Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 113416 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sieni2

  • körtti (111)
  • Viestejä: 111
    • http://www.nurmonraketti.pas2.org
Unet
« Vastaus #120 : 26.01.06 - klo:20:36 »
Olen nähnyt niin omituisia unia varmaan viitenä viime yönä että niistä en kehtaa edes kertoa mitään mitä muistaisin.. mutta ihan hauskoja ne kai on ollut   :)
peace and lööv

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #121 : 27.01.06 - klo:15:39 »
mä näin unta josta en muista muuta kuin että tapasin Rukin ja sillä oli punainen kokoonommeltu silinterihattu (siis älä, mistä se oikeen tuli) mutta siinä unessa se oli piirretty Ruki eikä sitä ollu väritetty mutta mä TIESIN että se hattu olisi ollut punainen.... :-s  ja paljon muutaki siinä tapahtui mutten muista muuta >.<
-tottelematon ja paha-

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #122 : 27.01.06 - klo:18:31 »
viimeisiä hämäriä unia olen nähnyt ihan sika mihin liittyy paljon huonoja muistoja ja painajaisia.. ja väsyttää ihan pirusti
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #123 : 27.01.06 - klo:18:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
mä näin unta että kävelin aamukuudelta san fransiscon satamassa ja olin matkalla (vangiksi) vankilaan joka oli saarella meren keskellä ja kävelin ihan rauhallisesti ja katselin lintuja ja nautin tuulesta kasvoillani ja yhtäkkiä kuulin ko joku huus mulle että: montako donitsia tarvitset?? ja mä katoin siihen suuntaan ja siinä oli semmoinen kumma masiina jossa oli joku ihme laatikko josta lähti liukuhihna millä tuli donitseja koko ajan ja liukuhihnan päässä ne tippui koriin, ja siinä vieressä oli oli haruno sakuran (tietämättömille tiedoksi se on yks henkilö naruto-mangasta) näköinen tyyppi joka näytti siltä kuin se olisi just syöny mun tekemää jauhelihakastiketta ja katsoi mua pahasti ja huusi uudestaan että MONTAKO DONITSIA KAIPAAT??? ja mä olin että wtf ja sitten se loppui. ja ai nii ernie oli mun kanssa mutta se ei ollu menossa vankilaan. ja ernie on mun ystävä ketä kaikki muut ei nää. jotkut kutsuisi sitä mielikuvitusystäväksi mutta mä tiedän paremmin ja tiedän että se on oikeasti olemassa.


ettei vaan eeviseni olisi ollut vaihtari vuodesta kysymys?? jos näet enne unia??XDD
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #124 : 27.01.06 - klo:18:39 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
Mä näin unta että olin samurai. En ehtinyt tehdä paljon mitään ennen kuin heräsin. Minulla oli kaksi miekkaa, ja mustat hiukset. Ja olin todella SANKARILLINEN. Seisoin kukkulalla ja katselin kaukaisuuteen tosi uljas ilme naamalla. Eikä siitä puvusta olis Erkkikään osannu päätellä että olin samurai, näytin enemmän joltai itämaiselta munkilta. Mutta mä tiedän että olin samurai ja Suuri Sankari.

mikäs se uni oli johon me kaikki hienot ihmiset liityttiin joskus tässä vähän aika sitten kun puhuit siitä??
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #125 : 27.01.06 - klo:22:44 »
ei kun se oli piirustus mihin laitoin eri unissa näkemiäni tyyppejä. se uni missä sää olit niin siinä oli vaan sä ja mä ja sulla oli Myv tukka.
-tottelematon ja paha-

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #126 : 28.01.06 - klo:12:53 »
Mää heräsin tänä aamuna ekan kerran seittemältä mutta nukahin uuestaan ja ko taas heräsin olin ihan varma että on sunnuntai :-k
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Maisa

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Unet
« Vastaus #127 : 29.01.06 - klo:18:22 »
Huoh, lähiaikoina on tullut koettua niin ouuutoja unia. huh.

Mutta tosiaan, "suosittelen" "lämpimästi" unikirjaa, jossa tulkitaan unia freudilaiseen tapaan. :D kaikki unet viittaa seksiin, appelsiini kuvastaa naisen pakaroita ja rintoja, violetti on lesbojen väri ja polkupyörä kuvastaa seksiä.. "loistavaa" iltalukemista.
Nuotin vieressä on aina tilaa!

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Unet
« Vastaus #128 : 29.01.06 - klo:18:30 »
Onkos täällä muuten kellään kokemuksia selväunista (lucid dream: www.hoyhensaaret.tk )? Muinoin muuan sivaritoveri kertoi ilmiöstä ja väitti itsekin kokeneensa sellaisen. Kuulostaa jotenkin pelottavalta, vaikka asiantuntijat väittävät, että kyse on tyystin luonnollisesta ilmiöstä.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #129 : 29.01.06 - klo:19:26 »
Tee-se-itse-unet. Hittolainen kun tahtoisin niitä nähdä :)
Niin ja Maisa. Freudilainen unikirja on ihana.. Siitä kun 12-vuotiaana rupesi unia tulkitsemaan  :roll:
Itse tuli todettua, ettei minusta ole enneunia näkemään. Näin unta, että Scarlet Knight voittaisi Prix d'Ameriquen, mutta ei.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #130 : 29.01.06 - klo:21:39 »
Vouuu ennenunet ne vasta olisikin! Musta tulee samurai joka ei osaa pukeutua kuten samurai ja käyttää vääränlaisia miekkoja, mä joudun San Fransiscoon vankilaan meren keskelle hämärän sarjakuvahahmon tukehdutettua mut donitsilla, meijän koululaiset tappaa annan, *buhuhuhuhuuu* mun serkuista tulee pizzakuskeja ja mä pääsen Tanskaan ostaan sipsejä ja suklaata kolmella eurolla, sekoan rahanvaihdossa ja eksyn kotimatkalla koska Tanskassa on niin hirveesti alikulkuja ja juoppoja ja loppujen lopuksi iso huohottava huuhkaja tulee ja tappaa mut!
-tottelematon ja paha-

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #131 : 29.01.06 - klo:21:55 »
Mää näin unta että Sauli Niinistö on hyvä tyyppi ja äänestin sitte sitä ko meillä oli äänestys historiantunnilla. Mutta hyvä silti että tarja voitti.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Unet
« Vastaus #132 : 30.01.06 - klo:14:44 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Onkos täällä muuten kellään kokemuksia selväunista (lucid dream: www.hoyhensaaret.tk )? Muinoin muuan sivaritoveri kertoi ilmiöstä ja väitti itsekin kokeneensa sellaisen. Kuulostaa jotenkin pelottavalta, vaikka asiantuntijat väittävät, että kyse on tyystin luonnollisesta ilmiöstä.

Mä en nyt tiedä kuinka oudosta ilmiöstä pitäisi olla kyse, mutta joskus mulla on kyllä unen "juoni"on mennyt johonkin suuntaan ja sitten olenkin yhtäkkiä tuumannut et hei, eihän se noin voi mennä ja unen juoni onkin muuttunut. No ehkä silloin on jossakin (kuten Jyrä laulaa)"välillä unen ja todellisuuden", sillä voihan sitä itsekseen keksiä mielessäänkin tarinoita ja nukahtaa, eli koska nyt on missäkin "tajunnan tasossa" :roll:
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Unet
« Vastaus #133 : 30.01.06 - klo:17:26 »
Joo, kyllä itselläkin on kokemusta siitä, että unen juoni menee niin kuin itse ajattelee, tai että osaa "ennustaa" omassa unessaan. Tuolta sivarikaverilta ymmärsin, että kyse on kuitenkin koko laajuudessaan jotenki kokonaisvaltaisemmasta ilmiöstä. Hän kertoi "heränneensä" kotinsa lattialta pystymättä liikuttamaan jalkojaan. Sitten hän oli ryöminyt ulos ja lähtenyt lentämään. Myös sellaiset "säännöt" kuten toimimattomat valot eivät kuulosta ihan normaalilta unitoiminnalta.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Unet
« Vastaus #134 : 30.01.06 - klo:20:39 »
joo se on aika metka ilmiö ja kuulemma aika helposti itsekin toteutettavissa, niitä on semmosia harjoituksia jotka kuulemma valmentaa, en tiedä kyllä että toimivatko mutta väittävät.

ja kaikenlaisia muitakin juttuja outoja ja keskusteltuja, vaikka että lentämisunia on kai tosi moni kokenut ja niihin vielä kun lucid-uni päälle niin olis aika metkaa.

unihalvaus sensijaan ei ole kovin kiva juttu, käytännössä tarkoittaa sitä että herää äkisti ja tuntuu kun ei saisi liikutettua mitään osaa kehostaan ja on kuin halvaantunut. pari kertaa minulle käynyt niitä, tajunta herää ennen lihaksia. ei tunnu mukavalta ja kun yleensä vielä minulla ainakin käynyt jonkun painajaisen jälkeen.

ja unissa kun on paniikki ja yrittää juosta niin jalat ei liikukaan. kuten pari yötä sitten näin unta että tipuin johonkin lentohiekkaojaan tavallaan enkä päässyt sieltä ylös kun jalat ei toiminut, joku sitten tuli kiskomaan.

tosi hassuja unia olen nähnyt viime öinä, hirmuisesti muuten körtti-ihmisiä ollut niissä :P

on ne unet kivoja <3
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"