Kirjoittaja Aihe: Profetia Suomen seurakunnalle  (Luettu 34794 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #15 : 05.10.16 - klo:14:18 »
Syntymäpilvi tulisi sitten varmaan siitä, jos äiti tai isoäiti sattuu olemaan Pilvi tai Mari... Mutta eipä ole sennimisiä minulla  :icon_eek:. Tietääkseni.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #16 : 30.12.16 - klo:21:31 »

Kyllä taas körttien ironia kukki.
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #17 : 19.01.17 - klo:21:30 »

No kun tää osio nyt sit on profetiaa, niin antikristuksesta :)

Aina kun joku isokenkäinen on noussut valtaan, on se ollut Napoleoni tai Aleksanteri suuri tai joku paaveista, ni jengi on huutanut, tai siis profetoinnut, että nyt tuli antikristus maailmaan.
Toi Hitler hilleri hiri tai Musoliini on se.

Nyt kun toi Trump on noussut, niin siinä yhdistyy aika paljon mitä olen opetusta saanut antikristuksesta.
: Hän on henkilö joka tulee liikemaailmasta.
Saa talouden kuntoon.
Saa maailman järjestykseen ja tulee nyt on rauha rauha.
Islam on nujerrettu ja Venäjän kanssa on diilejä ja ties mitä.

Sitten mitä muistan Ilmestyskirjasta lukeneeni, tulee diilejä, mutta on ketun tai jonkun käpälä kainalossa ja karhu sitä ja pantteri sitä ja taas  menee kaikki sekaisin.

En tiedä, mutta kun en ole profeetta, niin en osaa sanoa, mutta pikkaisen mietityttää, kun silloin kun tuli tää voimakkaampi EU niin mun kavereista moni ihan matemaatikkoja ja muita fiksuja, siis kaukana musta jo totesi, että tää Eu siinä on nähtävissä akopalyptisia piirteitä ja ei Eu,LLE.

No mutta näin profetaaliselle osiolle enempi huumorilla kommentoitavaksi :)

ps, toivottavasti ei salaliittoteoreetikot lue tätä koskaan :)
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #18 : 14.04.18 - klo:22:59 »

Hmm, oonkohan tyhmillä jutuillani pilannut tänkin osion ?
Anteeksi.

Olisi kuitenkin ihan aiheesta, siis ei Mari tai Pilvi linjooilla, vaikka ihan ja sama, onhan nekin lopun ajan merkkejä.

Joku kohta Raamatussa on, että loitsuillaan ja oliko päihdyttävillä aineilla sekoittavat.
Pitänee kattoa ihan itekseenkin mikä se kohta oli, mutta siinä viitattiin lopunajan juttuihin.
Hieno kohta on se, että lyijylaatikolle annettiin lopunaikoina valta puhua ja jotkut profeetat yhdisti sen televisioon, tai mikä se nykymuodossa onkaan.

Mua hirveesti vaivaa, miksi ei noi pyhhänhengen avulla raamatun kirjoittaneet kirjoittaneet sanaa Amerikka Isompaan kirjaamme.

No itse aiheeseen.
Valheprofeettoja on ollut paljon, kun kukaan profeetoista ei ole no muutama siis profetoinnut, että muslimit tulee joukolla Suomeen ja kansainvaellus Lähi idästä ja Afrikasta tulee vahvasti koskemaan maatamme.

Venäjän valloituksesta kyllä on enempikin.

Kerran kun kuuntelin yhden profeetan julistusta, niin hän kaiken Neuvostoliiton uha edessä julisti tai profetoi.
Neuvostoliitto hajoaa ja aukeaa evankeliumille.
Pietari tulee Leningradin nimeksi ja kaikki helpottuu nostakaa päänne suomalaiset pelosta, että ryssä tulee ja valloittaa teidät ja meni kymmenen vuotta ja niin kävi.

Yksi profetoi, että Irakin öljykentät palavat lähiaikojina ja ei ollut edes tietoa näistä Irakin sodista ja pari vuotta meni ja kaikki kävi toteen.

No yksi prfetoi, että tänne Helsinkiin tulee maanjäristys, no hänen elämänsäkin oli aika sekaista, että meinasin sanoa, et miten toi on mahdollista, kun olemme keskellä mannerlaattoja ei reunoilla ja en sitten sanonut.

No toi viimeinen on mennyt tämän maailman teitä.

Kuitenin profetian lahja on.



Tik toc.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #19 : 15.04.18 - klo:09:52 »
Ethän sinä pilannut ole...
Tämä aihe on vaan sellainen että itse ainakin koen etten oikein tiedä ja ymmärrä
profetioista, itselläni ei tietääkseni sellaista armolahjaa ole.
Toivon ja rukoilen kyllä että ne lahjat mitä olen saanut, voisivat olla palavia, käytössä...
Kyllähän näitä profetioita välillä kuulee...
Ehkä raamatussa kerrotut profetiat on ainoita oikeita ja todellisia...tai niin...
antaahan Jumala toki niitä edelleen paljon ihmisten välityksellä...
Mutta vääriäkin profetioita on....Jumala varmaan ne kirkastaa mitkä on oikeita.
Ja se lienee selvää että profetiat ovat raamatun mukaisia...
Ja olen kuullut sellaistakin että profetiat ovat hyviä, rakkaudellisia, siunaavia, hoitavia.


Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #20 : 15.02.20 - klo:14:23 »
No kun tää osio nyt sit on profetiaa, niin antikristuksesta :)

Aina kun joku isokenkäinen on noussut valtaan, on se ollut Napoleoni tai Aleksanteri suuri tai joku paaveista, ni jengi on huutanut, tai siis profetoinnut, että nyt tuli antikristus maailmaan.

Toi Hitler hilleri hiri tai Musoliini on se.

Nyt kun toi Trump on noussut, niin siinä yhdistyy aika paljon mitä olen opetusta saanut antikristuksesta.
: Hän on henkilö joka tulee liikemaailmasta. Saa talouden kuntoon. Saa maailman järjestykseen ja tulee nyt on rauha rauha.
Islam on nujerrettu ja Venäjän kanssa on diilejä ja ties mitä.

Sitten mitä muistan Ilmestyskirjasta lukeneeni, tulee diilejä, mutta on ketun tai jonkun käpälä kainalossa ja karhu sitä ja pantteri sitä ja taas  menee kaikki sekaisin.

En tiedä, mutta kun en ole profeetta, niin en osaa sanoa, mutta pikkaisen mietityttää, kun silloin kun tuli tää voimakkaampi EU niin mun kavereista moni ihan matemaatikkoja ja muita fiksuja, siis kaukana musta jo totesi, että tää Eu siinä on nähtävissä akopalyptisia piirteitä ja ei Eu,LLE.

No mutta näin profetaaliselle osiolle enempi huumorilla kommentoitavaksi :)

ps, toivottavasti ei salaliittoteoreetikot lue tätä koskaan :)
Greta Thunberg saattaa olla antikristus?  :003:

Lähde

Greta Thunberg Could Be the Antichrist    https://www.youtube.com/watch?v=5FTccWsJR_k


Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #21 : 15.02.20 - klo:16:12 »
Greta Thunberg Could Be the Antichrist    https://www.youtube.com/watch?v=5FTccWsJR_k

Tuolle on helppo nauraa täällä sivistyneessä Suomessa. Yhdysvalloissa on paljon väkeä, joka ottaa tosissaan.

Poissa jannevuo1

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 40
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #22 : 18.05.20 - klo:14:00 »
Tuolle on helppo nauraa täällä sivistyneessä Suomessa. Yhdysvalloissa on paljon väkeä, joka ottaa tosissaan.
Eiköhän Greta ole paljon fiksumpi ja realistisempi kuin monet häntä pilkkaavat!

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Profetia Suomen seurakunnalle
« Vastaus #23 : 26.05.20 - klo:13:07 »
Herännäisyyden johtohahmoa Paavo Ruotsalaista kutsutaan erämaan profeetaksi. Oliko hän myös ilmestysprofeetta, kuten amerikkalainen helluntaisaarnaaja David Wilkerson oli?