Kirjoittaja Aihe: Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006  (Luettu 37762 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MillaB

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 93
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #15 : 10.06.06 - klo:11:29 »
Nyt jää kyllä tältä vuodelta juhlat väliin töiden takia, mutta hengessä ollaan mukana. :)
"On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #16 : 13.06.06 - klo:23:32 »
Tietääkö joku, onko herättäjäjuhlilla myynnissä herättäjä-yhdistyksen tuotteita? Noita paitoja lähinnä ajattelin. Olen miettinyt tuota t-paitaa, mutta tuo 20e arveluttaa näin netin kautta. On nimittäin kokemusta semmoisista lötköistä mainospaidoista, joita voi kerran pitää paremmissa paikoissa ja ekan pesun jälkeen ne on niin venyneitä ja muodottomia ja nukkasia, että vain kotona ilkiää pitää ja jo muutaman pesun jälkeen ne kelpaa enää maalaukseen suojapaidoiksi ja sen jälkeen roskikseen. Olisi siksi kiva saada nähdä nuo paidat tai onko jollakin kokemuksia niistä, millasia ne ovat ja minkä mallisia, leveitä vai ihonmyötäsiä vai siltä väliltä?
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #17 : 13.06.06 - klo:23:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Johannes"
Tietääkö joku, onko herättäjäjuhlilla myynnissä herättäjä-yhdistyksen tuotteita? Noita paitoja lähinnä ajattelin. Olen miettinyt tuota t-paitaa, mutta tuo 20e arveluttaa näin netin kautta. On nimittäin kokemusta semmoisista lötköistä mainospaidoista, joita voi kerran pitää paremmissa paikoissa ja ekan pesun jälkeen ne on niin venyneitä ja muodottomia ja nukkasia, että vain kotona ilkiää pitää ja jo muutaman pesun jälkeen ne kelpaa enää maalaukseen suojapaidoiksi ja sen jälkeen roskikseen. Olisi siksi kiva saada nähdä nuo paidat tai onko jollakin kokemuksia niistä, millasia ne ovat ja minkä mallisia, leveitä vai ihonmyötäsiä vai siltä väliltä?


On juhlilla myynnissä. Nämä on kyllä laadukasta materiaalia, ei huolta. Monenmonta pesua ovat jo kestäneet, eikä tunnu menneen miksikään. Tuosta mallista en osaa sanoa, normaaleja kai.

Poissa kaali_koi

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 31
Vanhan virsikirjan (1701) virsiä
« Vastaus #18 : 14.06.06 - klo:08:44 »
Muistan joskus aikoinaan nähneeni 3 kpl C-kasetteja, joissa oli kuoroveisuuna näitä vanhan virsikirjan (1701) virsiä.
Tietääkö joku mistä voisi saada näitä vanhan virsikirjan virsiä?
koi syö ...

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #19 : 14.06.06 - klo:20:42 »
Jos juhlissa olisi myynnissä nyrjähtäneen K:n eli körttifoorumin paitoja, niin ostaisin ja panisin heti päälleni. Eikös sellaista saisi aikaan vaikka sitten seuraaville juhlille, kun on noin hieno tuo logokin? Ja paidassa paikka nimimerkille niin voisi harrastaa bongausta seurojen välissä...

mt

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #20 : 14.06.06 - klo:22:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
On juhlilla myynnissä. Nämä on kyllä laadukasta materiaalia, ei huolta. Monenmonta pesua ovat jo kestäneet, eikä tunnu menneen miksikään. Tuosta mallista en osaa sanoa, normaaleja kai.


Jeps, pitää sitten juhlilla kattoa tarkemmin...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #21 : 02.07.06 - klo:11:17 »
Minä taidan sitten todellakin olla tulossa. Tätin mukaan lähden lauantaina päiväretkelle. Aamulla joskun 6 jälkeen lähtee Iisalmesta seurakunnan vuokraama linja-auto ja sitten joskus iltaseurojen jälkeen muistaakseni lähdettiin takaisin päin. Monen tunnin ajomatka kumpaankin suuntaan tiedossa! Perjantaina loppuu kesätyöt klo 21.00 ja sen jälkeen menen Iisalmeen tätin luokse yöksi, ettei tarte enää täältä lähteä aamulla Iisalmeen. Ilmoittauduttu jo siis srk:n autoon niin nyt kai sitä ei enää ihan pikkupakosta perutakaan sitä herättäjäjuhlille lähtöä... Ihan kivaa mennä, kun olen jo vuosia ajatellut, että lähden jonkun sukulaisen mukaan, kun niitä on aina silloin tällöin joku käynyt, kun mummon peruja on körttiläisyys suvussa vieläkin pysynyt. Odotan innolla lauantaita!  :D
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #23 : 05.07.06 - klo:16:06 »
Yay! Huomenna tähän aikaan olen jo varmasti Ylivieskassa! :smt109
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #24 : 05.07.06 - klo:21:14 »
Sama täällä  \:D/
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #25 : 06.07.06 - klo:00:08 »
Sama. Olis ihan hauskaa, jos vois vaikka Heriksillä järjestää joskus jonkun miitin... Myyris tietty organisoimaan.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Juha

  • Vieras
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #26 : 06.07.06 - klo:00:22 »
Harmi! Tänä vuonna en Herättäjäjuhlille pääse, mutta ensi vuonna kyllä menen. Tein kuitenkin kulttuuriteon ja ostin O. Kareksen Heränneen kansan vaelluksesta osan no 1. Jos se on hauska, ostan loputkin. Lohduttautunen siis historian siipien varjoissa.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #27 : 06.07.06 - klo:00:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Sama. Olis ihan hauskaa, jos vois vaikka Heriksillä järjestää joskus jonkun miitin... Myyris tietty organisoimaan.


Jaakko hyvä:
Lainaus
Sellainen paikka nyt olisi körttifoorumilaisten kohtaamiselle valittuna kuin liikuntakeskuksen ja jäähallin välinen kota, kahvion yhteydessä. Aikana olkoon lauantai klo 17 (lähetysseurojen jälkeen). Eiköhän tästä jokin kenttäkuulutus saada vielä aikaiseksi.


 :wink:

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #28 : 06.07.06 - klo:08:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Sama. Olis ihan hauskaa, jos vois vaikka Heriksillä järjestää joskus jonkun miitin... Myyris tietty organisoimaan.


Musta olis niin hienoa tietää, kuka Myyris on! Jossain vaiheessa epäilin samaksi tyypiksi, joka kirjoittaa Kirkko&Kaupunki-lehteen Kerettiläis-palstaa. He :)

Itse en pääse foorumimiittiin kun joudun kiiruhtamaan vuoroveisuiden jälkeen takaisin Lapualle (ystävän häät). Ja paljon muutakin oleellista jää kokematta... no mutta onneksi edes hetkeksi pääsen joukkoon tummanpuhuvaan viettämään kesän kohokohtaa!

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006
« Vastaus #29 : 06.07.06 - klo:11:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Juha"
Tein kuitenkin kulttuuriteon ja ostin O. Kareksen Heränneen kansan vaelluksesta osan no 1. Jos se on hauska, ostan loputkin. Lohduttautunen siis historian siipien varjoissa.


Tuota tuota, minulla on se sarja itselläni, kun sain tädiltäni ne. Tädin mies ja tyttö ovat ortodokseja, niin täti sanoi, ettei tyttö niillä aikanaan mitään tee, niin antoi minulle. Ne ovat tädille tulleet hänen äidiltään eli minun mummolta. Mummolle on ukki ostanut ne, varmaan joskus herättäjäjuhlien yhteydessä tai syntymäpäivälahjaksi, en tiedä, mutta pitäisi vielä kysyä tädiltä.

Luin eka osan puoliväliin ja sen jälkeen selaamalla mielenkiintoisempia juttuja loppupuolelta. Itse en mahdottomasti innostunut ja saattaa mennä aika pitkään, ennen kuin toisen osan aloitan. Siis Pohjois-Savon jutut kiinnosti, kun niissä puhuttiin tutuista paikoista jne., mutta nuo Pohjanmaan tapahtumat eivät oikein innostaneet. Lisäksi on aika historiankirjamaisesti kerrottu ja lopulta aika kuivasti tai sitten minä en vain ollut otollisella tuulella sitä lukiessani. Siis itse en ainakaan tällä hetkellä hirveästi innostunut lukemisesta, vaikka kyllä ne kirjahyllyssäni ovat muistuttamassa mummostani ja körttiläisyydestä.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."