Kirjoittaja Aihe: Tänään 2  (Luettu 25925 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 2
« Vastaus #45 : 28.10.12 - klo:13:02 »
Pikaista paranemista Riitta-mummille, miesten viesti menossa, sen jälkeen alkaa muistaakseni kolmosella
suurpujottelua, toivottavasti kansalaisoikeus on täytettynä ettei tarvitse flunssaisena lähteä äänestämään.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Tänään 2
« Vastaus #46 : 28.10.12 - klo:13:08 »
 :083: Näitä viestejä kun ei voi poistaa niin...
« Viimeksi muokattu: 28.10.12 - klo:13:20 kirjoittanut Mansipaani »

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #47 : 28.10.12 - klo:13:22 »
Olen tehnyt päätöksen  :109:  :eusa_angel: siirryn harharetkiltäni kannattamaan Itsenäisyyspuoluetta http://fi.wikipedia.org/wiki/Itsenäisyyspuolue

Myöhemmin liityn ehkä jäseneksi.


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Tänään 2
« Vastaus #48 : 28.10.12 - klo:13:41 »
Pikaista paranemista Riitta-mummille, miesten viesti menossa, sen jälkeen alkaa muistaakseni kolmosella
suurpujottelua, toivottavasti kansalaisoikeus on täytettynä ettei tarvitse flunssaisena lähteä äänestämään.

Kiitän kannustuksista ! Olo on kuin olisin Lahden Hiihtoseuran viimeisen viestiosuuden hiihtänyt.
Peruin huomisen hammaslääkärin. Ollaan täällä koiran kanssa kahden. Muut lähtivät juhlimaan.
 Ääni on annettu 1. ennakkoäänestyspäivänä.

Ensi viikonlopuksi olisi hyvä parantua, mutta jos niin ei ole, niin tyydyttävä on.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #49 : 28.10.12 - klo:13:49 »
Olen tehnyt päätöksen  :109:  :eusa_angel: siirryn harharetkiltäni kannattamaan Itsenäisyyspuoluetta http://fi.wikipedia.org/wiki/Itsenäisyyspuolue

Myöhemmin liityn ehkä jäseneksi.



Ei onnistunut tuo linkitys Wikipediaan, mutta tärkeimmät tavoitteet on tässä: euroskeptismi, puolueettomuuspolitiikka, suora demokratia ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus. Ei oikealla eikä vasemmalla vaan enemmän keskellä. Jos vielä sallitaan pieni mainostaminen näin pienelle ja tuntemattomalle puolueelle:

www.youtube.com/watch?v=8-_7bmOPKk8

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 2
« Vastaus #50 : 28.10.12 - klo:14:21 »
Hämmästytti kuin luin asuvani Suomen viidenneksi parhaassa kunnassa päivän Hesarin mukaan. No rehellisesti sanottuna ei täällä mitään suuria ongelmia ole.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Tänään 2
« Vastaus #51 : 28.10.12 - klo:15:51 »
Kaunis aurinkoinen sää.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 2
« Vastaus #52 : 28.10.12 - klo:17:38 »
Kävinpä äänestämässä. Olipa outoa, kun oli vain yksi tuttu vaalitoimitsija. Ennen ovat melkein kaikki olleet tuttuja. Onneksi sentään ei tarvinnut lähteä hakemaan henkilöllisyystodistusta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #53 : 28.10.12 - klo:18:43 »
Yksi oli kytännyt perjantaista asti grillille pääsyä ja nyt vasta pääsi. Syynä esikoisen syntymä  :109:  Onnittelin häntä.

*tämä äsken grillillä kuultua*


Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 2
« Vastaus #54 : 30.10.12 - klo:11:19 »
Lupasin mennä Seuratuvalle kertomaan foorumista ja kohta on aika lähteä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Tänään 2
« Vastaus #55 : 30.10.12 - klo:11:41 »
Olen lääkinnyt itseäni omahoidoilla: sipulimaito, D-vitamiiniporemehu,ruusunmarjasose, hunajatee,hopeatee johon seloitin ohjeita tarkastamatta
eilen illalla ja tänään aamupäivällä 2tl ( ohje 1/2-1 tl) Emsinsuolaa ja   j o i n   sen. Nimenomaan kielletään juomasta lääkkeen ohjeessa,  jonka luin netistä jälkeenpän.
Ikivanha sotilaslääkäri sitä alkuun määräsi minulle Hämeenlinnan aikoina. Totesin sen tepsiväksi ja olen ostanut aina joskus . Sitä saa vieläkin
apteekista. Se on laulajien suosima äänen kohentaja flunssissa.

Mitähän sen juominen tekee elimistölle. Suola mikä suola, nostanee verenpainetta tilapäisesti. Leena ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #56 : 30.10.12 - klo:12:47 »
Luonto näyttää nyt voimansa P-Amerikan itärannikolla. Mm. New Yorkissa on laajoja sähkökatkoksia siellä täällä ja tulipaloja, kaupat on suljettu, samoin pörssi, julkinen ja muu liikenne seisoo (metrotunnelit on veden peitossa) ym. Asukkaita pyydettiin poistumaan kaupungista jo aiemmin, mutta eihän kai kaikilla ole edes mahdollisuutta lähteä sieltä.

Karibialle myrskystä ei aiemmin osunut kuin "häntä", mutta suurta tuhoa oli sielläkin ja paljon kuolleita. Amerikassa, etenkin siellä, kaikki katastrofit on suuria mediatapahtumia. Köyhät maathan ei niin kiinnosta...?

On kai näitä myrskyjä ennenkin ollut, en tiedä, missä mittakaavassa, mutta mitenkähän paljon ihmisen toiminta maapallolla näitä edesauttaa? Kyllä minun mielestä ihmiskunta tuhoaa itse itsensä jossain vaiheessa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään 2
« Vastaus #57 : 30.10.12 - klo:20:04 »
Lupasin mennä Seuratuvalle kertomaan foorumista ja kohta on aika lähteä.

Foorumi oli aiheena Helsingin Seuratuvan lähetyspiirissä. Aihe herätti kiinnostusta ja keskustelu oli vilkasta. Esille tulivat mm. seuraavat näkökulmat:
- nimellä vai nimimerkillä netissä
- millaista oli kristillinen kasvatus ennen internetiä.
- puhelin vuorovaikutuskeksintönä verrattuna nettiin
- verkkokeskustelun rooli ihmisten sosiaalisessa elämässä
- kasvokkain keskustelun merkitys
- seurakunnan työntekijöiden keskustelukulttuurin muutos aikojen saatossa
- lastenvaunujen istuinosan suunnan (kasvokontaktin) merkitys lapsen kehitykselle.
(etenkin viimeksi mainittu osui yhteen allekirjoittaneen tuoreisiin havaintoihin)

Lisäksi käsiteltiin erinäisiä muita asioita, kuten itsenäisyyspäivän myyjäisten valmistelua sekä onnittelukorttien suunnittelua.

Kahvi oli hyvää ja puolukoin koristeltu piirakka kerrassaan erinomaista, leipäjuustoa unohtamatta. Veisuukin luisti.

Seuraavan kerran kahden viikon päästä tiistaina klo 12.30.

Mt
(Seuratuvan lähetyspiiri kerää varoja kummilapsitoimintaan)


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Tänään 2
« Vastaus #58 : 31.10.12 - klo:14:38 »
Olen lääkinnyt itseäni omahoidoilla: sipulimaito, D-vitamiiniporemehu,ruusunmarjasose, hunajatee,hopeatee johon seloitin ohjeita tarkastamatta
eilen illalla ja tänään aamupäivällä 2tl ( ohje 1/2-1 tl) Emsinsuolaa ja   j o i n   sen. Nimenomaan kielletään juomasta lääkkeen ohjeessa,  jonka luin netistä jälkeenpän.
Ikivanha sotilaslääkäri sitä alkuun määräsi minulle Hämeenlinnan aikoina. Totesin sen tepsiväksi ja olen ostanut aina joskus . Sitä saa vieläkin
apteekista. Se on laulajien suosima äänen kohentaja flunssissa.

Mitähän sen juominen tekee elimistölle. Suola mikä suola, nostanee verenpainetta tilapäisesti. Leena ?

Selvisin kunnialla siitä Emsin-suola liuoksen juomisesta.

Itsehoito jatkuu. Termoskannussa on kuumaa hopeateetä jossa tilkka siirappia kun hunaja oli slut. Apteekista neuvottiin sinkkiä sisältäviä c-vitamiitabletteja joita imeskellaan 4x päivässä.
Napsin omenaa ja raakaa lanttua.

Olo on kuudentena lunssapäivänä helpottunut päänsäryn, raajojen säryn, kurkkukivun ja osittain jo nuhankin osalta.
Yritän estää yskää menemästä keuhkoputkeen. Sunnuntaina on seurat ja olen osa-emäntä. Saas nähdä kuinka käy. Kaikki vien sinne mitä olen luvannut laittaa ja hankkia.
Pahemminkin voisi olla. Yritän kiittää, ei se ainakaan pahempaa tee.     :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 2
« Vastaus #59 : 31.10.12 - klo:15:45 »
Selvisin kunnialla siitä Emsin-suola liuoksen juomisesta.

Itsehoito jatkuu. Termoskannussa on kuumaa hopeateetä jossa tilkka siirappia kun hunaja oli slut. Apteekista neuvottiin sinkkiä sisältäviä c-vitamiitabletteja joita imeskellaan 4x päivässä.
Napsin omenaa ja raakaa lanttua.

Olo on kuudentena lunssapäivänä helpottunut päänsäryn, raajojen säryn, kurkkukivun ja osittain jo nuhankin osalta.
Yritän estää yskää menemästä keuhkoputkeen. Sunnuntaina on seurat ja olen osa-emäntä. Saas nähdä kuinka käy. Kaikki vien sinne mitä olen luvannut laittaa ja hankkia.
Pahemminkin voisi olla. Yritän kiittää, ei se ainakaan pahempaa tee.     :039:
Eikö sipulimaito enää toimi? Muistan kun mummo uhkasi sillä niin terveempiä lapsia ei ollut olemassakaan. :kahvi: :kahvi:
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi