Kirjoittaja Aihe: Jonas Lagus, evankeliumin ääni  (Luettu 12293 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Jonas Lagus, evankeliumin ääni
« Vastaus #30 : 28.12.14 - klo:16:11 »

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Jonas Lagus, evankeliumin ääni
« Vastaus #31 : 28.12.14 - klo:16:17 »
Tarkoitatko tätä ?  http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1243218

Joo, tuota tarkoitan, mutta se on jo myyty pois tuossa antikvariaatissa.
Kirja on yli 30 vuotta vanha, joten sen löytäminen ei välttämättä ole helppoa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Jonas Lagus, evankeliumin ääni
« Vastaus #32 : 28.12.14 - klo:16:22 »
Hei !  Olen saanut hyvää palvelua Luther-divarista. Jos heillä ei ole ollut jotakin kysymääni, ovat sen aika pian hankkineet. Kotiin postittavat ja lasku tulee mukana.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Jonas Lagus, evankeliumin ääni
« Vastaus #33 : 28.12.14 - klo:17:23 »
Hei !  Olen saanut hyvää palvelua Luther-divarista. Jos heillä ei ole ollut jotakin kysymääni, ovat sen aika pian hankkineet. Kotiin postittavat ja lasku tulee mukana.

Riitta, kiitos vihjeestä.
Kokeilen jo huomenna, josko sitä kautta saisi tuon kirjan.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Jonas Lagus, evankeliumin ääni
« Vastaus #34 : 29.12.14 - klo:22:33 »
Lutherdivarista löytyi tuo Tapio Nousiaisen kirja, niitä oli siellä kaksi tai jopa kolmekin. Olipa mukava yllätys. Luulin, että tuon kirjan löytyminen on hyvinkin vaikeaa.
Tuttu mies tuota kirjakauppaa pitää, mutta en olisi ilman Riitan vihjettä tajunnut näin pian sieltä kirjaa kysellä.
Kirjakaupan pitäjän kanssa tuli juteltua puhelimessa pidempäänkin ja sieltä tulee postissa minulle lähiaikoina suurempikin määrä kirjoja. Kirjakaupan pitäjä suunnilleen tietää, minkälaista luettavaa haluaisin. Hän vielä täydentää oman harkintansa mukaan minulle lähetettävää kirjapakettia.
Lutherdivarin kanssa minulla on vuosien varrella ollut joitain yhteisiä "projekteja".

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Jonas Lagus, evankeliumin ääni
« Vastaus #35 : 29.12.14 - klo:22:56 »
Mulla on kirjat: Leipää ja suolaa, Kultaa ja multaa, Sineä ja savea...ei ole myynnissä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Jonas Lagus, evankeliumin ääni
« Vastaus #36 : 30.12.14 - klo:07:14 »
Minä puolestani saan kiittää foorumisti  mt : tä   Luther-divarista.  Mt tuntee alan, ja antoi muistaakseni muitakin osoitteita. Tämä on osottaununut toimivaksi ja hyvin palvelevaksi yritykseksi.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8334
Vs: Jonas Lagus, evankeliumin ääni
« Vastaus #37 : 31.12.14 - klo:16:44 »
 :)
Ai kirjoista täällä vaan ??

No joo.. Kirjoitetunsanan mahti voipi olla suurempi kuin luulisikaan.

Pahus kun toi kirjaviisaus on jänyt niin vähälle, mutta elämä on sitten muokannut.
Jokunen korkeakoulututkinto takana, mut tässä porukassa oon ihan pohjamutaa, kun täällä kirjoittelee.

Yleensä kun joissain Iltiksissä on joku kirjoittanut jostain vaikeudestaan tai ottanut kantaa asioihin ja profiilissa on lukenut, että, "elämän kova koulu", niin joku fiksu on sitten kirjoittanut perään kommentteja, no joo elämämän koulu takana ja vaan tollaistahan sieltä tulee.

Yleensä en jaksaisi ottaa kantaa noihin Kokoomuksen juippeihin, kun aina virnuilee elämän koulun nimimerkeille jota en käytä, mutta sieppaa silti.
Kattokkoon sitten peiliin ja ihastelkoon itteään ja äänestäköön kuningas Stubia.
Onhan se kivaa ja fantsua, kun ei ole kuten me vähälahjaiset, tai sosiaalisesti alemmalla tasolla olevat, sairaat tai perheoloissa kärsineet tai muuten vaan pahoinpidellyiksi tulleet lapsena tai mitä nyt lahjana tässä elämässä jotkut saaneet olemme.
Antaako se oikeuden pilkata ja halveksua meitä ei niin aina fiksuja ja onnistuneita ??

No eihän sitä pilkkaa ja alas painamista ja muuta riistoa voi estää tässä maailmassa. Aina on hyväosaisia, kun tekee mitä tekee.
Toivottavasti ei kenenkään uskoa hyvään ja Jumalan rakkauteen heitä kohtaan koskaan poista, vaikka voi tehdä senkin vaikeaksi. Kun oikein katkeroitetaan.

Siis tuli vaan tää mieleen, kun niin hirveesti kirjoja mainostetaan :)
Saa mun puolesta mainostaa siltikkin.

School ja hauskaa uutta vuotta :)
Oonkin jo yhen ja toisen ottanut.
Tik toc.