Keskustelu > Yleinen keskustelu

Catfish

<< < (2/10) > >>

Bengt Sandberg:

--- Lainaus käyttäjältä: seppos - 25.08.20 - klo:19:54 ---Catfish merkitsee muulla kuin omalla nimellään salaustarkoituksessa esiintymistä. Siis Bengt tämä ei nyt koskenut sinua. Suurimman osan nimimerkkejä henkilöllisyys on joko sähköpostiosoitteen kautta tai muusta syystä ylläpidolle tiedossa.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän eri mieltä, mutta me olemme hyvin monesta asiasta erimieltä ja tulemme olemaan.
Catfish näkyy meillä, Elisa viihde.

Hiljaista on foorumilla.

ps. Foorumin aktiivi käyttäjien keski-ikä taitaa olla seitsemänkymmentä?

1944:
Niinpäs lienee. Minäkin, kunhan vielä 17 päivää elossa pysyn, olen 76 v.

PekkaV:

   Onko Pentti jo 20?

Bengt Sandberg:

--- Lainaus käyttäjältä: PekkaV - 29.08.20 - klo:18:41 ---Onko Pentti jo 20?

--- Lainaus päättyy ---

Minä en tiedä Pentin ikää, sinun täytyy kysyä häneltä.
Mutta jos arvaan niin yli 65v.

Ps. Tuli täyteen 737.

luterilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: seppos - 25.08.20 - klo:17:49 ---Paramount  kanavalla TV:ssä (näkyy ainakin DNA:tvssä) on ohjelma nimeltä Catfish, joka kertoo väärällä nimellä esiintymisisestä. Se on meilläkin pieni ongelma foorumissa. Ylläpito on vastuussa tuntemattomien kirjoituksista ja kirjoitusten sensurointi on lähes mahdotonta. Ylläpito ei valvo nonstop, vaan ainoastaan kun on paikalla. Toivoisin, että pari tuntematonta antasi ylläpidolle tiedoksi oikean henkilöllisyytensä ja jos ei voi sitä tehdä poistuisi kissakalalammikkoon.

--- Lainaus päättyy ---
En edes muista minkä henkilöllisyyden olen tänne ilmoittanut. Olen siis `Catfish`, ja minut saa vapaasti, ja pyydänkin bannaamaan minut ja poistamaan profiilini kissakalalammikkoon.  :eusa_pray:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta