Kirjoittaja Aihe: Seinäjoella... (Julkimot seuroissa)  (Luettu 3375 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Seinäjoella... (Julkimot seuroissa)
« : 20.02.07 - klo:02:45 »
Nyt yöllä oli yhden sanomalehden sivustolla tieto, että Maarit Tastula - Punainen lanka, televisio - on houkuteltu puhumaan Seinäjoelle körttiseuroihin. Ja Tastula on lupautunut. No, Seinäjoella on vuosien mittaan käväissyt usein seuroissa näitä keikkakörttiläisiä, yhden päivän heränneitä. Ei vaan. En minä tiedä, emme me tiedä. Mikä minä olen sanomaan kenestäkään mitään. Menkää seuroihin Seinäjoelle, ja ottakaa Siionin virret följyyn.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Seinäjoella... (Julkimot seuroissa)
« Vastaus #1 : 20.02.07 - klo:10:25 »
Näillä julkimoilla on se paha hyvä tapa, että ne tuobat uteliaita sanankuuloon. Vantaan edellinen kaupunginjohtaja puhui Korsossa seuroissa, mutta hän olikin Seinäjoelta kotoisin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Seinäjoella... (Julkimot seuroissa)
« Vastaus #2 : 10.07.07 - klo:18:42 »
Olen ymmärtänyt niin, että tämä Vantaan entinen päällikkö - Erkki Rantala - olisi Rannan mummalle sukua, Rannan mumma oli syntyjään Iskala, Nurmon Kourasta, ja ikänsä kaiken tässä seuraliikkeessä.

  Mutta ylipäätään tämä ajoittainen julkkishakuisuus ihmetyttää, siitäkin huolimatta, että itsekin olen tuolloin tällöin saanut jonkun juustosiivun leivän päälle olemalla höyli julkkikselle ja jutustelemalla lehtitekstiksi asti julkkiksen kanssa.