Kirjoittaja Aihe: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin  (Luettu 2724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« : 23.05.14 - klo:14:38 »
Mielestäni Päivin ja minun todellisuudet eivät ole kohdanneet yhtään kertaa... mutta minä haluan Päivin pääsevän läpi. Äänestän Päiviä vaikka en ole äänestänyt kristillisiä koskaan. Päivi tykkää olla keskieuroopassa ja Suomen politiikkaan hän ei puutu.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33762
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #1 : 23.05.14 - klo:14:44 »
Ei hän pääse, mikä on ... >:(
Päässeeköhän Sari Essayah´kaan vaikka saa enimmät äänet ( arvaus) siitä puolueesta. Kannatusluvut ovat hiukan Taloustutkimuksen mukaan nousseet.
Takavuosina KD-puolue sai eduskuntavaaleissa Hämeestä 8 % äänistä. Päivin suosio oli silloin suurimmillaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #2 : 23.05.14 - klo:15:19 »
Juhanin kommentteihin on syytä aina suhtautua varauksellisesti. Sitä paitsi Päivi on vain poimimassa ääniä Sarille.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #3 : 23.05.14 - klo:16:02 »
Juhanin kommentteihin on syytä aina suhtautua varauksellisesti. Sitä paitsi Päivi on vain poimimassa ääniä Sarille.

 :icon_wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #4 : 23.05.14 - klo:21:44 »
 Konstit on monet näköjään... Mitro bloggaa Kotimaassa ja täällä moititaan Päiviä.....ja Saria. Kristillisillä foorumeilla en ole viitsinyt spekullatioita lukea.....   

 Hätänumeron muistin, kun kävin ennakkoäänestyspaikalla..... Sunnuntasi menee taas lyijykyniä' pyöritellessä naapurikylässä.... Ei siinä ihmisille nimiä ja kasvoja saa yhdistettyä, kun näkö ei oikein pelaa,,,, lukea nimi listasta ja katsoa kasvot.... :039:
Käykääs ny kaikki bä'änestämässä vakaumuksenne mukaan.... :icon_lol:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #5 : 23.05.14 - klo:22:34 »
Konstit on monet näköjään... Mitro bloggaa Kotimaassa ja täällä moititaan Päiviä.....ja Saria. Kristillisillä foorumeilla en ole viitsinyt spekullatioita lukea.....   

 Hätänumeron muistin, kun kävin ennakkoäänestyspaikalla..... Sunnuntasi menee taas lyijykyniä' pyöritellessä naapurikylässä.... Ei siinä ihmisille nimiä ja kasvoja saa yhdistettyä, kun näkö ei oikein pelaa,,,, lukea nimi listasta ja katsoa kasvot.... :039:
Käykääs ny kaikki bä'änestämässä vakaumuksenne mukaan.... :icon_lol:

En moittinut Saria, enkä mielestäni Päiviä. Kysessä on normaali vaalitaktiikka, jossa ei ole mitää pahaa tai luvatonta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #6 : 24.05.14 - klo:08:25 »
Kristilliset äänestävät vaikka Takkulaa, kun KD:llä on vaara jäädä kokonaan ilman edustajaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #7 : 28.05.14 - klo:20:57 »

Mä moitin kyllä ihan avoimesti Päiviä.

kuitenkin sanottakooon moitteilla tarkoitin Päivin sanomisia, kirjoituksia ja aikaansaanoksia.

Itse Päivi ihmisenä on ihan yhtä rakas kuin kuka vaan vastaantulija :)

Myönnän ja en kadu.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #8 : 28.05.14 - klo:22:36 »
Mä moitin kyllä ihan avoimesti Päiviä.

kuitenkin sanottakooon moitteilla tarkoitin Päivin sanomisia, kirjoituksia ja aikaansaanoksia.

Itse Päivi ihmisenä on ihan yhtä rakas kuin kuka vaan vastaantulija :)


Minusta tuntuu, että ministerin toimensa P. Räsänen on hoitanut vallan asiallisesti. Ihmisenä en osaa sanoa hänestä paljonkaan ilman henkilökohtaista kontaktia, mutta eiköhän tuo liene tolkun akka. Viestintäkohut olisivat olleet pienempiä, jos olisi minulta kysynyt neuvoa, mutta sama pätee kaikkiin poliitikkoihin.

(Ai omakehua vai, no ei, pelkkä viileä objektiivinen totuus...)

Mt

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #9 : 29.05.14 - klo:09:29 »
Tunnen Päivin kun opiskellessa me kinasteltiin Raamatun tulkinnoista Meikun käytävillä. Olen kaikesta eri mieltä, mutta hän yllätti minut olemalla ainoa joka luki läpi meilini työkyvyn vaihtelevuudesta ja oikeutuksesta työskennellä työkyvyn, ei taitettuun indeksiin sidotun eläketulon  mukaisesti. Hän oli kunnolla hämmästynyt ja sanoi että ei se voi noin olla ja kun totesi että on vaan, ryhtyi korjaamaan tilannetta. Muuan toinen naispuolinen poliitikko puhkesi kirkumaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33762
Vs: Päivi Räsänen EU-parlamenttiin
« Vastaus #10 : 29.05.14 - klo:12:55 »
Tunnen kyllä Päivin, olin puolueen jäsen ja piirihallituksenkin jäsen monen vuoden ajan. Päivi on luontaisesti herttainen ihminen, mutta olen miettinyt että hän on ehkä samalla lailla "opetettu" uskon asiassa kuin minä olin.  Sitoutuminen ihmisiin on este vapautumiselle.

Minä en voi olla mukana sellaisessa jossa ihmisarvo tallataan omalla paremmuudella.

Martti Luther, Mestari Eckhart ja Ristin johannes varoittavat vääristä opettajista.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)