Kirjoittaja Aihe: Foorumin tila  (Luettu 19496 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #60 : 12.11.20 - klo:16:32 »
Älä viitsi kuunnella minua kuin pieni poika. En halua ruveta isäksesi.

Vastauksenne  on juuri sellainen kuin Teiltä voi odottaa.

Ei mitään uutta auringon alla.

Voisitteko joskus pohtia että jos laskeutuisi hieman alas portaikossa... taitaa kumminkin turha odottaa että näin tapahtuisi.

Terv. Bengt  :icon_cool:

ps. Teillä ja nimimerkillä luterilaisella ei ole sittenkään  suurta eroa.
      Niin itsekeskeisiä kuin olla voi, kaiken tietäviä.... jopa hieman narsistisia piirteitä.
« Viimeksi muokattu: 12.11.20 - klo:16:38 kirjoittanut Bengt Sandberg »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33777
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #61 : 12.11.20 - klo:16:50 »
Minusta tuntuu että riitamme johtuvat ymmärtämisen, ja etenkin älykkäiden kommenttien, ymmärtämättömyydestä.

Ja älykkyys on täällä taidettu kokea kateutta aiheuttavaksi ominaiduudeksi. :017:

Nyt , käyttäkää järkeä ennenkuin kirjoitatte mitä sattuu.   :018:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #62 : 12.11.20 - klo:17:04 »
Ehkä, ehkä ei, en halua kommentoida sen syvällisemmin.

Minusta ei kannattaisi  tässäkään asiassa heiluttaa hyvyyden lippua.
Meissä ihmisissä kun on pahuus niin syvällä , että vaikka tekisi kuinka hyvää sillä ei hämätä Herraa.

Puhut vähän ristiin, jos sanoituksella ei ole suurta merkitystä musiikissa, niin miksi olet alkanut kääntämään Siionin virsiä?

Sanoituksella on todellakin suuri merkitys, esimerkkinä rap-musiikissa jossa sanat esittävät todellakin suurta osaa ja varsinkin nuorille.

Kuullut muusikoiden ja tutkijoiden sanovan, mielenkiintoista, olisi mukava tietää ketkä.

Otetaan vielä yksi esimerkki musiikissa sanojen merkityksestä.

Eli esimerkkinä maailmankuulu  Bruce Frederick Joseph Springsteen.

Väitän että ilman hyviä ja koskettavia sanoituksia hän ei olisi niin tunnettu muusikko.

Terv. Bengt  :icon_cool:

Sanoin, että mielestäni musiikilla on merkitystä. Sanoin, että olen kuullut muusikoitten ja tutkijoitten painottavan sitä. Sanoin, että ehkä painottavat liikaa, koska se on niitten ala. En sanonut, ettei sanoituksella ollut merkitystä.  Olin myös kohtelias. Yritä olla sinäkin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #63 : 12.11.20 - klo:17:05 »
Minusta tuntuu että riitamme johtuvat ymmärtämisen, ja etenkin älykkäiden kommenttien, ymmärtämättömyydestä.

Ja älykkyys on täällä taidettu kokea kateutta aiheuttavaksi ominaiduudeksi. :017:

Nyt , käyttäkää järkeä ennenkuin kirjoitatte mitä sattuu.   :018:

Nyt ei kyllä ole kysymys mistään älykkyydestä vaan siitä miten niitä vuorovaikutus taitoja käytetään.

Toiseksi omalta kohdaltani olen jo Teillekin Riitta-mummi todennut ,minä en todellakaan ole kateellinen päinvastoin.

Se  kuka käyttää mitäkin kun kirjoittaa se on valitettavasti vain hyväksyttävä.

Olisi hyvä muistaa että vaikka olettekin ikäihminen, niin mummi rooli foorumilla ei sovi Teille eikä se ole koskaan sopinutkaan... lipeävää.

Että minä voin pahoin.

Terv. Bengt  :icon_cool:

ps. Te ette ole nähnytkään vielä miten minä riitelen  ja onneksi minulla loppuu aika Teidän kanssa.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #64 : 12.11.20 - klo:17:25 »
Nyt ei kyllä ole kysymys mistään älykkyydestä vaan siitä miten niitä vuorovaikutus taitoja käytetään.

Toiseksi omalta kohdaltani olen jo Teillekin Riitta-mummi todennut ,minä en todellakaan ole kateellinen päinvastoin.

Se  kuka käyttää mitäkin kun kirjoittaa se on valitettavasti vain hyväksyttävä.

Olisi hyvä muistaa että vaikka olettekin ikäihminen, niin mummi rooli foorumilla ei sovi Teille eikä se ole koskaan sopinutkaan... lipeävää.

Että minä voin pahoin.

Terv. Bengt  :icon_cool:

ps. Te ette ole nähnytkään vielä miten minä riitelen  ja onneksi minulla loppuu aika Teidän kanssa.

Tällä palstalla ei ole soveliasta arvostella ihmisiä, niiden käyttämänimiä jos ei ole todellinen syy, tai huomauttaa miten ikäihmiset ovat ikäviä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #65 : 12.11.20 - klo:17:32 »

Puhut vähän ristiin, jos sanoituksella ei ole suurta merkitystä musiikissa, niin miksi olet alkanut kääntämään Siionin virsiä?
Terv. Bengt  :icon_cool:

Niin, Siionin virsien kääntäminen olikin virhe, tai ainakin oli virhe väläyttää niitä julkisesti.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #66 : 12.11.20 - klo:17:42 »
Tällä palstalla ei ole soveliasta arvostella ihmisiä, niiden käyttämänimiä jos ei ole todellinen syy, tai huomauttaa miten ikäihmiset ovat ikäviä.

Minusta voi arvostella ihmisiä silloin kun he itse sortuvat arvostelemaan .

Viestini / viestit ovat ilmeisesti hieman loukanneet Teitä, pahoittelen.

Toiseksi minulla ei myöskään ole / ollut tarkoitus ikäihmisiä loukata jo sen puolesta että ammattini on ollut palvella ikäihmisiä, he eivät ole ikäviä., vaan ansaitsevat suuren kunnioituksen.

Ette minusta ymmärtänyt viestini sisältö, mutta en rupee  viestiä sen enemmän avaamaan.

Ilmapiiri on nyt hieman tulehtunut foorumilla.

Ehkä Meidän jokaisen on hyvä vähän rauhoittua.

Itse toivon että tämä olisi viimeinen viesti foorumille.

Terv . Bengt  :icon_cool:
 

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #67 : 12.11.20 - klo:17:43 »
ps. Teillä ja nimimerkillä luterilaisella ei ole sittenkään  suurta eroa.
      Niin itsekeskeisiä kuin olla voi, kaiken tietäviä.... jopa hieman narsistisia piirteitä.

Tällainen henkilöarvostelu ei saisi olla täällä meidän luettavaksi.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #68 : 12.11.20 - klo:18:00 »
Vastauksenne  on juuri sellainen kuin Teiltä voi odottaa.

Ei mitään uutta auringon alla.

Voisitteko joskus pohtia että jos laskeutuisi hieman alas portaikossa... taitaa kumminkin turha odottaa että näin tapahtuisi.

Terv. Bengt  :icon_cool:

ps. Teillä ja nimimerkillä luterilaisella ei ole sittenkään  suurta eroa.
      Niin itsekeskeisiä kuin olla voi, kaiken tietäviä.... jopa hieman narsistisia piirteitä.



Tällainen henkilöarvostelu ei saisi olla täällä meidän luettavaksi.

Himputti Teidän kanssa.

Minusta näitä kahta herraa voi nyt joku arvostella ja nyt itse päätin tehdä sen.  Kun lukee heidän viestejä ja kuinka paljon niissä on sitä itsekeskeisyyttä ... narsismisia piirteitä.

Minä pysyn sanojeni takana.

Hyvä  Thomas McElwain älkää pyrkikö luomaan tai uskomaan  körttifoorumista  hyvyyden kodiksi.

Ei se onnistu, pahuus on Meidän veressä,ainakin minun, mutta onneksi Hän tietää sen.

Olisi ehkä hyvä lukea körttifoorumin historiaa, siellä vasta "sodankäyntiä" löytyy nimimerkkien välillä, suosittelen.

Mutta täytyy mennä suihkuun ja sitten PUB:n.

Voimia ja terveyttä Teille.

Toiv. Bengt  :icon_cool:

ps. joskus eteen tulevat asiat satuttavat.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #69 : 12.11.20 - klo:18:22 »

Ei se onnistu, pahuus on Meidän veressä,ainakin minun, mutta onneksi Hän tietää sen.

ps. joskus eteen tulevat asiat satuttavat.

Perisynti ei estä ihmisiä olemasta kohteliaita, joten on realistista pyrkiä siihen. On myös käytännössä hyvä periaate yrittää olla satuttamasta toisia. Sellainen julkinen fasaadi, olipa ihminen vaikka kuinka paha, helpottaa kanssakäymisen.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33777
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #70 : 12.11.20 - klo:18:34 »
Bengt !

 Tiedän kyllä itsekin etten ole mummo-tyyppinen mummo. Mutta mummi olen ollut vuodesta 1985 ja minua kutsutaan mummiksi, joten otin helposti nimimerkiksi Riitta-mummi.

Pitäisikö minunkin vaihtaa usein nimimerkkiä kuten sinä olet tehnyt ?

Olet sanonut foorumilla jo vuosia sitten, että kaikista kirjoittajista inhoatja mitä ilmeisimmin vihaat minua.  Kerro miksi.

Kun itse kirjoitin karjalaisenkyöstille mikä ärsyttää hänen kirjoittamisessaan, niin
' aloitimme puhtaalta pöydältä'.

Sitä samaa olen toivonut useaan otteeseen kanssasi, haluaisin olla ystävä, mutta sitä sinä et tunnu sallivan.

Jos olet Kristuksen oma, vaikkakin paha niinkuin sanot, annan taas kaikki loukkaukset anteeksi.
Herra Jeesus sinua auttakoon !

Riitta-mummi   :eusa_pray: :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22068
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #71 : 12.11.20 - klo:19:20 »
Voisitteko joskus pohtia että jos laskeutuisi hieman alas portaikossa... taitaa kumminkin turha odottaa että näin tapahtuisi.

Onko tuota portaikkoa olemassakaan? Jos on, mikä estää sinua nousemasta niitä pitkin samalle tasolle muiden kanssa? En usko, että odotus on turhaa, vaikka odotus kestäisi kauankin.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #72 : 12.11.20 - klo:19:21 »
Pitäisikö minunkin vaihtaa usein nimimerkkiä kuten sinä olet tehnyt?

Se voisi ehkä olla paikallaan, miten olisi vaikka Riitta. Nimimerkin vaihtamiseen Teillä on mahdollisuus, onhan sitä tehnyt Teidän ystävä PekkaV ja varmasti joku muukin foorumin historia aikana.

Olet sanonut foorumilla jo vuosia sitten, että kaikista kirjoittajista inhoatja mitä ilmeisimmin vihaat minua.  Kerro miksi.

On väärä että kuvittelet että vihaan Teitä, ei, minä inhoa, en voi sille mitään.
Siihen on valitettavasti kyllä eräitä syitä mutta en ala niitä perkaamaan koska se aiheuttaa Teissä vaan enemmän pahoinvointia. Joten sovitaanko näin että rauha Teidän sielullenne ja voimia sekä terveyttä sekä hyviä  ja antoisia hetkiä foorumilla.

Jos olet Kristuksen oma, …

Kyseen alaistatko?

... annan taas kaikki loukkaukset anteeksi.
Herra Jeesus sinua auttakoon !

Ei ole syytä minusta antaa mitään anteeksi, Herra auttakoon meitä kaikkia.

Mutta ihan aikuisten oikeasti pahoittelen että olen nyt hieman itsekäs ihminen kun enää en tule vastaamaan Teidän viesteihin.

Antoisia hetkiä Teille kaikille foorumin parissa.

Toiv. Benkku, Santtu-62, Töölöläinen, Lainahöyhenissä, Vanha lihava mies, Bengt.  :icon_cool:

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4821
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #73 : 12.11.20 - klo:21:05 »
Toivoisin foorumille körttiläistä vaatimattomuutta odottavaan ja ikävöivään uskoon ilman pelastusvarmuutta kuuluvaa nöyryyttä.  :icon_xmassurprised:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #74 : 12.11.20 - klo:21:36 »
Hoi hoi, nyt ei kannattaisi kovin vastailla. Se on väärin tässä tilanteessa. Ei kenenkään, vaan nukutaan yksi yö.