Kirjoittaja Aihe: Tänään 43  (Luettu 29017 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Tänään 43
« Vastaus #45 : 13.10.15 - klo:20:14 »
Ensimmäinen lento on nyt takana ja illalline syöty. Heti aamulla matka jatkuu. Väsyttää jo nyt vaikka kello on vasta 19 paikallista aikaa.

 Teille ihania matkoja siellä missä liikuttekin..  Tulkaa takaisin kun sen aika on.. Terveiset täältä meiltä päin.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6338
Vs: Tänään 43
« Vastaus #46 : 14.10.15 - klo:08:36 »
Lehtipuhallinhyökkäys  :-\. Nuo duunarit näyttävät ihan joltain sotilailta, kuin reppu selässä ja vähän isompikin ase kourissa. Varmaan tuo möykkä saa jotain hyökkää tai pakene -stressihormonia minussakin erittymään.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tänään 43
« Vastaus #47 : 14.10.15 - klo:10:37 »
Lehtipuhallinhyökkäys  :-\. Nuo duunarit näyttävät ihan joltain sotilailta, kuin reppu selässä ja vähän isompikin ase kourissa. Varmaan tuo möykkä saa jotain hyökkää tai pakene -stressihormonia minussakin erittymään.

Minä en ymmärrä lehtien puhallusta. Olen sitten aivovammainen.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22069
Vs: Tänään 43
« Vastaus #48 : 14.10.15 - klo:11:17 »
Minä en ymmärrä lehtien puhallusta. Olen sitten aivovammainen.

Haravoiminen ei sovi äijille. Haravassa kun ei ole moottoria.  :003:

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään 43
« Vastaus #49 : 14.10.15 - klo:19:02 »
Huushollin voluumimäärän nousemisesta tietää, että veljekset ovat saman katon alla.  :003:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22069
Vs: Tänään 43
« Vastaus #50 : 14.10.15 - klo:19:23 »
Huushollin voluumimäärän nousemisesta tietää, että veljekset ovat saman katon alla.  :003:

Tuliko lankomies kylään?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 43
« Vastaus #51 : 15.10.15 - klo:01:18 »
Perillä ollaan ja aamiaiselta on palattu

Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22069
Vs: Tänään 43
« Vastaus #52 : 15.10.15 - klo:07:13 »
Perillä ollaan ja aamiaiselta on palattu

Saako siellä englantilaisen aamiaisen?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 43
« Vastaus #53 : 15.10.15 - klo:08:29 »
Saako siellä englantilaisen aamiaisen?

Juuri se nautittiin. Vaan ei sitä kauheasti kiittäminen. Pekoni oli brittiläisen valkorasvaista eikä rapeaa josta pidän. Mieluummin nauttisin jenkkiläisen hedelmineen ja leikkeleineen, mutta tässä hotellissa ei muuta ole tarjolla. Toivotaan, että ensi viikolla on parempi  Poikani on valinnut sieltä Pan Pacific Nirwanan, joka Trip Advisorin mukaan on aluen paras vaan ei kallein.

Naureskelin hetki sitten kun vaimo soitti, että avaa ovi kun avain ei sovi. No hän oli väärässä kerroksessa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33780
Vs: Tänään 43
« Vastaus #54 : 15.10.15 - klo:10:51 »
Tulin juuri hampaan juurileikkauksesta parondontiitin uusittua. Oma Olli-lääkäri leikkasi nyt eikä tämä ollutkaan yhtään kamalaa.
Poski on puuduksissa ja suu menee vinoon. Puhuminen on vaikeahkoa, mutta eipä vaikuta sormiin saakka.
Iltapäivällä on tiedossa särkyä ja turvotusta, niihin on lääkkeet ja temput odottamassa.
Kuusi tikkiä on ikenessä, ne poistetaan viikon kuluttua.

Loppupäivän otan rauhallisesti ja syön mitä voin purematta niellä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 43
« Vastaus #55 : 15.10.15 - klo:18:23 »
No ei kuulosta yhtään mukavalta...
Ilmeisesti apua sait, pikaista toipumista!   :039:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33780
Vs: Tänään 43
« Vastaus #56 : 15.10.15 - klo:19:18 »
Meni todella hyvin ja kivuttomasti kun oli kunnon puudutus. Yhtään ei ole särkenyt sen lakattuakaan. En ole ottanut muuta kuin V-pen´ä.

Kun oma Olli-hammaslääkäri oli puikoissa en pelännyt lainkaan. Miksi sitten 1. kerta teetettiin kirurgilla. Siksi ettei voinut tietää mitä sielä on, mutta nyt kun oli epikriisi ja kuvat, Olli otti itse tehdäkseen.
Vaikeimpia hän ei tee, kuulemma.

Onhan niinkin, että kun on jotakin kokenut, uusi ei enää pelota. Paitsi lentokoneeseen meno. En haluaisi olla koneessa jossa lennon aikana irtoaa moottori, kuten tänään taas jossakin.

Silmäpistokaan ei ole mikään kamala juttu, ainakaan minun tapauksissa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 43
« Vastaus #57 : 16.10.15 - klo:12:36 »
Kaunis päivä autolla ajeluun, ensin Kestilään renkaiden vaihtoon ja sitten Ouluun lääkkeiden noutoon.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 43
« Vastaus #58 : 16.10.15 - klo:19:36 »
Kun ei nukuta niin valvotaan sitten Kello on täällä paras nukkuma aika eli 3.30. Nyt käy sopeutumnen harvinaisen huonosti, No iltapäivllä on kummipojan häät eli on siis varsinaista ohjelmaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33780
Vs: Tänään 43
« Vastaus #59 : 16.10.15 - klo:20:03 »
Siellä on siis jo meidän huominen, lauantai.  Matkustaminen ja kuuma kosteus on useille kova kokemus aikaeroineen kaikkineen. Minulle vähempikin muutos riittää sotkemaan nukkumisen.

Nykyiselläni nukun paremmin kuin vuosiin. Siihen luulen olevan monta syytä. Iltaisin kuuntelen radiosta hyvin hiljaista klassista musiikkia.

Nyt kun oli vieraita en ehtinyt päikkäreille, luulen pääseväni tunnin kuluttua vuoteseen.
Kun olen antibioottikuurilla käytän tilaisuutta hyväkseni enkä rehki. Olen ahkeroinut netissä, viimeeksi intiaanien kimpussa. Siitä muistin Thomas McElwainin. Kuuntelin pätkän hänen tyttärensä klavierikonserttia.

Nyt kohta otan Erämaan profeetan ja ihmettelen Paavo Ruotsalaisen , talonpoikain herättäjän viisautta ja taitoa kertoa pelastuksen asiasta tuputtamatta.

" Ei rykäämällä vaan pikottaen kuin arkaa lammasta ".
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)