Kirjoittaja Aihe: Kesä 2007  (Luettu 19374 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Kesä 2007
« Vastaus #15 : 14.04.07 - klo:23:51 »
Lainaus käyttäjältä: "sjarvin"
Suunnitelmana on nyt mennä laivalla Saksaan ja jotain reittiä puikkelehtia Unkariin juomaan viiniä


Hei, tuohan kuulostaa tutulta suunnitelmalta!

Suunnitteilla oleva InterRail-matkamme alkaa myös laivalla Saksaan, siitä luultavasti Sveitsin- ja Itävallan-sukulaisten kautta Unkariin. Rheespu jää sinne opiskelemaan, minä lennän Suomeen.

Sitten onkin jo Faces ja loppukesä.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Kesä 2007
« Vastaus #16 : 15.04.07 - klo:14:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Hölkänen"
sjarvin: Mie poikkeaisin Slovakiaan, kuulemma halpa ja vähäturistinen maa, jossa ihmiset ovat hyvin ystävällisiä kielimuurista huolimatta. Tatroille retkeilemään menisin pariksi päiväksi.


Itse paikalla kayneena voin sanoa, etta: Kylla ehdottomasti! Tatravuoriston seutu on ihanaa. Runsaudenpulahan tuolla keskieuroopassa tulee, mut omasta vahasta kokemuksesta voin sanoa: Bratislava on hieno kaupunki, vaikka onkin monelle paljon Prahaa tuntemattomampi. Puolan puolella oli yllatys Zakopanen seudun hienous, siella ei puolan mahdollinen koyhyys kylla nakynyt! Niin ja pikkukaupunki Popradin kirkonkellojen heleaa sointia illalla jai Slovakiasta kylla kaipaamaan...
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa sjarvin

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 19
    • http://www.satullite.net
Kesä 2007
« Vastaus #17 : 18.04.07 - klo:22:24 »
Kokosin oikein noita ehtoduksia mitä on tullut.
Mosel-joen ympäristö
Praha
Wittenberg
Tatravuoriston seutu
Bratislava
Zakopanen seutu
Poprad

Taitaa olla kiva kesä edessä. Laitoin appiukiollekin viestiä maista, lista tällä hetkellä on:
Saksa
Unkari
Tsekki
Slovakia
Puola
Liettua
Latvia
Viro

Kivaa.  :D
“Kristillinen velvollisuus on hoitaa ruumista niin, että me ruumiimme terveyden ja kunnon avulla kykenemme tekemään työtä apua tarvitsevien hyväksi ja hankkimaan omaisuutta, jotta voimakas jäsen näin voisi palvellla heikkoa."
-Luther

Poissa vaivainen mato

  • Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
  • Viestejä: 297
Kesä 2007
« Vastaus #18 : 20.04.07 - klo:09:58 »
Kesällä 2007 jatkan joutenolon opettelua, ajelen muijasta kärpäsiä, istun laiturilla onkimassa edellyttäen, että mollikka näkyy taivaalta.
Siinä sivussa katselen, kuinka naapuri rakentaa saunamökkiä, jossa nautitaan valmistumisen jälkeen lämpöisistä löylyista.
Kai sitä pitää käydä Hollolan Lahlessa.

Poissa Emerentia

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 51
Kesä 2007
« Vastaus #19 : 21.04.07 - klo:22:08 »
Minä lähden Taizéhen, Ranskaan, viikoksi, sitten teen vähän kahvilatöitä koti-Helsingissä ja jännitän kauheasti pääsykoetuloksia. Loppukesästä lähden nuorten ryhmän kanssa tekemään lähetystyötä / pitämään lähetysopetusta Tampereen seudun rippileireille.
Tulee kiva kesä! Tulisikin jo.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Kesä 2007
« Vastaus #20 : 27.04.07 - klo:16:27 »
Kesäkuun alun oon mummalla, sitte oon IV-leirillä isosena, sitte on herättäjäjuhlat ja herättäjäjuhlien jälkeen on kapinaviikko jolloin mulla on joka ilta täynnä Hunajan pisaraa. Loppukesän lojun.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Kesä 2007
« Vastaus #21 : 30.04.07 - klo:16:45 »
Aion lorvia ja laiskotella mutta laiskuuden ämpäristä, johon olen vajoava, nousee suuri suunnitelma kesäisen proleilun järjestämisestä....
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Penanpoika

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 115
    • matteuspentti.com
Kesä 2007
« Vastaus #22 : 01.05.07 - klo:01:48 »
Minä voisin viettää kesän armeijan vihreissä ja harmaissa, vaikkapa.

Poissa hanna.

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 1
Kesä 2007
« Vastaus #23 : 03.05.07 - klo:20:26 »
riparille aholansaareen!  :shock:
lol

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Kesä 2007
« Vastaus #24 : 03.05.07 - klo:21:03 »
Lainaus käyttäjältä: "hanna."
riparille aholansaareen!  :shock:


Onnittelut hienosta valinnasta!

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Kesä 2007
« Vastaus #25 : 05.05.07 - klo:19:35 »
Joo, onne vaan hannalle! Itekkin oisin tullu, isoseks tosin, mutta ei ne minnuu huolinu.

Kun jäi keätyöpaikatkin saamatta, niin taitaa mennä kesä mummolassa ja kotona. Yksi ainut leiri on tiedossa, ja sekin vaan viikon ensiapuleiri Virossa. Vieläköhän proleks pääsis?
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Kesä 2007
« Vastaus #26 : 05.05.07 - klo:19:49 »
Lainaus käyttäjältä: "mies valaan vatsasta"
Kun jäi keätyöpaikatkin saamatta, niin taitaa mennä kesä mummolassa ja kotona. Yksi ainut leiri on tiedossa, ja sekin vaan viikon ensiapuleiri Virossa. Vieläköhän proleks pääsis?


Taatusti. Ei muuta kuin soittoa Saareen!

Poissa riikka

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Kesä 2007
« Vastaus #27 : 08.05.07 - klo:20:37 »
ai niin joo ja tottakai Herättäjäjuhlillekkin oon menossa :D en jätä väliin vaikka pitääkin vähä pidempi matka matkustaa :)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Kesä 2007
« Vastaus #28 : 09.05.07 - klo:16:44 »
Mahtavaa. Tajusin just että loppukesä menee lukemiseen ko kirjotan uskonnon ja saksan syksyllä...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Kesä 2007
« Vastaus #29 : 14.05.07 - klo:23:37 »
Aina teheny miäli kokia lapin väkevä kevät ja ny se onnistuu huamisesta alakaen. :xmascool:  Käyrähän pykäämäs sinne paritaloo mökki.
Laphalaasten mukahan siälä tontilla on viälä metri lunta! Notta nunnuka nunnuka sitte, hei!
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.