Kirjoittaja Aihe: Täällä saa myös höpistä  (Luettu 52980 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #60 : 21.01.11 - klo:17:33 »
:017:

Viljelen kyllä turhan paljon ! -merkkejä - mutta että ehdinkö jo tuohonkin... :icon_eek: eieieiei

Et sää kun Ilta-Sanomat. Otsikko päätty huutomerkkiin niin tää systeemi kuvitteli että niin päättyy linkkikin...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #61 : 21.01.11 - klo:17:59 »
Huutomerkin käyttäjä olen minäkin. Pitää käyttää sitä kun h u u t a m i n e n  on säännöissä kielletty.

Kiitos Sanneli. Nyt on maailma taas järjestyksessä kun Vesa K löysi Hamamatin. Saakohan tyttö uuden timantin?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #62 : 21.01.11 - klo:20:49 »
Välillä miettii että onko nuilta turhakejulkkiksilta sarjassamme Vesa Keskinen, Matti Nykänen, Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti jne. oikeasti aivot tipahtanu matkalle vai maksaako juorulehdistö niille provikkaa kohu-uutisten tahallisesta tuottamisesta tai jopa sanelee niiden elämän...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #63 : 21.01.11 - klo:21:22 »
Välillä miettii että onko nuilta turhakejulkkiksilta sarjassamme Vesa Keskinen, Matti Nykänen, Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti jne. oikeasti aivot tipahtanu matkalle vai maksaako juorulehdistö niille provikkaa kohu-uutisten tahallisesta tuottamisesta tai jopa sanelee niiden elämän...

Matti Nykäsellähän oli jossain vaiheessa sopimus jonkun Seiskan toimittajan kanssa. Nykytilanteesta en tiedä. En muista yksityiskohtia, mutta sen muistan, että sillä toimittajalla oli yksinoikeus Matin haastatteluihin. Varmaan Mattikin sai sopimuksesta jonkinlaista etua.

Tässä tosin täytyy muistaa sekin, että aikanaan Matti Nykänen ei ollut turha julkkis vaan maailman paras mäkihyppääjä.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #64 : 21.01.11 - klo:21:41 »
Oli kyllä tosi hauska stand up-ilta.

Teatterimme oli aivan täpötäysi ja kansa nauroi, vihelteli ja huusi - innoissaan!

Menkääpä kuunteleman jos paikkakunnalle ilmestyy Ismo

http://ismoleikola.com/www/kasvaaihmisena
Herra armahda.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #65 : 21.01.11 - klo:22:12 »
turhakejulkkiksilta sarjassamme Vesa Keskinen, Matti Nykänen, Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti jne.

Mää ihmettelen kauhiast, että todellako ihmisiä kiinnostaa heidän kulloisetkin elämänkuvionsa, kun niitä lehtiin painetaan ja juttuja tehdään. Siis ihan totta?? Vai onko se pakkosyöttöä, ja ihmisparat joutuvat lukemaan..  :eusa_think:  Aika tyhjää on jossain :074:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #66 : 22.01.11 - klo:10:34 »
Mää ihmettelen kauhiast, että todellako ihmisiä kiinnostaa heidän kulloisetkin elämänkuvionsa, kun niitä lehtiin painetaan ja juttuja tehdään.

Valitettavasti tunnen ainaki yhen ihmisen jota ihan oikeesti kiinnostaa...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

myyrä

  • Vieras
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #67 : 22.01.11 - klo:15:36 »
<---tuo tuossa vieressä ei pidä paikkaansa :icon_wink:

myyrä

  • Vieras
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #68 : 22.01.11 - klo:15:48 »
Kirjoitin foorumin 70 000:nnen (meniköhän sijapääte lukusanaan oikein?) viestin.

myyrä

  • Vieras
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #69 : 27.01.11 - klo:14:12 »
Uudessa Yhteishyvä 2.11 lehdessä oli juttua metallimusiikista ja ensimmäisestä suomalaisesta hevimusikaalista, joka on saanut ensi-iltansa tammikuussa. Musikaalin nimi on 1827 - Infernal Musical ja se käsittelee Turun paloa. Kirjoituksen mukaan "Jukka-Pekka Mikkolan ohjauksessa lavalla riehuvat palaneet naiset, demonit ja körtit". :icon_wink:

Metallimessuakin käsitellään ja "eräs mummo sanoi hevimessun jälkeen, että kerrankin kuulin jotain!" :003:


Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #70 : 30.01.11 - klo:21:14 »
hauska testi

http://www.iltasanomat.fi/persoonallisuustesti/

joka piti minulla paikkansa, koska sain huonoimmat pisteet
järjestely-puolelleni  :017:

mutta yllätyksekseni parhaat pisteet
sovittelija-puolelle  :icon_rolleyes:
Herra armahda.

myyrä

  • Vieras
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #71 : 30.01.11 - klo:21:22 »

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #72 : 31.01.11 - klo:18:43 »

Hitsinvitsi kun hukkasin tulokset ennenkuin ehdin analysoida niitä  :017:

Kaitsija  :003: oli kuitenkin ykkönen ja huolehtija ja jotain sinnepäin. Vähiten tais olla jotain pomottelijaa, harmittaa kun ne hävis  :-\

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #73 : 03.02.11 - klo:21:40 »
Minäkin olen tuon testin mukaan kaitsija.

Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Täällä saa myös höpistä
« Vastaus #74 : 05.02.11 - klo:21:26 »
Minäkin olen kaitsija jostain käsittämättömästä syystä. :icon_eek:

*

Huomenna on Jukka Tolonen telkkarissa siinä yhessä ohjelmassa, jonka nimeä en muista. JT on kuulemma jotain sukua äidin äidin os. Tolonen puolelta. Nuorena olin norkoilemassa lavan edessä ennen Pressan (Tasavallan Presidentti, JT soitti siinä) keikkaa, ja Tolonen pyysi kantamaan kanssaan kamoja lavalle. Olin hyvin otettu kunniasta. :icon_cool:

Kohta ilmestyy hänen virsilevynsä - Juudan leijona.