Aika vaihteleva ja hyvä päivä mulla tänään ollut oman mittapuuni mukaan.
T-paita ja caprikeli jatkuu, lähipäivinä kaiketi hellettäkin.
Aamupäivästä kauppareissu, pitkä puhelu pojan kanssa taloyhtiöjutuista, siellä alkaa
hahmottumaan mitä on edessä, mutta maksaa kyllä osakkaille.
Ehkä täällä vielä pidän lusikkani sopassa ja vaihdan viestejä tutun vakuutusmeklarin kanssa.
Aamupäivällä sain laadittua yhden pöytäkirjan, aika hyvin ne sujuu, mutta vaativat kyllä
"pientä puristusta" että syntyvät...ja sekin kun olen sen verran perfektionisti että en salli
kirjoitusvirheitä...täällä niitä välillä tulee, mutta sillä ei väliä.
Eilen vein tosiaan vanhan pyöräni kierrätykseen parin kilsan päähän...ajamalla...ja kävellen
kotiin......mennessä vähän haikeana mietin, mitähän olen tekemässä, pyörä toimii kuitennii...
Mutta en tarvitse kahta pyörää, kun kerran tulin uusineeksi.
Sanoinkin kierrätyspisteellä että pyörää toimii, mutta jäi ylimääräiseksi, annoin avaimenkin.
Vastaanottaja sanoi että ehkä siinä on jollekin juniorille hyvä pyörä.
Saa olla kyllä täysikokoinen juniori, on sen verra kookas pyörä....no, hyvä jos vanhan pyöräni
elämä jatkuu vielä pyöräteillä....

Iltapäivällä tänään tein sitten uudella pyörälläni Tiiriön lenkin ekaa kertaa.
Ja tuntuipa hyvältä, ei ole enää ikävä vanhaa pyörääni.
Tulipa kokeiltua heti pyöräilyn jälkeen laulamista, eipä ihan heti sujunut, mutta pienen
totuttelun ja äänen avauksen jälkeen lähes tunti meni ihan ok.
Alkuillasta kävin kotimökillä.
Tein pihan siivoushommia, oli aika tavalla oksia puista tippunut, vein polttokasaan, saa nähdä
koska saan sen kasan poltettua.
Siellä pihalla ollessani sain ihmetellä aika totaalista hiljaisuutta.
Ilmanpaine sellainen että motarilta ei kuulunut autojen ääntä.
Linnutkin hiljaa, ainoa minkä kuulin ja tunnistinkin oli sepelkyyhky.
Iltasella katsoin parhaaksi kastella letkulla korjatut nurmikkoalueet joissa näkyy itämisen
merkkejä, syytä kastella ettei kuivahda ne siemenet mitä varpusilta jää syömättä.
Ellen väärin uutisista kuullut, niin täällä taisi olla lämpimin sää tänään Suomessa.