Kirjoittaja Aihe: Tavataanko Isooskyröös  (Luettu 4739 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Tavataanko Isooskyröös
« : 16.06.12 - klo:23:03 »
Kai me taas tavataan juhlilla lauantaina klo 17, mutta missä?

Ketkä on tulossa?
Mie tulen, jos asiat menee niin kuin on suunniteltu.
Pyryharakka

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #1 : 17.06.12 - klo:08:20 »
Pastillivarastossa oli ainakin tunnelmaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #2 : 17.06.12 - klo:08:28 »

   Tavattaisiinko taas Juhanin työpisteessä, koska hän ei pääse irrottautumaan tehtävästään? Körttipastillit ovat hottia kamaa. Niiden kauppaan ei voi tulla keskeytystä edes fooorumin vuoksi.
Ja vois samalla ostaa pastillia tukuttain.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #3 : 17.06.12 - klo:09:23 »
Hanna Tuura lupasi hoitaa asian, mutta kun ei ole ehtinyt niin hoidetaan itse. Asia on yksinkertaisesti nyt sovittu kansanvallan tahdosta. Siis lauantaina klo 17 körttipastillivarastolla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #4 : 17.06.12 - klo:22:06 »
  

Siis lauantaina klo 17 pastillivarastolla

  
Pyryharakka

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #5 : 18.06.12 - klo:17:45 »
Tullaaan jos Jumala suo. Odotan jo kovasti juhlia, kun viimevuoden juhlat jäi väliin. Minulla on körttipuku päällä satoi tai paistoi. Juttelemaan saa tulla muutenkin, meidät löytää ison sinisen teltan tykö, jossa vieressä vihreä (tai sininen valoisuudesta riippuen) caddy! Hymyillään kun tavataan! :039:

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #6 : 23.06.12 - klo:20:52 »
Onko pastillivarastoon tienviitta tai onko se muuten sellainen paikka, että intuitiivisesti löytyy?
Lyö särö väärään varmuuteeni.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #7 : 23.06.12 - klo:21:32 »
Pastillivarastoon ei  ole kylttiä, eikä minulla ole vielä aivastutakaan sen sijainnista. Sen sijaan pastillin myyjiä on kaikkialta ja heiltä saa hyvät ohjeet miten osaa perille.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 758
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #8 : 25.06.12 - klo:12:01 »
Minä en tuohon tapaamiseen tule. Jumala ei suonut. Olen juhlilla perjantain ja sunnuntain, jos Jumala suo.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #9 : 02.07.12 - klo:18:51 »
Tämän hetken säätiedotuksen mukaan ensi viikonloppuna on ihan riittävän lämmintä, ainakin meillä jotkaaikovat pukeutua körttipukuun :023:

Hölkänen

  • Vieras
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #10 : 02.07.12 - klo:23:31 »
Kaukana on ja vähän tekisi mieli viettää erakkoelämää täällä mökillä, Pohjanmaalla on yleensä niin yksinäinen ja orpo olo, mutta kai sieltä juhlilta tuttuja löytää. Kun lauantaina aamulla ennen kahdeksaa lähden Itä-Suomesta kävelemään niin jo kahden aikoihin olen seura-alueella.

Ja valokuva siitä Mörtin hienosta taulusta, jonka viime miitingin arvonnassa voitin, tulee kyllä nähtäväksi parin viikon kuluttua! Se on minulla kotona olohuoneen seinällä, hajamielisyyttäni en ole tullut ottaneeksi vielä kuvaa, jonka lupasin.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tavataanko Isooskyröös
« Vastaus #11 : 03.07.12 - klo:19:29 »
Tulen foorimitapaamiseen myöhässä, kun pitää ensin käydä moikkaamassa muut körttipukuiset. Harmillista kun kaikki tälläiset tapaamiset on rinnakkain; kansainväliseenkin ryhmään pitäisi ehtiä. No viime vuona olin nopea ja kiersin kaikki nuo. Katsotaan miten nyt käy.