Kirjoittaja Aihe: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita  (Luettu 2632 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« : 06.03.11 - klo:16:16 »
Isäni 1950-luvulla oli nuorten hiihtomaajoukkueen tähti. Valmentaja sanoi, että "vedäpä poika tabuja". Mielestäni kultamitalit ovat tabujen ottajia. Ajatuksellisesti minä voisin vetää "doping-ongelmat" roskiin. Olen rehellinen.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« Vastaus #1 : 06.03.11 - klo:16:20 »
ja minä pistin seuratuvan puolelle...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« Vastaus #2 : 06.03.11 - klo:17:53 »
Ei se mitään. Minä siirsin oikeaan paikkaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« Vastaus #3 : 07.03.11 - klo:17:37 »
ja minä pistin seuratuvan puolelle...
Mutta sinnehän tämä olisikin kuulunut  :icon_wink:
Sillä näytää että keskustelualueella on varsinainen "kilpaurheilun meininki", uskon ja ei uskon välillä.
Toiset "kilpailijat" ovat tainneet ottaa hieman kiellyttäjä aineita ja jopa ovat ilmeisesti sortuneet "verensiirtoon".
Kova on leikki...
Valitettavasti olisi hyvä muistaa että vippaskonstit ovat jo tiedossa , Hänelle.


ps.  kilpaurheilussa on jo muuten aina käytetty "kiellyttäjä aineita", aineet ovat vaan kehityneet ja menetelmät.


Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« Vastaus #4 : 07.03.11 - klo:17:38 »
MInä oon jo pitkään ollut sitä mieltä että doping pitää pistää pakoliseksi kilpaurheilussa. Käytetään sitä kuitenkin, turha kuvitella muunlaisia kukkais-unelmia.

Ei muuta kun lääkäri lähtöviivalle ja jokaiselle kilpailuun ilmoittautuvalle sellainen mälli persuuuksiin suonensisäisesti että autolla ajo on viikon verran kielletty. Katsojille sama juttu jos joku on niin sinisilmäinen että ihailee kilpaurheilijoiden suorituksia, nin mälli hänellekin!


Näin yksinkertaista se on. :icon_cool:
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« Vastaus #5 : 07.03.11 - klo:17:44 »
MInä oon jo pitkään ollut sitä mieltä että doping pitää pistää pakoliseksi kilpaurheilussa. Käytetään sitä kuitenkin, turha kuvitella muunlaisia kukkais-unelmia.
Niin siis uskonasioissa, ilmeisesti sinullakin on oma "purkki pillereitä" jotka koet vain sopivan sinulle ja että ne ovat ne "ainoat oikeat".  :icon_wink:

Näin yksinkertaista se on.
Kun antaa vain Hänen valmentaa ja hoitaa lääkityksen.  :eusa_angel:

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« Vastaus #6 : 07.03.11 - klo:18:19 »
Niin siis uskonasioissa, ilmeisesti sinullakin on oma "purkki pillereitä" jotka koet vain sopivan sinulle ja että ne ovat ne "ainoat oikeat".  :icon_wink:
Kun antaa vain Hänen valmentaa ja hoitaa lääkityksen.  :eusa_angel:


Tarkoitin kylläkin ihan oikeaa urheilua. Uskonnon ja urheilun yritän pitää mahdollisimman kaukana toisistaan.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« Vastaus #7 : 07.03.11 - klo:19:26 »
Tarkoitin kylläkin ihan oikeaa urheilua.
Niin... ja pohdit että minä olisin niin ymmärtämätön ihminen että en ymmärtänyt viestisi sisältö.

Mutta jos te ihmiset joskus todella jaksaisitte hieman ...edes hieman keskittyä mitä ihmiset kirjoittaa. Eikä vaan "kilpaila ja käyttää dobingia", niin ehkä keskustelut eivät aina niin hirveesti rönsyilisi.
Mutta.. näihän se on: "Minä olen paras, minä tiedän kaiken ja minä olen se oikea ihminen."

Ei se mitään. Minä siirsin oikeaan paikkaan.
Ylläpito voisi siirtää takaisin tämän seuratuvan puolelle, juhanilta todella hyvä aloitus, jos sen haluaa oivaltaa.
Mutta ehkä aika arka aihe itsekeskeisille, hieman jopa narsistisille persooniille :icon_wink:


ps. doubauminen ei ole hyvästä, katsoi sitä elämässä miltä kantilta tahansa, politiikan , uskonnon,urheilun,veneilyn, sairauden tai jopa itsensä kanssa.
Ei ole helppoa löytää oikea "treeni ohjelmaa itselleen" jos alkaa hakemaan liikaa apuvalmentajia.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kilpaurheilu - aina kiellettyjä aineita
« Vastaus #8 : 07.03.11 - klo:21:10 »
Lainaus käyttäjältä: vanha lihava mies

Ylläpito voisi siirtää takaisin tämän seuratuvan puolelle, juhanilta todella hyvä aloitus, jos sen haluaa oivaltaa.
Mutta ehkä aika arka aihe itsekeskeisille, hieman jopa narsistisille persooniille :icon_wink:


ps. doubauminen ei ole hyvästä, katsoi sitä elämässä miltä kantilta tahansa, politiikan , uskonnon,urheilun,veneilyn, sairauden tai jopa itsensä kanssa.
Ei ole helppoa löytää oikea "treeni ohjelmaa itselleen" jos alkaa hakemaan liikaa apuvalmentajia.


Pysyköön täällä. Niin Juhanikin tarkoitti.

:opettaa: Anonyymivalvoja muutti lainatun tekstin lähteen oikeaksi.
« Viimeksi muokattu: 07.03.11 - klo:21:45 kirjoittanut anonyymivalvoja »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi