuonista saa jäädä auki, muttei jokainen.

Monet valittavat etteivät saa henkilöitäön tekemään mitä tahtovat.  Oma ongelmansa tässäkin on, kun ei päätä heidän puolestaan, vaan koettaa ymmärtää, mihin voisi johtaa henkilöiden persoonallisuus, heidän kehittymisensä, aikaisemmat tapahtumat ja tulevaisuus. Ei sille mahda mitään, että lopusta tuli haikea.
« Viimeksi muokattu: 17.07.16 - klo:00:41 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.