Kirjoittaja Aihe: Musiikkityylit <3  (Luettu 80214 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Musiikkityylit <3
« Vastaus #75 : 09.11.05 - klo:02:25 »
no tervehdys kaikki.
  Olen ihan noviisi täällä kun viimeinkin löysin tän körttihomman. Mutsi on aina ollutkin körtti olevinaan vaikka mun mielestä se on enämpi joku hihhuli, mutta joka tapauksessa itse koen körttiläisyyden omakseni, omana valintanani.
 
  Siinäpä pohjustusta hieman minulle uutena tyyppinä.

  Tähän ketjuun ajattelin mainita että itse tykkään kovin mm. Black Sabbathin, Led Zeppelinin ja esim vanhan Iron Maidenin musiikista. Nämä nyt kuitenkin vain sellaisina kärjisteinä, yleisesti diggailen lähinnä 60-lukuista hippeilyä.
 Eli oliko mun viestilläni joku tarkoitus? Tuskinpa muuta kuin etttä olen tunkeutunut porukkaan mukaan.


  Mikko
Hähä!

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Musiikkityylit <3
« Vastaus #76 : 09.11.05 - klo:03:39 »
^ Teretulemast vaan!

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #77 : 09.11.05 - klo:07:26 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
tarkoitus oli vaan tehdä selväksi ettei kitara oo mun mielestäni henki ja elämä. ja ettei se johdu siitä ettenkö tietäisi mitä kitaran soittaminen on. se on hauskaa, myönnetään, mutta ei sentään noin ihmeellistä.


Kaikkihan me koemme asiat eri tavalla. Yhdelle kitaransoitto on maaiman tärkein asia, toiselle japanilainen musiikki. Mulle on tosi tärkeää saada soittaa orkesterissa, ja se on mulle oikeasti tosi ihmeellinen ja hieno asia! Ei kande vähätellä toiselle tärkeää asiaa koskaan.


*tuijotus* en ole mielestäni koskaan sanonu että japanilainen musiikki olisi maailman tärkein asia. älä vääristele mielipiteitäni. ja unohtakaa jo pliis tuo "eevi ihkuttaa japania" asenne - mä en ihkuta yhtään mitään enkä pidä mistään sen takia että se olisi japanilaista. tykkään mistä tykkään ja se että lempimusiikkini sattuu tulemaan pääasiassa japanista on puhdas sattuma. enkä todellakaan vähättele muille tärkeitä asioita. oli kitara mullekkin tärkee asia joskus vuonna perunamuusi.
-tottelematon ja paha-

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Musiikkityylit <3
« Vastaus #78 : 09.11.05 - klo:14:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Mikko"
Eli oliko mun viestilläni joku tarkoitus? Tuskinpa muuta kuin etttä olen tunkeutunut porukkaan mukaan.


  Mikko

Yy kaa koo nee vii kuu sei kasi ysi... joo, sää oot jo yheksäs Mikko. Mun veli on Mikko, mun kahen kaverin poikakaverit on Mikkoja, Piccie-chanin Mikolla on 2 Mikko-nimistä kaveria, sitte on Kälviän Mikko ja ja ja...

Kaikki on Mikkoja.

Hauska tutustua, muuten :lol: ja tervetuloa =D>
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkityylit <3
« Vastaus #79 : 09.11.05 - klo:16:59 »
muuten annojakin on aika kivasti... mä tunnen jo vaikka kuinka monta niitä on tällähetkellä oottakaas... 15 annaa!!! plus minä-...
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #80 : 09.11.05 - klo:17:53 »
no minäpä tunnen kokonaista KAKSI annareetta eveliinaa että repikääs siitä^^ mutta eikö tää oo vähän offtopic...
-tottelematon ja paha-

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Musiikkityylit <3
« Vastaus #81 : 09.11.05 - klo:17:55 »
^ On.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #82 : 09.11.05 - klo:17:59 »
sitäpä minäki^^^ <----mutantti (joo tiiän oon vitsikäs)
-tottelematon ja paha-

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkityylit <3
« Vastaus #83 : 09.11.05 - klo:18:47 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
*tuijotus* en ole mielestäni koskaan sanonu että japanilainen musiikki olisi maailman tärkein asia. älä vääristele mielipiteitäni. ja unohtakaa jo pliis tuo "eevi ihkuttaa japania" asenne - mä en ihkuta yhtään mitään enkä pidä mistään sen takia että se olisi japanilaista. tykkään mistä tykkään ja se että lempimusiikkini sattuu tulemaan pääasiassa japanista on puhdas sattuma. enkä todellakaan vähättele muille tärkeitä asioita. oli kitara mullekkin tärkee asia joskus vuonna perunamuusi.


Itse pitäisin (foorumissa esitettyjen lausuntojen perusteella) varsin oikeutettuna Annan veikkausta, että oma suhteesi j-musiikkiin olisi jotenkin samankaltainen ahaa!:n kitarasuhteen kanssa.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #84 : 09.11.05 - klo:19:06 »
väärinkäsityksiä syntyy.
-tottelematon ja paha-

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Musiikkityylit <3
« Vastaus #85 : 09.11.05 - klo:22:26 »
No, Mikko on miehen nimi....

Mikko
Hähä!

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #86 : 09.11.05 - klo:22:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
*tuijotus* en ole mielestäni koskaan sanonu että japanilainen musiikki olisi maailman tärkein asia. älä vääristele mielipiteitäni.


Et varmaankaan ole sanonut suoraan, mutta varsin laajasti olet sitä ympäri foorumia hehkuttanut, kuinka sinulle on monet asiat tosi tärkeitä. Tästä japanilainen musiikki yksi esimerkki. Ei kenenkään mielipiteitä kukaan ole vääristämässä, eikä näitä kommentteja kannata ottaa niin henkilökohtaisesti. Sen vuoksi puhuinkin yleisellä tasolla, eli yksi tykkää kitarasta, toinen japanilaisesta musiikista, kolmas orkesterisoitosta. En sanonut, että Eevi tykkää. Kaikki tämän päätelmän voivat tässä kontekstissa tehdä, mutta ei sen ole tarkoitus mitään vääristää, itsehän olet avoimesti asiasta puhunut.

Poissa joonasv

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 41
hep
« Vastaus #87 : 10.11.05 - klo:00:43 »
Ihan vain kiinnostuneesti kyselen An-na, että missä orkesterissa soitat?...(Täällä ilmenee niin vähän muita klassisen musiikin parissa puuhavia, että täytyy heti ruveta vainoamaan=)

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #88 : 10.11.05 - klo:15:38 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"


. Tästä japanilainen musiikki yksi esimerkki..


huono esmierkki. japanilaista musiikkia on muukin kuin j-rock.
-tottelematon ja paha-

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkityylit <3
« Vastaus #89 : 10.11.05 - klo:17:45 »
hei rakas kulta pieni suuri eevi omine ihanine mielipiteinesi ja kullan arvoisella tajullasi, anna olla jo! =) sinun privatenasi käsken sinua lopettamaan X) tai muuten.. muuten voi tulla jotain mistä ET tykkäisi noiin paljon!! :twisted:

hei, mä omistan muuten NYT kitaran!! jee.. pitää kyllä vähän fixailla sitä.. ja hei jos ihmisiltä tulee kivoja ideaa pursuvia lausahduksia tmv. esim. look at me, you should look like me, I´m the true "man " here.. (lausahdus on niinkuin silleen tarkoitettu että kitara "sanoisi" sen itsestään)
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop