Kirjoittaja Aihe: Yhdestoista urputusketju  (Luettu 35653 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #45 : 05.11.10 - klo:08:09 »
>:( Sairas kuin mikä. Vihainen.  >:(

 >:(  Sairas kuin mikä. Todella vihainen  >:( >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #46 : 05.11.10 - klo:08:24 »
 >:(  Varsin harvoin on niin sairas ettei jaksa mennä lääkäriin...  >:( >:( >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #47 : 05.11.10 - klo:17:09 »
Käsittämätön kaaos täällä. Kuka ihme meillä sekottaa paikat kun, minähän olen niin ylen siisti ihminen?  Ja kuka on tulostellut taas noita ihmeellisiä paperipinkkoja`? Niitä ajeletii joka paikassa. Ja kuka on syönyt jäätelöä olohuoneessa ja pudotellut matolle jotain erittäin hämmästyttäviä hillotahroja?  Saisi siivota kun sotkeekin  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22034
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #48 : 05.11.10 - klo:18:48 »
Käsittämätön kaaos täällä. Kuka ihme meillä sekottaa paikat kun, minähän olen niin ylen siisti ihminen?  Ja kuka on tulostellut taas noita ihmeellisiä paperipinkkoja`? Niitä ajeletii joka paikassa. Ja kuka on syönyt jäätelöä olohuoneessa ja pudotellut matolle jotain erittäin hämmästyttäviä hillotahroja?  Saisi siivota kun sotkeekin  >:(

Turha leikkiä tietämätöntä, kyllähän me jo  :026: tavat tunnemme!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #49 : 06.11.10 - klo:00:54 »
Turha leikkiä tietämätöntä, kyllähän me jo  :026: tavat tunnemme!
Sitä  :026: en pysty kieltämään, Leena se kyllä kaaostaa kirjahyllyään ja rähjää suotta kun mitään ei löydy... Teokseni ovat taas hujanhajan vaikka ne jo tässä asuivat siististi kahdella hyllyllä... missä majailla kysyn vaan... Sitäpaitsi kummituskin tarvitsee jokapäiväisen jäätelönsä... kyllästyin vankilan sapuskoihin...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #50 : 11.11.10 - klo:14:33 »
 >:( >:( >:( >:( >:(   Kun näytin selviytyneen keuhkokuumeesta tai mikä hän oli tämä jälkimmäinen sairaus oli aamulla kohtausoirepäivä.  Piti olla työpäivä. Hyvin ihmeellistä haparointia jälleen, kaksoiskuvia ja pakkouni. Kyllä taisi olla niin että työt on tehty.  Täytyy vain sopeutua ajatukseen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33710
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #51 : 15.11.10 - klo:13:40 »
Harmittaa kun en voi huomena, viimeisenä virallisena rokotuspäivänä saada influenssarokotusta. Se olisi tosi tarpeeseen.

 Syön viikon loppuun asti kortisoonikuuria. Trion terveyskioskissa saisi vielä 23.11, mutta kukaan Lahden Terveyskeskuksessa eikä Päijät-Neuvossa tiennyt kuinka kauan rokotetta sen jälkeen saa ja mistä.
 Sairaanhoitajat eivät osanneet vastata kysymykseeni millaisessa kunnossa potilaan on oltava kun rokotus voidaan antaa.

Tiedän että kuumeista ei rokoteta. Minä olenkin alilämpöinen. Kuinka monta päivää kortisonikuurin loputtua? Ei tietoa.

Lääkäri on pyytänyt varaamaan ajan lääkekontrolliin. Olen kuukauden ajan yrittänyt. Ei aikoja.
Olen itse puolittanut verenpainelääkityksen kun paine on alkanut mennä liian alas ja pulssi on alle 60.

Aiemmin on Terveyskeskus palvellut kohtalaisen hyvin, mutta nyt huononemistaan huononee.

Sairaana on helppo urputtaa.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33710
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #52 : 15.11.10 - klo:15:03 »
Vähän helpottaa kun keksin "kiertotien". Sain oman diabeteshoitajani langan päähän. Selitin tilanteeni.
Hän laittoi kaikki muut tarvittavat labrakokeet paitsi sydänfilmin, varasi ajan lääkekontrolliin kanssaan ja antaa influenssapiikin.

Ja sain vielä puhelinhymyt päälle.    :056:

Enää ei urpututa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #53 : 15.11.10 - klo:18:09 »
Hyvä Riitta-mummi, alat oppia kuinka terveydenhuollossa saa itsensa hoidettua :023:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33710
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #54 : 15.11.10 - klo:18:57 »
Kiva kun vanhakin vielä oppii!
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #55 : 15.11.10 - klo:22:58 »
Parane nyt!  Leena   >:( ei nyt taas ymmärrä näitä hyvin ihmeellisiä tapauksia. Ei pääse ja päsee sivustolle tai ei pois eikä voi vastata yksityisviesteihin... tämä kone kans tarvitsisi jokun piikin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #56 : 16.11.10 - klo:19:36 »
Minun ei vieläkään lähde yksityisposti. Penalle ja Riitta-mummille oliosi isovaarilta terveisiä. Jatkuu aavesivustolla kun saan Hannekselle neuvottua nämä laitteet.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33710
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #57 : 16.11.10 - klo:19:39 »
Olen ymmärtänyt. Meillä on samat vaivat.  Neidin nimi oli kai sittenkin Maija-Leena.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #58 : 27.11.10 - klo:21:13 »
Lainaus
Olet voittanut!
 
Sähköpostiosoitteesi on voittanut 850,000,00 Euro (Kahdeksan viisikymmentä thaosand euroa) miljoonaa euroa, online arvonnat ohjelma järjestetään 26-11-2010 Alankomaat. Ota yhteyttä Mr.Frank Smith, teidän vaatimus ja eteenpäin alla voittanut tiedot hänelle
 
Omat nimet:
Puhelimessa:
Sinun Kansalaisuus:
Lipun numero:
Ref numero:
Eränumero:
Palkinto numero:
 
STAATSLOTERIJ EMAIL EDISTÄMINEN.
Puh: 0031-682-079-999
Vastaa tähän E-mail: staatspromo2008@aim.com
 
On tärkeää huomata, että palkinto tiedot julkaistiin 27-11-2010 seuraavat tiedot liitetään siihen. Alla voittosi Informationin Viite Num: 33/56/21/87/45, palkinto Num: 76/20/11/58/28, Erä Num: 44/40/608, Lippupalvelu Num: 23/26/48/59 / 24, Huomaa, että voimassaoloaika voittaa on 21 työpäivää. Jääminen mennessa kirjoituksesi on pätemätön.
 
Kiitos,
Rouva Sanderine Nathan
Operations Manager.
CopyrightŠ2010 Alankomaat National Lottery Inc.

Kertokaa hyvät ihmiset miksi näitä olet voittanut-kirjeitä lähetetään sähköpostiini
milloin Espanjasta, milloin Hollannista ja ties mistä????

Jotain hyötyä näistä lähettäjille on pakko olla, mitä???

Enkä usko sekuntiakaan, että siellä jossain odottaisi minulle miljoonia  :023:
Herra armahda.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16860
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #59 : 27.11.10 - klo:21:20 »
Vitsi piilee, siinä että sinua hölmömpiä löytyy runsaasti, jotka ainakin uteliasuuttaan käyvät kurkkaamassa ja samassa koneelle sujahtaa haittaohjelma. Sitten se haittaohjelma ottaa yhteyttä isäntään, etkä vieläkään tiedä mitään. Isännältä imettyjen ohjelmanpätkien ja ohjeiden mukaan koneesi ryhtyy lähettämään mainoksia ja uusia haittaohjelmia viattomille, etkä vieläkään tiedä mitään ennenkuin viranomaiset sulkevat koneesi. Sen pituinen se.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi