Kirjoittaja Aihe: potkupalloilua  (Luettu 1571 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
potkupalloilua
« : 18.11.10 - klo:12:41 »
Suomi voitti kotikentällään San Marinon 8-0. Suomi on FIFA:n listalla 87:s. Kap Verdenin saaret ovat listalla 83. San Marino on viimeinen sijalla 203. Ammattilaiset löivät amatöörit (mm. muutama pankin työntekijä, kuntosalin omistaja, siivooja etc.). Me olemme suomalaisia ja häpeämme potkupallon tilaa täällä pohjoisessa. Minä ryhdyin Länsi-Saksan kannattajaksi 3-vuotiaana. Minä tykkään suomalaisesta painista ja kurrlingista. Lotthar Matteus on Suomen potkupallomaajoukkueen valmentaja.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: potkupalloilua
« Vastaus #1 : 18.11.10 - klo:17:20 »
Suomi voitti kotikentällään San Marinon 8-0. Suomi on FIFA:n listalla 87:s. Kap Verdenin saaret ovat listalla 83. San Marino on viimeinen sijalla 203. Ammattilaiset löivät amatöörit (mm. muutama pankin työntekijä, kuntosalin omistaja, siivooja etc.). Me olemme suomalaisia ja häpeämme potkupallon tilaa täällä pohjoisessa. Minä ryhdyin Länsi-Saksan kannattajaksi 3-vuotiaana. Minä tykkään suomalaisesta painista ja kurrlingista. Lotthar Matteus on Suomen potkupallomaajoukkueen valmentaja.

 Kun, juhani, tykkäät suomalaisesta painista, niin kerronpa sinulle ja muille foorumisteille: Vantaan kv. painicup järjestetään Tikkurilan Urheilutalossa tulevana viikonvaihteena jo 31. kerran. Mukana 111 (passeli körttinumero ) painijaa 9 eri maasta. Sinulla, juhani, on kilpailupaikalle tuskin viittä kilometriä, ja allasi ja edessäsi ja takanasi on teräksenluja saksalainen auto, johtotähti.... :001: