Kirjoittaja Aihe: Tänään 2  (Luettu 25827 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 2
« Vastaus #135 : 25.11.12 - klo:09:16 »
Juuri tulleen puhelinsoiton mukaan olen nyt kahden pojan isoisä. 3,5kg eli sikäläisten normien mukaan iso lapsi. Pituutta ei Singaporessa mitata vaan kallon ympärys.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään 2
« Vastaus #136 : 25.11.12 - klo:09:33 »
Paljon paljon onnea ja siunausta niin sinulle kuin koko perheelle ja suvulle! :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 2
« Vastaus #137 : 25.11.12 - klo:10:00 »
Minul paloi lopulta käämi ja luulin että pahaolo johtuu siitä ja kirjoitin antaaksipyynnön sitten, mutta pahaolo vain jatkuu.

Kyllä se on se hirveän summan hassaaminen yhteen ihmiseen.

Tuolla reisulla muuten  pääsee Länsirantaan ynnä itsehallintoalueille ja opas on oikein hyvä, minä hänestä pidin, joku Ram jotakin. Urpo tietää.  Osaa uölkoa kivilajeista politiikkaan kaiken ja vastaa kun kysyy. Siksi kanmnattaa mennä' jos perheessä on rahavaroja, nyt oli minulta väärä hetki.

Ai niin onnea Sepposille.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään 2
« Vastaus #138 : 25.11.12 - klo:10:13 »
Lainaus
Juuri tulleen puhelinsoiton mukaan olen nyt kahden pojan isoisä.

Onnittelut!

Ja mukavaa Singaporea  :icon_biggrin:
Herra armahda.

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 758
Vs: Tänään 2
« Vastaus #139 : 25.11.12 - klo:11:18 »
Onnea Seppo-paapalle! 

Syntymän lisäksi minun kallon sisällä pyörii tänään myös kuoleman ja iankaikkisuuden asiat sekä nuorten suru. Olin illalla kolmisen tuntia perjantai-illan onnettomuuden paikalla. Edelleen tuli ihmisiä kukkineen ja kynttilöineen, lähinnä koululaisia ja nuoria. Viitisensataa kynttilää valaisi tienvarren melusuoja-aitaa. Moni halusi jutella jonkun sanan (ihmiset, ei kynttilät).

Huomenna maanantaina on koulussa muistohartaus onnettomuudessa kuolleen oppilaan muistoksi ja oppilaiden, opettajien ja henkilökunnan vuoksi. Aavistan, että muistopuheen jokaista sanaa kuunnellaan tarkasti, enkä haluaisi sanoa tyhjänpäiväisyyksiä. Siksi asiat pyörii mielessä - lyhyet välit syntymän, elämän ja kuoleman välillä, jokaisella.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tänään 2
« Vastaus #140 : 25.11.12 - klo:11:53 »
Onnea Seppo ja välitä Singaporeenkin.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33729
Vs: Tänään 2
« Vastaus #141 : 25.11.12 - klo:12:06 »
Lämpimät Onnittelumme isovanhemmille !

t: isoisovanhemmat.

p.s. naapurin Vikin tytär asuu Singaporessa, tervehdys jos sattuisit näkemään .    :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään 2
« Vastaus #142 : 25.11.12 - klo:12:26 »
Maunulle voimia nuorten auttamiseen. Hienoa kun jaksat heitä kuunnella vaikealla hetkellä. :eusa_pray:

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Tänään 2
« Vastaus #143 : 25.11.12 - klo:17:06 »
Tosin Israeliin en lähtisi mistään hinnasta. Olen henkeen ja vereen palestiinalaisten puolella

Oletko tutustunut myös toisenlaiseen näkemykseen perusteluineen alueen tilanteesta ja asioista, kuin mitä yleensä julkisuudessa kerrotaan?
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #144 : 25.11.12 - klo:17:45 »
Oletko tutustunut myös toisenlaiseen näkemykseen perusteluineen alueen tilanteesta ja asioista, kuin mitä yleensä julkisuudessa kerrotaan?

Olen ja pysyn tiukassa kannassani niin kauan kun Israel saartaa Gazaa (oli siellä Hamas tai ei), eikä anna viedä sinne sairaala- eikä rakennustarvikkeita eikä muutakaan humanitaarista apua. Lähi-idän tilanne on hyvin hankala jo pelkästään siitä syystä että Jerusalemissa on kolmen uskonnon pyhiä paikkoja.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tänään 2
« Vastaus #145 : 25.11.12 - klo:17:58 »
Onnea isoisälle ja isoäidille myös.

Olitko Seppos tähän asti yksinkertainen isoisä?
Minä olen vain nelinkertainen isotäti.
Pyryharakka

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 2
« Vastaus #146 : 26.11.12 - klo:05:02 »
Nimenomaan sitä. Siis olin yksinkertainen ja nyt muutuin kaksinkertaiseksi. Nykylapset ovat hitaita lisääntymään.

Jatkamme osassa tänään 3
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi