Kirjoittaja Aihe: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset  (Luettu 6736 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« : 24.11.09 - klo:15:58 »
Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
Helsinki.
Olen 40-vuotias körttitaustainen pappi, jonka intohimona on urheilu. Toimin Lontoon suomalaisen kirkon johtajana. Olen ollut pappina Lauttasaaressa ja työskennellyt opetusministeriössä muun muassa kulttuuriasiainneuvoksena.
http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset-ja-ilmiot/lauttasaari-saa-uuden-kirkkoherran

Helsingin piispaksi on valittava viisas nainen
Kirkko on sitä, miltä se näyttää. Jos sen halutaan näyttävän sellaiselta, jonka tämän päivän arvomaailmalla varustettu suomalainen ihminen voi ottaa todesta, sen johtopaikoille ei kaivata yhtään lisää harmaita herroja. Helsingin piispaksi on valittava viisas nainen. Samoin yhteen, kahteen tai kolmeen seuraavaksi avautuvaan piispanvirkaan.

http://www.kirkkojakaupunki.fi/paakirjoitus-ja-kolumnit/helsingin-piispaksi-on-valittava-viisas-nainen

Körttipappi, suoraan Lontoosta… ja hyvä johtaja…  :eusa_think:
Miltä näyttää kirkko… sekahedelmä soppa… oli sitten mies tai nainen… kunhan saisivat selväksi missä kulkee pääväylä  :102:

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #1 : 24.11.09 - klo:21:58 »


  Rintamäen Juha on tuttu miäs, tunsin hänen isänsäkin - Lapualta ja poliisi. Jos asuisin Lauttasaaressa, äänestäisin Juhaa... :039:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #2 : 25.11.09 - klo:12:08 »
Rintamäen Juha on tuttu miäs, tunsin hänen isänsäkin - Lapualta ja poliisi. Jos asuisin Lauttasaaressa, äänestäisin Juhaa..

Laru on hyvä paikka asua... meri... joka kuukauden ensinmäisinä päivinä on myös  seurat  seurakuntasalissa.
Seuraavat taitaa olla keskiviikkona 2.12. klo 19 Lauttasaaren kirkon seurakuntasalissa, Myllykallionrinne 1. :eusa_angel:

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #3 : 25.11.09 - klo:13:12 »

  Rintamäen Juha on tuttu miäs, tunsin hänen isänsäkin - Lapualta ja poliisi. Jos asuisin Lauttasaaressa, äänestäisin Juhaa... :039:

Tunnenpa minäkin Juhan ja vaimonsa erittäin hyvin. Mukava, asiansa osaava mies ja pohjaaalaanen.
Acta, non verba.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #4 : 25.11.09 - klo:16:09 »
Lastenkirkko.fi avaa joulukalenterin :111:
Esi- ja alakouluikäiselle tarkoitettu Lastenkirkko.fi avaa virtuaalisen joulukalenterin.

http://www.vantaanlauri.fi/ajankohtaista/lastenkirkko-fi-avaa-joulukalenterin

ps. Hö… K-1962 syntyneiltä  :icon_xmascool:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #5 : 25.11.09 - klo:17:32 »
Olipas kovasti ylpeäntuntuisia körttejä.:

"Olen hyvä johtaja osaan sitä ja tätä."

Pöh sellaisia ei olekkaan..
Paras johtaja on muiden palvelija ja joka myöntää, että hänestä ei ole ketään johtamaan vaan neuvvomaan.
Olisin noista ekassa linkissä olevista äänestänyt, sitä joka oli jäänyt pois listasta.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #6 : 25.11.09 - klo:17:44 »
Olipas kovasti ylpeäntuntuisia körttejä.:
http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset-ja-ilmiot/lauttasaari-saa-uuden-kirkkoherran

"Olen hyvä johtaja osaan sitä ja tätä."

Pöh sellaisia ei olekkaan..
Paras johtaja on muiden palvelija ja joka myöntää, että hänestä ei ole ketään johtamaan vaan neuvvomaan.
Olisin noista ekassa linkissä olevista äänestänyt, sitä joka oli jäänyt pois listasta.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #7 : 25.11.09 - klo:18:42 »
Minä luin esittelyt kyselyinä Miksi olet hyvä johtaja? Ehdokkaat vastasivat: Olen hyvä johtaja...
Tällätavoin ehdokkaat esiteltiin taustoineen seurakunnan lehdessä. Jos jotain moitit, moiti toimittajaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #8 : 25.11.09 - klo:19:06 »
Hissi ei nosta ylös juhlakirkossa.
Tavarahissi on toivelistalla, lausahtaa Vantaankosken seurakunnan kirkkoherra Jaakko Simojoki Myyrmäen kirkossa.

http://www.vantaansanomat.fi/Kulttuuri/Kulttuuriuutiset/Hissi-ei-nosta-ylos-juhlakirkossa

”Kylän”  isällä on toive 25 täyttävälle komistukselle...

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #9 : 25.11.09 - klo:22:26 »
... mutta hän on mummun ja paapan, äidin ja isän ynnä muiden sukulaisten ja ystävien perusteella ja rukouksien perusteella hyvä mies... hän on körttiläinen...
wilhelmi niskasen jäljillä

santtu-62

  • Vieras
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #10 : 25.11.09 - klo:22:44 »
... hyvä mies... hän on körttiläinen...
Tiedän...että hän on hyvä mies... ja sen myös että hän on körtti... olen tavannut hänet...

santtu-62

  • Vieras
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset / Jäähylle
« Vastaus #11 : 28.11.09 - klo:15:56 »
Jäähylle 28.11.2009

Benkku sanoo olevansa surullinen foorumilla olevista tapahtumista. Hän katsoo niiden olevan oire jostain, mutta ei vielä osaa sanoa, mistä.
Joten hän on siirtynyt sivuun kokoonpanostamme. Hän ilmoittaa paluustaan kokoonpanoon myöhemmin.


Noin 50-vuotias hyökkääjä ei ole onnistunut saamaan pisteitä tässä joukkueessa, vaikka oli viime vuonna paras pistemies …

"Joten … sali ja tiivis harjoittelu ovat tiedossa lähiviikkoina".
Tämän hän kertoi Pääväylän toimittajalle, hielle tuoksuvassa salissa, verisuonten pullistuessa.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #12 : 02.12.09 - klo:18:50 »
Jäähylle 28.11.2009 Joten hän on siirtynyt sivuun kokoonpanostamme. Hän ilmoittaa paluustaan kokoonpanoon myöhemmin.
"Joten … sali ja tiivis harjoittelu ovat tiedossa lähiviikkoina".
Tämän hän kertoi Pääväylän toimittajalle, hielle tuoksuvassa salissa, verisuonten pullistuessa.

Korjaus uutiseen 28.11.2009.
Harjoitus leiri olikin lyhyt, sillä kävi komennus valmennus portaalta, että "äijä" on saatava riiviin ja nopeasti. :icon_cool:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #13 : 02.12.09 - klo:18:52 »
Antaessaan saa, etsiessään löytää...

" Minä luulin, että kaikki nuo ihmiset olivat minun varassani, mutta minä olinkin heidän varassaan."

http://www.porvoonseurakunnat.fi/fi/suomalainen+seurakunta/etusivu/

Hmm. mitä minulla on annettavaa ja ovatko nuo ihmiset ”vuoteissaan”… minun varassa… vai olenko minä heidän varassaan… me tarvitsemme toisiamme… vaikka se on niin ironnista.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Pääväylä – ajankohtaiset uutiset
« Vastaus #14 : 10.12.09 - klo:21:53 »
— Meikäläisen keekoilu julkisuudessa ärsyttää joskus itseänikin. Se, mikä toimii Hynysen elämässä, ei toimi Jounin arjessa.
— Välillä mietin, mikseivät nuo persoonat voisi olla yhtä, mutta olisihan se piinaavan tylsää kaikille, jos olisin esiintyjänä oma
asiallinen itseni. On kivaa lähteä keikoille ja jättää aivot narikkaan, Jouni nauraa ennen Kotiteollisuuden keikkaa Keravalla.

http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2009/2009-12-10/teemat/Mies-katosi-Eedenista-itaan

Minulla on henkilökohtaisesti sama ongelma kuin Hynysellä.  Se, mikä toimii Benkun elämässä, ei toimi Bengtin arjessa.
 :icon_cool: