Kirjoittaja Aihe: Elinikä-testi  (Luettu 34182 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Elinikä-testi
« Vastaus #30 : 18.08.11 - klo:11:32 »
Yllättävää: yleisestä raihnaudestani huolimatta sinnittelisin 85-vuotiaaksi! Ehtisin olla eläkkeelläkin parikymmentä vuotta, mikäli eläkkeitä silloin vielä maksetaan. 
Mutta mitäs se tarkoittaa, että 60% varmuudella elän 83-vuotiaaksi? Hm, todennäköisyydet ovat vain todennäköisyyksiä. Taidan sittenkin todellisuudessa kupsahtaa jo aiemmin. 

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Elinikä-testi
« Vastaus #31 : 18.08.11 - klo:16:05 »
Noo, mulla oli prosentin mahdollisuus elää yli 75 vuotiaaksi
Meinas lähtöö 65 vuotiaana, kumpa oliskin totta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Elinikä-testi
« Vastaus #32 : 20.08.11 - klo:09:37 »
Olipas jännnä homma, ruksasin kokeeksi kaikki huonoimmat mahdolliset vaihtoehdot ja silti eläis 61-vuotiaaksi.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Elinikä-testi
« Vastaus #33 : 20.08.11 - klo:19:15 »
Olipas jännnä homma, ruksasin kokeeksi kaikki huonoimmat mahdolliset vaihtoehdot ja silti eläis 61-vuotiaaksi.

Huonoimmat vaihtoehdot kenen mukaan? (Varmaankin testin tekijöiden.) Minusta paras vaihtoehto voi joskus olla se täysin päinvastainen, kuin mitä meille kerrotaan ja totena väitetään.

Parempi herätä (!!!) myöhään kuin ei ikinä.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Elinikä-testi
« Vastaus #34 : 04.12.11 - klo:15:33 »
Höh, vain 79 vuotta... Kyllä minä pitempäänkin täällä viihtyisin. Isovanhemmistanikin puolet selvisi yhdeksänkympin paremmalle puolelle.

Olen laihtunut vuoden aikana aika lailla, mutta verenpaine se edelleen on vähän koholla. Epäterveellisin elämäntapani lienee ystävien puute, ja voisi tuota liikuntaakin lisätä. Muuta ei sitten oikein olekaan tehtävissä. -Jaa niin rahaa voisi koettaa tehdä, varakkaat elävät vanhemmiksi ja ero köyhiin sen kuin kasvaa.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.