Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII  (Luettu 23908 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« : 15.06.14 - klo:15:53 »
Pääsin aloittamaan uutta ketjua  :eusa_angel:

Tunnin pyörälenkki, sujui varsin mukavasti...toiveita herättävästi että tänä kesänä vielä pyöräilen
kotimökille...ja parin tunnin tauon jälkeen takaisinkin  :023:

Jaksoin puhelimessa kuunnella erään taloyhtiön osakkaan murheita varttitunnin...hän kiitti siitä

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #1 : 16.06.14 - klo:15:26 »
Koko aamun kestänyt voimakas huimaus tuntuu menneen ohitse. Kurjaa, kun ne kohtaukset haittaa normaalielämää. Sain kuitenkin käytyä mm. kaupassa. Kunpa saisin lopettaa lääkityksen - ainakin osittain johtuu tuosta sydänlääkkeestä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #2 : 16.06.14 - klo:17:01 »
En sano, että kiva kuulla, sillä huimaus on etovaa. Minulle saattaa koitua sitä kohta taas niskojen takia. Pää alaspäin olo on bensaa liekkeihin huimauksessani. :119:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #3 : 16.06.14 - klo:18:49 »
Niskajumin vuoksi minullakin tahtoo joskus huimata. Ei saisi tehdä käsillä junnaavaa työtä, esim ruuvata koneella kattopeltiruuveja kauan.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #4 : 17.06.14 - klo:21:24 »
Tänään oli pitkästä aikaa monta onnelliseksi tekevää keskustelua. Työkaverikin antoi ratkaisevan vinkin omassa pulmassani, oli jäänyt pohtimaan asiaa, kun kerran siitä olin hänelle puhunut.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #5 : 18.06.14 - klo:00:02 »
Sain leikattua nurmikon talossa omalta osuudeltani, illalla sen verran poutaa.
Aamulla mukava ja odotettu reisu edessä, kun saisin nukuttua että jaksan ajaa pitkästi.
Vointi alkaa tuntua "normaalilta".

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #6 : 18.06.14 - klo:07:55 »
Saan tänään tukanleikkuun. Muutama päivä ennen sitä on tuskaa kun en tiedä miten sitä pitäisin.
Siitä tulee "Juhlakampaus" Lapualle.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #7 : 18.06.14 - klo:09:17 »
Onko se körttikampaus vai körttiläisen kampaus?
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #8 : 18.06.14 - klo:10:31 »
Tanakka körttikampaus otsatukalla. Piikkisuora polkkatukka keskijakauksella, mutta hyvin korkean otsan peittävä otsis.

Sattuipa hauska juttu kampaajalla. Kun mennä touhusin maksamaan istui siinä seuraava asiakas odottamassa vuoroaan. Jotenkin katseemme kohtasivat. Hän oli hyvin luonnokaunis ruskeasilmäinen käkkäräpää. Hän tervehti, minä tervehdin ja kysäisin jalkapallohengessö: Oletko Brasiliasta. Hän: Ei olen Unkarista ( selvällä suomenkielellä). Hän kysyi: Oletko taiteilija. Minä: Ehkä olisin ollut jos elämä ei olisi näin kuljettanut. Hän: Persoonallisuus näkyy !
Mielenkiintoista, mutta onnellisuus ei ole tällaisesta kiinni.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #9 : 18.06.14 - klo:12:50 »
Tanakka körttikampaus otsatukalla. Piikkisuora polkkatukka keskijakauksella, mutta hyvin korkean otsan peittävä otsis.

Sattuipa hauska juttu kampaajalla. Kun mennä touhusin maksamaan istui siinä seuraava asiakas odottamassa vuoroaan. Jotenkin katseemme kohtasivat. Hän oli hyvin luonnokaunis ruskeasilmäinen käkkäräpää. Hän tervehti, minä tervehdin ja kysäisin jalkapallohengessö: Oletko Brasiliasta. Hän: Ei olen Unkarista ( selvällä suomenkielellä). Hän kysyi: Oletko taiteilija. Minä: Ehkä olisin ollut jos elämä ei olisi näin kuljettanut. Hän: Persoonallisuus näkyy !
Mielenkiintoista, mutta onnellisuus ei ole tällaisesta kiinni.

Minulla kävi kampaajalla niin, että pyysin körttikampausta, ja hän vastasi, että puuttuu latvalta niin paljon, ettei jakaus onnistu.  :icon_sad:
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #10 : 18.06.14 - klo:13:06 »
Minulla kävi kampaajalla niin, että pyysin körttikampausta, ja hän vastasi, että puuttuu latvalta niin paljon, ettei jakaus onnistu.  :icon_sad:

Edesmennyt Juice Leskinen meni parturiin kotipaikkana Juankoski. Hän pyysi laittamaan körttikampauksen. Parturi sanoi, että ei. Juice pyysi laittamaan minivoguen. Parturi sanoi, että ei. Juice sitten kysyi, että laittaisitko maxivoguen, please. Hänellä oli kuten Thomasillakin, että järki ja tukka ei pysy samassa päässä.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #11 : 18.06.14 - klo:17:26 »
Saavuimme mökille. Matkalla lämpötila vaihteli auton mitarin muaan 10 - 17 astetta ei akamoinen haarukka riippuen sadekuuroista
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #12 : 18.06.14 - klo:18:54 »
Juhanin mietiskelyä vähän jatkaisin: meilläpäin järki/hiusjuttuun lisättiin yleensä kysymys "kumpikohan lähti ensin".

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #13 : 18.06.14 - klo:19:12 »
Toisilla käy niin, että kun tukka lähtee, niin juuret tulee esille kuten Spedellä
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #14 : 18.06.14 - klo:19:58 »
On myös sanonta: ei tyhjä lato kattoa kaipaa.

-kirjoitti itse tätä nykyä lyhyttukkainen  :003: (sivut ja takaa hyvin lyhyet ja päältä pitempi harjas pystyssä  :eusa_angel: