Kirjoittaja Aihe: Yhdestoista urputusketju  (Luettu 34230 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #30 : 20.10.10 - klo:12:56 »
Miksikäs minä en Unkarin reformoidussa Raamatussa ole ihme kun Jumala vaan? Ps. 139:14 sisältää siellä vaan Jumalan suurien tekojen ylistystä. Mutta raamattu.uskonkirjat.net meinaa että minä olen ihme myös ruotsiksi ja englanniksi. Hmm... Onko väärässä monta vaiko yksi?

Haa, netistä löysin myös katolisen Raamatun ja se on jo lähempänä mutta en minä ihme ole siinäkään. Ellei sitten unkarin sana "erottaa" tarkoita myös luomista ja joku loppupääte laita objektiksi minua. Mutta reformoidussa Raamatussa se on ihan selkeesti "Ylistän sinua, koska olet peljättävä ja ihmeellinen; ihmeellisiä ovat sinun luomuksesi ja minun henkeni tietää sen hyvin." (Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt.)
« Viimeksi muokattu: 20.10.10 - klo:13:04 kirjoittanut Sanneli »
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #31 : 20.10.10 - klo:14:43 »
Minun päähän ei uppoa käsikirjareferaatit, ei.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #32 : 20.10.10 - klo:17:47 »
Minun päähän ei uppoa käsikirjareferaatit, ei.

Jos ne ei mene syvälle niin yritä kuorikerrokseen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #33 : 20.10.10 - klo:20:15 »
Jos ne ei mene syvälle niin yritä kuorikerrokseen.
Ei mul enää ole kovalevyllä tilaa,  jäljellä  yksi kerros jossa piuha huutelee toista piuhaa. Ovat kuluttaneet itsensä pois näissä viisaustieteissä. Mutta kiinnostavia päivätosia näistä saa. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #34 : 21.10.10 - klo:22:25 »
Tänään meinasi pinna palaa kännykkään ja sen yhteyksiin. Lahden itälaidalta länsilaidalle kesti tekstiviestin perilletulo 5 tuntia.  :017: :093: ja kun uuden työpaikan palkkatoimisto kaipasi tilinumeroa, että saa palkat maksuun. Kerkesi tieto onneksi ajoissa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #35 : 21.10.10 - klo:22:40 »
Tänään meinasi pinna palaa kännykkään ja sen yhteyksiin. Lahden itälaidalta länsilaidalle kesti tekstiviestin perilletulo 5 tuntia.  :017: :093: ja kun uuden työpaikan palkkatoimisto kaipasi tilinumeroa, että saa palkat maksuun. Kerkesi tieto onneksi ajoissa.

Tiesitkö, että elektronit liikkuivat valonn nopeudella eli missä asti mahtoivat käydä?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #36 : 22.10.10 - klo:11:21 »
Lahti lienee eräänlaisessa motissa. Ylen Tv- lähetykset pätkivät, tekstit ei pelaa. Siitä ei tule mitään ilmoitusta. Kännykkäyhteys pätkii. Tänään en päässyt Körttifoorumille kuin nyt äsken, muille sivustoille pääsin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #37 : 24.10.10 - klo:18:33 »
 >:( Harvinaisen ihmeellisttä on tämä Nortonin kaupankäynti. Salasanaa tivaavat eikä mikään tarjottu kelpaa. Olkoot ilman minun rahojani. Pirska, mikä se olikaan se hyvä joka teillä oli ja miten sen saa koneeseensa?  Tai kuka vain kellä nyt jokin suojaus on.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #38 : 24.10.10 - klo:21:56 »
>:( Harvinaisen ihmeellisttä on tämä Nortonin kaupankäynti. Salasanaa tivaavat eikä mikään tarjottu kelpaa. Olkoot ilman minun rahojani. Pirska, mikä se olikaan se hyvä joka teillä oli ja miten sen saa koneeseensa?  Tai kuka vain kellä nyt jokin suojaus on.

AntiVir on muistaakseni yksi sellainen, jota on kehuttu. Itselläni ei tosin ole kokemusta.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1561
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #39 : 24.10.10 - klo:22:00 »
Mulla ollu tämä avast ja hyvin tuntuu toimivan. http://www.download.fi/tietoturva/virustorjunta/avast_free.cfm
Avirakin on aivan kelevollinen. http://www.download.fi/tietoturva/virustorjunta/antivir.cfm
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #40 : 25.10.10 - klo:11:08 »
>:( Harvinaisen ihmeellisttä on tämä Nortonin kaupankäynti. Salasanaa tivaavat eikä mikään tarjottu kelpaa. Olkoot ilman minun rahojani. Pirska, mikä se olikaan se hyvä joka teillä oli ja miten sen saa koneeseensa?  Tai kuka vain kellä nyt jokin suojaus on.
Anteeksi Leena, huomasin vasta nyt tämän viestin, kun olen lukenut vähän hatarasti foorumia. Avast on hyvä viruksentorjuntaohjelma. Sitä ennen sinun pitää poistaa Norton koneelta juurineen. Tiedostosta täytyy poistaa kaikki, missä lukee Symantec, ja niitähän löytyy.

Avastin voi imuroida koneeseen netistä. Kokeileppa tuosta:  http://www.download.fi/tietoturva/virustorjunta/avast_free.cfm
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #41 : 25.10.10 - klo:12:40 »
Kiitos!  Se tuli jo muutamalta taholta mutta haitanneeko tuo kun en ole kuitenkaan vielä imuroinut. Tuo Norton on hyvin merkillinen ohjelma, minä epäilen että se on itsessään saastunut, kun minun näyttööni tulee tilaamatta jokin hyvin ihmeellinen Nortonm kuukaudeksi-.mainos joka ei häviä kuin odottamalla. Hidaste siis. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #42 : 25.10.10 - klo:17:02 »
 :109: Tehty työ! Ladattu Avast!  Hurraa! Kiitos Pirska Mörtti Progress!

Mun rupeaa mutsi sekoomaan kun minä puhun tästä joukosta niinkuin ne olisi joitakuita mun kavereita jotka se voi tuntea...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #43 : 04.11.10 - klo:11:12 »
 >:( Sairas kuin mikä. Vihainen.  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Yhdestoista urputusketju
« Vastaus #44 : 04.11.10 - klo:21:47 »
TJ 2...
Jalassa komia mustelma johonkin kaivontapaiseen tipahtamisen vuoksi. Kannen vois laittaa kunnolla kiinni jos kaivo on kulkuväylällä kiitos... Tai sitten edes jättää auki eikä virittää tuommoisia kansi-kaks-senttiä-väärässä-kohtaa-ansoja.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna